Pazo Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 UTS UTS UTS UTS UTS UTS!! Fetingdunket här! 😄 Umek - Posing as me 😄
Fidden Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 SMUTS SMUTS SMUTS SMUTS SMUTS Det dammar mycket när man spelar hög musik från skitiga högtalare...
Overkill Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Min spanskalärare tyckte jag hade mycket bra uttal 😄 Min svenskalärare tyckte mitt argumenterande tal (dock bara skrivet på papper än) mot alkhol var skitbra 😄 Jag är bäst 😄
Dingbats Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Så! Fidden vinner första pris i kategorin "dåliga skämt som svar på andras inlägg"! 😄
ChromaWoods Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Min svenskalärare tyckte mitt argumenterande tal (dock bara skrivet på papper än) mot alkhol var skitbra 😄 Det skulle vara så vansinnigt kul om du genomförde det talet apfull. 😄
Pazo Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 MOT ALKOHOL!!! 😄 SATISFACTION!! SATISFACTION! 😄 Nu ska jag dra å ragga på tjejer medans jag jobbar! 😄 Hedjå! 😄
Overkill Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Min svenskalärare tyckte mitt argumenterande tal (dock bara skrivet på papper än) mot alkhol var skitbra 😄 Det skulle vara så vansinnigt kul om du genomförde det talet apfull. 😄 😄😄
Pico Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Min svenskalärare tyckte mitt argumenterande tal (dock bara skrivet på papper än) mot alkhol var skitbra 😄 Det skulle vara så vansinnigt kul om du genomförde det talet apfull. 😄 😄😄 😄
Pico Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 MOT ALKOHOL!!! 😄 SATISFACTION!! SATISFACTION! 😄 Nu ska jag dra å ragga på tjejer medans jag jobbar! 😄 Hedjå! 😄 😄
Fidden Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Så! Fidden vinner första pris i kategorin "dåliga skämt som svar på andras inlägg"! 😄 Bah, det är du som har dålig humor.
Emulator Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 undras var i helvete mina akg-lurar tagit vägen ????? Sorry, det var jag som tog dem. Du får tillbaks dem imorron, jag lovar. schysst. blir trist i tjattlurarna 😳
Fidden Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Imogen Heap verkar inte vara världens bästa live.. fast å andra sidan är man nog ganska nervös hos letterman... http://youtube.com/watch?v=O_FCdOacpeA Första sekunderna fick mig nästan att radera mapparn....... jag menar kasta ut cd-skivorna genom fönstret... 😳
Micke H Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Min svenskalärare tyckte mitt argumenterande tal (dock bara skrivet på papper än) mot alkhol var skitbra 😆 Det skulle vara så vansinnigt kul om du genomförde det talet apfull. 😱 😳😎 😕 😳
Micke H Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Första sekunderna fick mig nästan att radera mapparn....... jag menar kasta ut cd-skivorna genom fönstret... 😕 Vad sade du där?? 😳😎
Fidden Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Första sekunderna fick mig nästan att radera mapparn....... jag menar kasta ut cd-skivorna genom fönstret... 😳 Vad sade du där?? 😕😄 Hade det funnits en smiley som visslar sådär fint oskyldigt, hade jag nu svarat med en smiley som visslar sådär fint oskyldigt.
Dingbats Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 undras var i helvete mina akg-lurar tagit vägen ????? Sorry, det var jag som tog dem. Du får tillbaks dem imorron, jag lovar. schysst. blir trist i tjattlurarna 😄 Gör det nåt om det är lite kaviar i vänstra luren? 😕
Pico Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 (redigerat) Första sekunderna fick mig nästan att radera mapparn....... jag menar kasta ut cd-skivorna genom fönstret... 🙂 Vad sade du där?? 🙂😆 Edit: Hjälp på traven. 😄 Redigerat 24 januari 2007 av Pico
Overkill Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 Första sekunderna fick mig nästan att radera mapparn....... jag menar kasta ut cd-skivorna genom fönstret... 🙂 Vad sade du där?? 🙂😆 Hade det funnits en smiley som visslar sådär fint oskyldigt, hade jag nu svarat med en smiley som visslar sådär fint oskyldigt. 😄
Emulator Postat 24 januari 2007 Postat 24 januari 2007 undras var i helvete mina akg-lurar tagit vägen ????? Sorry, det var jag som tog dem. Du får tillbaks dem imorron, jag lovar. schysst. blir trist i tjattlurarna 😆 Gör det nåt om det är lite kaviar i vänstra luren? 😠 Gör ingenting alls, hittade lite ägg under tangentbordet och lite lök under midikeyboardet (hur fan ordnar man bestämd form av det ordet? 😛 ) 😮
Recommended Posts