Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Slemmig och svullen i halsen.

Somningar i armarna.

Oläkta sår.

Ljuskänslig.

Ont i ena örat.

Skav i halsen.

Astmaattacker.

Ljudkänslig.

Vibrationskänslig.

Men annars e d bra...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Fan vad kul! Har jammat med en polare sen klockan ett idag, och har haft så fett jävla grymt kul! Vi har spelat in en låt som är fetingcool!!!! 🙂

Och jag börjar bli så jävla asgrym på synth. Jag kan sola värsta coolt med coola ljuden på min mining-keyboard. Tänk vad grym jag skulle vara med en större rigg. Akta dig, Jordan Rudess!!! 😉

🙂😄😄😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Slemmig och svullen i halsen.

Somningar i armarna.

Oläkta sår.

Ljuskänslig.

Ont i ena örat.

Skav i halsen.

Astmaattacker.

Ljudkänslig.

Vibrationskänslig.

Men annars e d bra...

🙂

Trött.

Något sliten.

Funderar och grubblar över mitt liv.

Orolig över att himlen ska ramla ner över mig (en del tycker att den redan har gjort det).

Skavsår på kuken.

Men annars e d bra...

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som känner till någon bra säljsajt med datorer/datortillbehör förutom Blocket?

/Daniel

Kollat in datafynd.se om det är något att ha nu för tiden?

Edit: Tvärkollade lite själv; det såg magert ut. Tycks minnas att både tidningen och sajten var bra en gång i tiden. Men, blocket/tradera och andra ställen har nog roffat åt sig kunderna.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som känner till någon bra säljsajt med datorer/datortillbehör förutom Blocket?

/Daniel

Kollat in datafynd.se om det är något att ha nu för tiden?

Edit: Tvärkollade lite själv; det såg magert ut. Tycks minnas att både tidningen och sajten var bra en gång i tiden. Men, blocket/tradera och andra ställen har nog roffat åt sig kunderna.

Okej.. Tack ändå 🙂

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade ett fint C64-paket på Tradera.. var nära att buda, men jag kände att jag inte riktigt har råd för tillfället. Har en del andra inköp som ska göras först.

Hoppas han slänger upp annonsen igen om någon månad. Verkar inte som någon budat alls på det...

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad kul! Har jammat med en polare sen klockan ett idag, och har haft så fett jävla grymt kul! Vi har spelat in en låt som är fetingcool!!!! 😉

Och jag börjar bli så jävla asgrym på synth. Jag kan sola värsta coolt med coola ljuden på min mining-keyboard. Tänk vad grym jag skulle vara med en större rigg. Akta dig, Jordan Rudess!!! 🙂

😄😄😄😄😄

Framförallt tycker jag att du hanterar dina enorma framsteg med största självinsikt, måttfullhet och ödmjukhet. Kul att höra 🙂

Posta låten`?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej 😄

Lite udda kväll faktiskt. blev iaf verkligen inte som jag tänkt mig...

Började med att jag snackade med en tjej som bor två våningar upp. de skulle ha lite korrefest tydligen. så jag gick upp dit vid kvart i nio. Där hmnar jag i ett rum med fem tjejer. Sitter snackar å sådär. Senare visar de sig att en av tjejerna är sångerska å hållt på med musik aslänge. så jag drar in te hennes rum. vi sitter å snackar musik å jag spelar lite gitarr. Sen hänga med folk i korren (tråkigt) sen hamna jag med de tre sköna tjejerna igen. sitta å snacka å sånt.. inte alls förväntat. bra iaf att man lyckats skafsa sig lite nya "tjejkontakter" :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

fanken, med några whisky kan det faktiskt vara riktigt jobbigt att lyssna på bra musik, man rycks med alltför mycket på något sätt, blir alldeles medtagen....deppig musik som kan sänka en helt 🙂

Kansk 😱 e skulle lägga ner innan man skär ihop helt...

Link to comment
Dela på andra sajter

fanken, med några whisky kan det faktiskt vara riktigt jobbigt att lyssna på bra musik, man rycks med alltför mycket på något sätt, blir alldeles medtagen....deppig musik som kan sänka en helt 🙂

Kansk 🙂 e skulle lägga ner innan man skär ihop helt...

NÄääääääääääää

Inte skaru väl göra det!? 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

höhö

Dehär visste jag inte! 🙂

http://www.musikdirekt.com/delicious_apple

Kul 🙂

Låter som du haft en trevlig kväll ,) ?

jooo. Lite tråkigt ibland där när jag inte var med tjejerna. för killarna var tråkiga...

De skulle iaf komma å kolla på spelningen, så lite publik har man raggat iaf 😱

Du skulle väl också komma? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...