Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Men det är ju gott att bli mätt så man mår illa 😉 Så tungt när det serveras lasagne på jobbet...å så har man möte typ 1300. samtliga sitter och jäser och halvsover 😉 haha. JÄSA JÄSA JÄSA! SÅ JÄVLA SKÖNT Å JÄSA! 😄
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Men tjenare 😉 Jag är din ödmjukaste tjänare 😄 Jasså? 😉 min helt egna? 😄
Micke H Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Fett, fett, fett! Jag är så jävla fet! Jag är så jävla fet att flygplanen använder mig som riktmärke när dom ska navigera!!! 😄 😎
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Fett, fett, fett! Jag är så jävla fet! Jag är så jävla fet att flygplanen använder mig som riktmärke när dom ska navigera!!! 😄 😎 Så ghey var du alltså..
Dingbats Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Men tjenare 😄 Jag är din ödmjukaste tjänare 🙂 Jasså? 😎 min helt egna? 😄 Japp! Din helt egna! Du får tre önskningar 🙂
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Men tjenare 😎 Jag är din ödmjukaste tjänare 🙂 Jasså? 😄 min helt egna? 🙂 Japp! Din helt egna! Du får tre önskningar 🙂 En snygg flickvänn som är jättetrevlig! 😄
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Wööh. Sitter vid syrrans bärbara nu (iof sitter jag precis på samma plats där jag normalt sett sitter vid min stationär bara att jag nu är vänd mot den bärbare) för att jag håller på å instalerar om windows i den, eller det har jag redan gjort. För tillfället instalerar jag in msn å viruskydd å sånna grejer... Skriver nu i IE usch så dåligt de känns... instalerar firefox nu!
Emulator Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Wööh. Sitter vid syrrans bärbara nu (iof sitter jag precis på samma plats där jag normalt sett sitter vid min stationär bara att jag nu är vänd mot den bärbare) för att jag håller på å instalerar om windows i den, eller det har jag redan gjort. För tillfället instalerar jag in msn å viruskydd å sånna grejer...Skriver nu i IE usch så dåligt de känns... instalerar firefox nu! sitter och jobbar på skum låt med följande ingridienser hittills: Skumma kraschiga syntettrummor Cello, violin Asdistad gitarr Slapbas tb 303 kul kul
Dark Of Light Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Varu med nån av tjejerna idag då DoL? 😉 Nähheh! Har hängt khaucken på tork. 😎
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Varu med nån av tjejerna idag då DoL? 😉 Nähheh! Har hängt khaucken på tork. 😎 schöööön
musik (oregistrerad) Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Hej! Vem e den där Ove Centli? Han e bara föör jobbig... 😉
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 hhihi Sitter å lyssna på Salsa här! så jälla schöööön ibland! Joe arroyo är grymm 😉
Emulator Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 sluta posta såna bilder 😉 jag får habegär modell grande...måste i princip köpa på mig trumset nu....åtmistone pads 😎 *vaknar* finns ju en viss gräns i plånboken. 😎
Emulator Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Timbale & cowbells? typ...ett slagverk är ett slagverk är ett slagverk 😉
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Jag vill ha ett nytt trummset! De jag har nu är kasst! 😛
Micke H Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Fan vad kul! Jag snackade just med några gamla högstadie-polare. Vi ska träffas och ta en öl! 😛
Pazo Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Fan vad kul! Jag snackade just med några gamla högstadie-polare. Vi ska träffas och ta en öl! 🙂 Söndakväll klockan 1? 😛 Eller senare i veckan?
Emulator Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Ligger kanske nåt i DoL's kommentar, lite omgjord: Vadå för sent för en öl? Jag är ju för fan vaken.... Nån som har nåt inspirerande ljudmässigt att ladda upp? behöver höra ngt kul 🙂
Pazo Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Ligger kanske nåt i DoL's kommentar, lite omgjord: Vadå för sent för en öl? Jag är ju för fan vaken.... Nån som har nåt inspirerande ljudmässigt att ladda upp? behöver höra ngt kul 🙂 Jag kan väl ha något ljudmässigt... har du något ljudmässigt i exchange? 🙂 Vad äre för ljud du vill ha?
Pazo Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 ÅÅÅÅÅHHH.. Får sån lust att spela latino grejer på trummorna nu! Sitter ju å lyssnar på salsa å man bara vill spela spela spela!!
Emulator Postat 22 januari 2007 Postat 22 januari 2007 Ligger kanske nåt i DoL's kommentar, lite omgjord: Vadå för sent för en öl? Jag är ju för fan vaken.... Nån som har nåt inspirerande ljudmässigt att ladda upp? behöver höra ngt kul 🙂 Jag kan väl ha något ljudmässigt... har du något ljudmässigt i exchange? 🙂 Vad äre för ljud du vill ha? pazo_@hotmail.com ?
Recommended Posts