Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kollade du ditt första inlägg förresten? Jag vill också kolla mitt jue... 😏 sök! På vad? Jag vet ju inte vad jag skrev i mitt första inlägg...
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kollade du ditt första inlägg förresten? Jag vill också kolla mitt jue... 😏 sök! På vad? Jag vet ju inte vad jag skrev i mitt första inlägg... ok, jag gjorde det åt dig. https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=317167 vet inte om det blev rätt, men kanske 😕
ChromaWoods Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Själv går jag och väntar på ett par boxershorts som bör komma vilken dag som helst. Det är minst lika viktigt, kanske viktigare. 😉 Vad var det viktigare än? Måste kolla.... *kollar* Haha! Just det, din Dell-dator, Lynxo! 😆 Fan vad jag hatar den där leveransskiten, att dom inte kan ge en mer precis tid... FÖR JAG VILL HA MIN DATOR NU!!!!! 🥰 Jag vågar nog påstå att jag spenderat mer tid med min dator än du med dina boxershorts. 😉😏 Säker på det? 😉 😕😕
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kollade du ditt första inlägg förresten? Jag vill också kolla mitt jue... 😏 sök! På vad? Jag vet ju inte vad jag skrev i mitt första inlägg... ok, jag gjorde det åt dig. https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=317167 vet inte om det blev rätt, men kanske 😕 Ne, blev det nog inte rätt. Det var typ tre månader efter att jag blivit medlem. 😕
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kollade du ditt första inlägg förresten? Jag vill också kolla mitt jue... sök! 😕 Har du gömt något?? 😕😏 Jag har gömt små överraskningar lite överallt här.
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kollade du ditt första inlägg förresten? Jag vill också kolla mitt jue... 😏 sök! På vad? Jag vet ju inte vad jag skrev i mitt första inlägg... ok, jag gjorde det åt dig. https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=317167 vet inte om det blev rätt, men kanske 😕 Ne, blev det nog inte rätt. Det var typ tre månader efter att jag blivit medlem. 😕 Själv vågade jag mig inte hit förrän efter över ett halvår tror jag...
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Hur kollade du ditt första inlägg förresten? Jag vill också kolla mitt jue... 😕 sök! På vad? Jag vet ju inte vad jag skrev i mitt första inlägg... 😏 ok, jag gjorde det åt dig. https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=317167 vet inte om det blev rätt, men kanske 😆 Ne, blev det nog inte rätt. Det var typ tre månader efter att jag blivit medlem. 😕 Själv vågade jag mig inte hit förrän efter över ett halvår tror jag... Jag tror att jag kastade mig rätt in i gröten ganska så snabbt.
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 (redigerat) eller alltså, jag trodde du menade i denna tråden... Ditt allra första inlägg handlade om nån DT-låt. https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...ndpost&p=247591 Redigerat 25 januari 2007 av Fidden
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag var knappt aktiv i någon månad tills jag hittade längsta... Senv ar jag aktiv
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Häj Häj! 😕 😆 😏 JAG SA HÄJ FÖRST!!! Jag sade inte häj, jag sa wub! 😕
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 öööhm. Fan! Kommer inte ihåg vilken sida mitt första inlägg här var på!
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Häj Häj! 🥰 🥰 😠 JAG SA HÄJ FÖRST!!! 😏 Jag sade inte häj, jag sa wub! 😠 Jag sa inte häj, jag sa YO! och 🥰 HÄJ! YO! 🥰 !!!!!
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 https://www.studio.se/index.php?showtopic...10entry150207 Här är det!
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tips, gå in i sökfunktionen. Filtrera efter användarnamn. Ändra tiden så att sökningen omfattar evigheten. Sök i hela tråden. Visa resultatet som inlägg. Välj "off-topic" som forumdel att söka på. Sök. I resultatet, gå till sista sidan. Där hittar man det första offtopic-inlägget. Sen är det inte så långt att klicka om man vill hitta första längstatråden-inlägget.
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Ja minns dedär tiderna 😏 När man fightades om att vara först på en sida. När varje jämt hundratal var som våra tusental är nu... Spänning! 😠
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 (redigerat) Jag gillar att lämna små brödsmulor på plattan när jag kokar pasta. Då luktar det som när man grillar korv. Redigerat 25 januari 2007 av Fidden
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Ja minns dedär tiderna 😏När man fightades om att vara först på en sida. När varje jämt hundratal var som våra tusental är nu... Spänning! 😠 AMEN! Vill minnas att första inlägget på en ny sida var åtråvärd tillochmed! 😠 haha jooo! De var schööööön Hare så bra med gurorna! 🥰
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag gillar att lämna små brödsmulor på plattan när jag kokar pasta. Då luktar det som när man grillar korv. Jag gillar att steka ägg. för då luktar det som att jag steker ägg, när jag steker ägg.
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Med flit skickade jag ett sms te sebbe klockan sisådär 00.15. bara för att väcka honom!Skickade ett sms te en tjejkompis nyss också med samma ändamål! 😏 In ya face! Alla mina sms vibrerar bara 😠
Dark Of Light Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag gillar att lämna små brödsmulor på mattan när jag kokar pasta. Då luktar det som när man grillar korv. Jag gillar att nuppa. för då luktar det som att jag steker ägg, när jag stånkar korv. 😏
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Ok, nu har jag läst igenom hela tråden och jag säger: Egypten, eventuellt taktegel! Mitt första inlägg i Längsta. 😏
ChromaWoods Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 DoL, du har ju nyss haft din årsdag här i Längsta! Jag kan fortfarande inte smälta tanken på att Ernst kan kommat och... 😠 Ta mig... 😏
Overkill Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Vart har alla gamlingar i denna tråd tagit vägen? 🙁 Fast det är ju bra att vissa för traditionen vidare! 😄 Länge leve OT!! 😄 En ny generation är på frammars... 😉 Jag blir så förundrad när jag läser i Längsta, typ tusentals sidor bakåt. Det var ett annat garde med egna interna skämt, och nu har tidevarvet sållat fram en ny kull med nya aspiranter med nya unika band tillvarandra. Det är som internets egen evolution. En digital darwinism. Det är fan så jag får en tår i ögat. Jag fyller snart ett år i längsta! 😄
Recommended Posts