musik (oregistrerad) Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 (redigerat) ett ägg flera ägg de äggen ägg en lök flera lökar de lökarna lök (egentligen lökar i ålderdomligt skriftspråk) bestämd form plural = lökarna Såg nu att du använde mellanvarianten lite, som icke är bestämd form men inte obestämd form heller. Lite lök är ok att säga/skriva. Redigerat 24 januari 2007 av musik
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Fan va kul det var alltså! Bartender är rätt schööön alltså! 😄 Skitkul! 😄 Synd bara att de var så lite snygga brudar där ikväll. men aja. Kul vare! Blev klara runt ett. men satt kvar å tog en öl nu till klockan 3. Fick 100 spänn för de 8 timmarna 😉
Pazo Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Med flit skickade jag ett sms te sebbe klockan sisådär 00.15. bara för att väcka honom! Skickade ett sms te en tjejkompis nyss också med samma ändamål! 😉
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 undras var i helvete mina akg-lurar tagit vägen ????? Sorry, det var jag som tog dem. Du får tillbaks dem imorron, jag lovar. schysst. blir trist i tjattlurarna 😄 Gör det nåt om det är lite kaviar i vänstra luren? 😉 Gör ingenting alls, hittade lite ägg under tangentbordet och lite lök under midikeyboardet (hur fan ordnar man bestämd form av det ordet? 😄 ) 😄 Å vad gott 🙂
Dingbats Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Nu ska vi skapa gottegris av bacon och choklad Lite saft och lite korv och lite marmelad Om en timme kommer katten, då ska allt vara klart Och innan dess ska alla hunnit kasta lite dart 😄 😄
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Med flit skickade jag ett sms te sebbe klockan sisådär 00.15. bara för att väcka honom!Skickade ett sms te en tjejkompis nyss också med samma ändamål! 😄 Är det bara jag som är smart nog att stänga av mobilen när jag går och lägger mig? 😄
Emulator Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 ett äggflera ägg de äggen ägg en lök flera lökar de lökarna lök (egentligen lökar i ålderdomligt skriftspråk) bestämd form plural = lökarna Såg nu att du använde mellanvarianten lite, som icke är bestämd form men inte obestämd form heller. Lite lök är ok att säga/skriva. tänkte mest på "midikeyboard" i bestämd form 😄
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 ett äggflera ägg de äggen ägg en lök flera lökar de lökarna lök (egentligen lökar i ålderdomligt skriftspråk) bestämd form plural = lökarna Såg nu att du använde mellanvarianten lite, som icke är bestämd form men inte obestämd form heller. Lite lök är ok att säga/skriva. tänkte mest på "midikeyboard" i bestämd form 😄 Jag blir aldrig klok på om musik är den mest ironiska människan jag nånsin sett, eller den mest korkade... 😄
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag blir aldrig klok på om musik är den mest ironiska människan jag nånsin sett, eller den mest korkade... 😄 Detta var väl ett lysande exempel på det förstnämnda 🙂 Blev lite irriterad när jag läste det, eftersom jag själv hade tänkt svara "löken". 😄
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag blir aldrig klok på om musik är den mest ironiska människan jag nånsin sett, eller den mest korkade... 😄 Detta var väl ett lysande exempel på det förstnämnda 🙂 Blev lite irriterad när jag läste det, eftersom jag själv hade tänkt svara "löken". 😄 Jo, jag håller väl med om att det i det här fallet troligtvis är det förstnämda. Men vid andra tillfällen blir jag mindre säker... Jaja, skön är han i alla fall. 🙂
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag blir aldrig klok på om musik är den mest ironiska människan jag nånsin sett, eller den mest korkade... 😄 Detta var väl ett lysande exempel på det förstnämnda 🙂 Blev lite irriterad när jag läste det, eftersom jag själv hade tänkt svara "löken". 🙂 Jo, jag håller väl med om att det i det här fallet troligtvis är det förstnämda. Men vid andra tillfällen blir jag mindre säker... Jaja, skön är han i alla fall. 🙂 Mjo, musik är ett mysterium för mig också 😄
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Jag blir aldrig klok på om musik är den mest ironiska människan jag nånsin sett, eller den mest korkade... 😄 Detta var väl ett lysande exempel på det förstnämnda 🙂 Blev lite irriterad när jag läste det, eftersom jag själv hade tänkt svara "löken". 🙂 Jo, jag håller väl med om att det i det här fallet troligtvis är det förstnämda. Men vid andra tillfällen blir jag mindre säker... Jaja, skön är han i alla fall. 🙂 Mjo, musik är ett mysterium för mig också 🙂 😎😄
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tänk på mig idag klockan ett (på ett icke-sexuellt vis...) för då har jag tenta... 😄
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tänk på mig idag klockan ett (på ett icke-sexuellt vis...) för då har jag tenta... 😄 vadåförnån?
