Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Ok, nu har jag läst igenom hela tråden och jag säger: Egypten, eventuellt taktegel! Mitt första inlägg i Längsta. 😉 Fett soft!
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Det var inget kul att läsa sina första, stapplande inlägg. Vilken n00b man var... https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=317167
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag vet varför jag har mest inlägg...De e för att jag har hållt samma nivå igenom alla generationsändringarna Allt folk som var mkt före mig i inlägg la ju ner när jag fortsatte 😉
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag vet varför jag har mest inlägg...De e för att jag har hållt samma nivå igenom alla generationsändringarna Allt folk som var mkt före mig i inlägg la ju ner när jag fortsatte 😉 Du överlever generationerna, du är tidlös! Du är Peter Pan! 😄
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 (redigerat) Rombo har ju blitt sjukt anonym... 😉 Varje inlägg han gjorde var ju som ett avsnitt OC. Redigerat 25 januari 2007 av Pico
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 (redigerat) Den ser ut som en snopp Grahn 😄 Overkills första inlägg! 😉😄 EDIT: I längsta alltså! 😄 Redigerat 25 januari 2007 av Lynxo
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Rombo har ju blitt sjukt anonym... 😄 Varje inlägg han gjorde var ju som ett avsnitt OC. 😉 JAVET!! 😄 Han fyllde ut tråden så fint med sitt hjärta... Dock finns han ju kvar på msn så man får ju ändå utlopp för sina behöv
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag var knappt aktiv i någon månad tills jag hittade längsta... Senv ar jag aktiv Samma här 😄 Lynxo postade mitt inlägg här ovan, vad fint 😉
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Om Rombo är OC så är nog Pazo lite Scrubs för mig när jag tänker efter. Om jag nånsin träffar kisen IRL kommer jag förvänta mig höra ljudeffekter osv.
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta?
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag var knappt aktiv i någon månad tills jag hittade längsta... Senv ar jag aktiv Samma här 😄 Lynxo postade mitt inlägg här ovan, vad fint 😄 Du och dina snoppar. 😉
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Om Rombo är OC så är nog Pazo lite Scrubs för mig när jag tänker efter. Om jag nånsin träffar kisen IRL kommer jag förvänta mig höra ljudeffekter osv. haha! fan vilken klockren tolkning! 😉😄 Jag gör effekter jue!
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta? Gå till off topic-sidan, klicka på numret bredvid tråden.
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Nuförtiden läser jag alla inlägg i längsta, undantaget när jag var bortrest två veckor i somras
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Om Rombo är OC så är nog Pazo lite Scrubs för mig när jag tänker efter. Om jag nånsin träffar kisen IRL kommer jag förvänta mig höra ljudeffekter osv. haha! fan vilken klockren tolkning! 😉😄 Jag gör effekter jue! Dr. Cox: Okay, think of what little patience I have as, oh, I don't know, your virginity. You always thought it would be there, until that night Junior Year when you were feeling a little down about yourself and your pal Kevin, who just wanted to be friends, well, he dropped by and he brought a copy of About Last Night and a four-pack of Bartels & James and woo hoo hoo, it was gone forever - just like my patience is now. Jill Tracy: So you do scary little speeches. How adorable.
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag vet varför jag har mest inlägg...De e för att jag har hållt samma nivå igenom alla generationsändringarna 😉Allt folk som var mkt före mig i inlägg la ju ner när jag fortsatte 😄 Du överlever generationerna, du är tidlös! Du är Peter Pan! 😄 Pazo-Pan kanske! hihihihihi
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Dr. Cox: The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body. Turk: What? Dr. Cox: Do you understand the second you look in the mirror and you're happy with what you see, baby, you just lost the battle. Turk: You should give speeches to teenage girls. Fan vad jag älskar Scrubs!
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Nu ska jag till plugget! Hejdå hejdå hejdå Här får du ett citat med dig: 😉 J.D.: Look, uh... Janitor... [the Janitor rolls his eyes] J.D.: ...I'm gonna be straight with you: I saw your penis, and I noticed a possible melanoma that you should really have checked out. Janitor: When did you see my penis? J.D.: Last night, when you were showering. Janitor: Where were you? J.D.: Oh, I was outside, in the bushes. [the Janitor takes a second to process this answer] Janitor: Uhhh... J.D.: Look, it was just a coincidence, man - I mean, i-i-if you had looked out the window, you'd have seen my penis, you know! Janitor: What? Why? J.D.: Because I had it out while I was looking at yours!
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Dr. Cox: The key to my exercise program is this one simple truth: I hate my body.Turk: What? Dr. Cox: Do you understand the second you look in the mirror and you're happy with what you see, baby, you just lost the battle. Turk: You should give speeches to teenage girls. Fan vad jag älskar Scrubs! Yeah! 😉
ChromaWoods Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Nu ska jag till plugget! Hejdå hejdå hejdå Heiiidåååååå, biatch 😉
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 (redigerat) Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta? Gå till off topic-sidan, klicka på numret bredvid tråden. 😉 öh, va? Hur får jag fram hur många inlägg jag skrivit här om jag klickar där? edit: aha, DÄÄÄR Redigerat 25 januari 2007 av Fidden
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta? Gå till off topic-sidan, klicka på numret bredvid tråden. 😉 öh, va? Hur får jag fram hur många inlägg jag skrivit här om jag klickar där? Då ser du ju en sån här lista Poster Posts Pazo 14824 Grahn 13668 Gote 7906 Pico 7856 Lynxo 6492 MarcusRombo 6381 Overkill 5456 mornel 5058 Christofer 4078 k9 3835 osv...
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 (redigerat) Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta? Gå till off topic-sidan, klicka på numret bredvid tråden. 😉 öh, va? Hur får jag fram hur många inlägg jag skrivit här om jag klickar där? edit: aha, DÄÄÄR I kolumnen "Svar" Står typ 105xxx nånting. Redigerat 25 januari 2007 av Pico
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kan man se hur många inlägg man gjort i längsta? Gå till off topic-sidan, klicka på numret bredvid tråden. 😉 öh, va? Hur får jag fram hur många inlägg jag skrivit här om jag klickar där? Då ser du ju en sån här lista Poster Posts Pazo 14824 Grahn 13668 Gote 7906 Pico 7856 Lynxo 6492 MarcusRombo 6381 Overkill 5456 mornel 5058 Christofer 4078 k9 3835 osv... sorry, missuppfattade vilken nuffra man skulle klicka på bara 😄 Tack.
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 [J.D. and Carla watches a movie with J.D.'s girlfriend Danni] Danni Sullivan: Love "The Fugitive". Who would you rather sleep with, Tommy Lee Jones or Harrison Ford? J.D.: Harrison Ford, hands down. [the girls look at him] J.D.: ...But you were probably talking to Carla. I'm having such a gay day! Carla: *Day*? Fan, jag är på Scrub-humör! Vad passande! Min tenta börjar om en kvart... 😲
Recommended Posts