Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Det blir ingen intervju imorgon 🙂

Vafan.. varför? 🥰

Idag var jag och träffade ett företag som jag jobbat extra för förut. De vill att jag ska börja som utvecklare hos dem! Jag sa ja på en gång! 😆

"Välkommen ombord" sa de. 😱

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🥰😎😎😎

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir ingen intervju imorgon 😎

Vafan.. varför? 😎

Idag var jag och träffade ett företag som jag jobbat extra för förut. De vill att jag ska börja som utvecklare hos dem! Jag sa ja på en gång! 😱

"Välkommen ombord" sa de. 🙂

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😎😎😎😎

KUUULLL! 🥰 :wub:

Nä den andra personen kunde inte 😎

Men just att vi är två personer som de ska träffa samtidigt har gett mig intrycket att jag kanske redan är mer eller mindre utvald 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

KUUULLL! 😄 :D

Nä den andra personen kunde inte 😎

Men just att vi är två personer som de ska träffa samtidigt har gett mig intrycket att jag kanske redan är mer eller mindre utvald 😳

Hmm.... vi får hoppas det! Så du är klar med pluggandet nu eller vad? 😕

Till mig sa de typ: Vi behöver någon med din kompetens fort som fan, och du står överst på vår lista. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.... vi får hoppas det! Så du är klar med pluggandet nu eller vad? 😕

Till mig sa de typ: Vi behöver någon med din kompetens fort som fan, och du står överst på vår lista. ☺️

Nää 😳 Jag går ju i ettan! 😄 Det är väl någon slags extrajobbs-liknande "tjänst" på deras ungdomsavdelning.

Grattis! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej... 😆

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😉

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😛

Känn dig blåst...

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😛

Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄

Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄

jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁

med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😛

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄

Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 😄

jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁

med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛

Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😄

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 😄

Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 🙁

jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁

med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛

Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁

De var iof bara EN penna 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Heeej... 😕

Jag kommer få köra med handen helt omplåstrad på spelningen. Iaf om vi fortsätter att repa 😄

Idag spräkte jag huden under an gammal blåsa som nästan läkt. skaffade åtminstonde en ny blåsa. Spräkte helt å hållet en blåsa precis brevid "den stora blodblåsan" så de svider gärnet å har två plåster på sig 🙁

Och du som sa till mig att jag var kass som fick en blåsa under lillfingret en gång 🙁

jamen du kör intemed två soruckna trummpinnar vända uppochner och med tejp runt! 🙁

med vanliga pinnar får jag aldrig något... 😛

Vad är det för fel på pennorna, som du använde i videon du postade förut? 🙁

De var iof bara EN penna 😛

Då blir det svårare... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...