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tänk på mig idag klockan ett (på ett icke-sexuellt vis...) för då har jag tenta... 😄 vadåförnån? Actionscript... 😄 Jag är designer, inte programmerare, därför är det assvårt för mig! 🙂
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tänk på mig idag klockan ett (på ett icke-sexuellt vis...) för då har jag tenta... 😄 vadåförnån? Actionscript... 😄 Jag är designer, inte programmerare, därför är det assvårt för mig! 🙂 Är det något nytt? När jag läste var det typ vb-script och javascript som gällde. Gaah, tur att man inte är i en lika föränderlig branch längre 🙂
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tänk på mig idag klockan ett (på ett icke-sexuellt vis...) för då har jag tenta... 😄 vadåförnån? Actionscript... 😄 Jag är designer, inte programmerare, därför är det assvårt för mig! 🙂 Är det något nytt? När jag läste var det typ vb-script och javascript som gällde. Gaah, tur att man inte är i en lika föränderlig branch längre 🙂 Nej, inte direkt. Det är Flashs egna progammeringsspråk, och påminner på många olika sätt om Javascript. VB-script vet jag inte, för det har jag aldrig ens provat...Är inte det Netscapes version av Javascript?
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Eller om det är Javascript som är en variant av VB-script. 😄
ChromaWoods Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tänk på mig idag klockan ett (på ett icke-sexuellt vis...) för då har jag tenta... 😄 vadåförnån? Actionscript... 😄 Jag är designer, inte programmerare, därför är det assvårt för mig! 🙂 Är det något nytt? När jag läste var det typ vb-script och javascript som gällde. Gaah, tur att man inte är i en lika föränderlig branch längre 🙂 Nej, inte direkt. Det är Flashs egna progammeringsspråk, och påminner på många olika sätt om Javascript. VB-script vet jag inte, för det har jag aldrig ens provat...Är inte det Netscapes version av Javascript? 🙂 Nej verkligen inte! VB är ju Micro$oft. 😎 Det är deras svar på JS typ.
Fidden Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Tänk på mig idag klockan ett (på ett icke-sexuellt vis...) för då har jag tenta... 😄 vadåförnån? Actionscript... 😄 Jag är designer, inte programmerare, därför är det assvårt för mig! 🙂 Är det något nytt? När jag läste var det typ vb-script och javascript som gällde. Gaah, tur att man inte är i en lika föränderlig branch längre 🙂 Nej, inte direkt. Det är Flashs egna progammeringsspråk, och påminner på många olika sätt om Javascript. VB-script vet jag inte, för det har jag aldrig ens provat...Är inte det Netscapes version av Javascript? VB-script blev aldrig nån hit, tror det var IE som hade det. (visual basic är väl ett microsoft-språk om jag inte missminner mig, vilket jag mycket väl skulle kunna göra) Hmm, har för mig att det hette lingo eller nåt när jag körde.. eller det kanske var något annat.
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Just det, det var tvärtom! Javascript var Netscape, VB-script Microsofts svar på det! 😄
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Just det, det var tvärtom! Javascript var Netscape, VB-script Microsofts svar på det! Sun utvecklade dock Java.
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Just det, det var tvärtom! Javascript var Netscape, VB-script Microsofts svar på det! Sun utvecklade dock Java. Yes, och dom snodde en del av namnet, för att göra språket mer "coolt". Dock har Java och Javascript INGENTING med varandra att göra... 😏
ChromaWoods Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Just det, det var tvärtom! Javascript var Netscape, VB-script Microsofts svar på det! Netscape är Netscape. JS bygger på Java-plattformen som kommer från Sun Microsystems.
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Just det, det var tvärtom! Javascript var Netscape, VB-script Microsofts svar på det! Sun utvecklade dock Java. Yes, och dom snodde en del av namnet, för att göra språket mer "coolt". Dock har Java och Javascript INGENTING med varandra att göra... 😏 Oj, är det så? 😳
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Just det, det var tvärtom! Javascript var Netscape, VB-script Microsofts svar på det! Netscape är Netscape. JS bygger på Java-plattformen som kommer från Sun Microsystems. Missförstå mig rätt. Jag menar att Javascript fanns med i webbläsaren Netscape från början, dvs utvecklarna bakom Netscape lade in det först i sin webbläsare.
Micke H Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Just det, det var tvärtom! Javascript var Netscape, VB-script Microsofts svar på det! Sun utvecklade dock Java. Yes, och dom snodde en del av namnet, för att göra språket mer "coolt". Dock har Java och Javascript INGENTING med varandra att göra... 😏 Oj, är det så? 😳 Yes, i browserkrig och kärlek är allting tillåtet. 😛
Pico Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 Just det, det var tvärtom! Javascript var Netscape, VB-script Microsofts svar på det! Netscape är Netscape. JS bygger på Java-plattformen som kommer från Sun Microsystems. Missförstå mig rätt. Jag menar att Javascript fanns med i webbläsaren Netscape från början, dvs utvecklarna bakom Netscape lade in det först i sin webbläsare. Och nu blev det än mer förvirrat... 😏
Recommended Posts