Dingbats Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Tacka vet jag att vara gitarrist! Fan så mycket billigare med alla grejer. Om man är båda då? 🙂 Det är man inte 😉
Dingbats Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Jag är 23a i tråden med 500 inlägg... får jobba på!
musik (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 hmmm... Lite skumt att trumpinnar kostar 29% av egentliga kosnaden bara för att de inte får märket stämplat på sig 🙂 Vad menar du med EGENTLIG kostnad. Är det självkostnaden? :musik
Micke H Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Jag är 23a i tråden med 500 inlägg... får jobba på! OMFG N0000b! 🙂
Dingbats Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Jag är 23a i tråden med 500 inlägg... får jobba på! OMFG N0000b! 😉 Det är å andra sidan ett tecken på att jag har ett liv. Om än ett missvisande sådant... 🙂
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Jag är 23a i tråden med 500 inlägg... får jobba på! OMFG N0000b! 🙂 Coola killar ligger på topp-tio-listan 😉
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Idag kommer det en intressant dokumentär på femman: "Hjälp - jag onanerar för mycket!" 😛
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Tacka vet jag att vara gitarrist! Fan så mycket billigare med alla grejer. 😉 Tycker att det kostar väldans mycket att stränga om sina älsklingar när det behövs. 🙁 Tänk då när du ska byta skinn... Både över och under 😄
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Tacka vet jag att vara gitarrist! Fan så mycket billigare med alla grejer. 😄 Tycker att det kostar väldans mycket att stränga om sina älsklingar när det behövs. 🙁 Tänk då när du ska byta skinn... Både över och under 🙁 Jo! Det är ju inte gratis det heller, men hur ofta byter man dem? De undre lär ju klara sig ett tag, eller? 😉 Ja de undre klarar ju sig rätt bra och länge eftersom man inte slår på dem. Men de övre bör man ju byta ganska ofta, beroende på hur ofta man spelar.
musik (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Är det grädde du har i käften på bilden Overkill? Jag har undrat sen jag såg den allra först... 😉
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Ja de undre klarar ju sig rätt bra och länge eftersom man inte slår på dem. Men de övre bör man ju byta ganska ofta, beroende på hur ofta man spelar. 🙁 OJ! Vilket förvånande svar! 😄 He he! Men vad kan man vänta sig när man ställer så dumma frågor??!! 😉 🙁
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Är det grädde du har i käften på bilden Overkill? Jag har undrat sen jag såg den allra först... 😉 Det är grädde - och ingenting annat - som min käre kompis Bill har i ansiktet. 😄
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Jag är 23a i tråden med 500 inlägg... får jobba på! OMFG N0000b! 😉 Coola killar ligger på topp-tio-listan 🙁 🙁 Precis så att jag klarar mig då! 😄 Vilken tur då 😎
Pazo Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli.
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli. Ajdå. Jag har aldrig slagit av en trumstock 😱
Pazo Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli. Ajdå. Jag har aldrig slagit av en trumstock 😱 Händerna? 😄
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli. Ajdå. Jag har aldrig slagit av en trumstock 😱 Händerna? 😄 Men det gör ju ont 😎 Bonham använde ju händerna ibland under hans solon så det började blöda 🙂
Pazo Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli. Ajdå. Jag har aldrig slagit av en trumstock 😱 Händerna? 😄 Men det gör ju ont 😎 Bonham använde ju händerna ibland under hans solon så det började blöda 🙂 alltså! Jag fattade precis frågan. jag fortsatte spela med de uppochnervända trumpinnarna med tejp på som skadar händerna mina. dock spelade jag utan pekfingret som är mest skadat. SÅ!
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Gissa vad? Slog av båda trumpinnarna nu på repet! Kom på att det nog var vinklingen på riden som var bovven i "slåavtrumpinnardramat". å jag bytte stativ till det så att det fick bättre vinkling och stog stabilare. Nu är jag jätte hungrig å måste dessutom gör mat till imöra. Lax får det bli. Ajdå. Jag har aldrig slagit av en trumstock 😱 Händerna? 😄 Men det gör ju ont 😎 Bonham använde ju händerna ibland under hans solon så det började blöda 🙂 alltså! Jag fattade precis frågan. jag fortsatte spela med de uppochnervända trumpinnarna med tejp på som skadar händerna mina. dock spelade jag utan pekfingret som är mest skadat. SÅ! jaha 🙂
Pazo Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Min virvel och min golvpuka har blod på skinnet. På golvpukan är det faktiskt rätt mkt 😱
Overkill Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 Min virvel och min golvpuka har blod på skinnet. På golvpukan är det faktiskt rätt mkt 😱 😄
Dingbats Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 - Jävla kärring - Psykad - Frågat efter Lenas jacka
Recommended Posts