Dark Of Light Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Eller bara: "Öl?" 😱 Ja, faen.. Där satt den. Man tjänar en extra hacka på att lura de ouppmärksamma som tror att det är en öl guide... 😱 Fast man kanske skulle kombinera det hela liksom... Ja, typ vilken öl som passar till vilken brud...
Dark Of Light Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Näh... Nu ska jag på bio... Eller nåt. Härråh!
Overkill Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Näh... Nu ska jag på bio... Eller nåt.Härråh! Hejdå! Ha det så kuLK!
Dingbats Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Nu är jag sugen på att spela gitarr igen! 😄 Hoppas det håller i sig tills imorron! Har börjat på en ny text med. 😆
Pazo Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Alltså, jag har vissa låtideér som är så sjukt bra men jag blir inte klar med själva hela låten 😄
Overkill Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Jag har också lite fina idéer. Men det känns inte riktigt som om det blir så bra tillsammans 😄
Emulator Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 NEEEEEEEEEEEEEEEJ 😆 Min Tiggarens tal (imperiet) är trasig 😄🙂😆🙁😆🙁 Skitskitskit
ChromaWoods Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Snabbfråga: Kan man grädda våfflor i stekpannan? 😕
ChromaWoods Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Äh, ni var ju inte till mycket hjälp... 😕 Jag testar helt enkelt!
Pico Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Äh, ni var ju inte till mycket hjälp... 😕 Jag testar helt enkelt! 😄 Det lär ju inte bli några frasvåfflor, kanske mer åt plättar/tunnpannkakshålelt... men det kanske också funkar. :A
musik (oregistrerad) Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 OBS!! Se på "Stjärna!" på SVT2. Går nu... Om MySpace, Skivbolag m.m. 😕
Emulator Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Äh, ni var ju inte till mycket hjälp... 😆 Jag testar helt enkelt! 😄 Det lär ju inte bli några frasvåfflor, kanske mer åt plättar/tunnpannkakshålelt... men det kanske också funkar. :A Chroma, du får återge resultatet! Riktigt tunna pannvåfflor borde kunna vara spröda...
ChromaWoods Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Äh, ni var ju inte till mycket hjälp... 😆 Jag testar helt enkelt! 😄 Det lär ju inte bli några frasvåfflor, kanske mer åt plättar/tunnpannkakshålelt... men det kanske också funkar. :A Chroma, du får återge resultatet! Riktigt tunna pannvåfflor borde kunna vara spröda... Ja jag återkommer och berättar om resultatet. 🙂
ChromaWoods Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Äh, ni var ju inte till mycket hjälp... 😆 Jag testar helt enkelt! 😄 Det lär ju inte bli några frasvåfflor, kanske mer åt plättar/tunnpannkakshålelt... men det kanske också funkar. :A Chroma, du får återge resultatet! Riktigt tunna pannvåfflor borde kunna vara spröda... Ja jag återkommer och berättar om resultatet. 🙂 Fan det är gott! Smakar pannkaka...... men ändå våffla! Coolt. 🙂
Pico Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Äh, ni var ju inte till mycket hjälp... 😆 Jag testar helt enkelt! 🙂 Det lär ju inte bli några frasvåfflor, kanske mer åt plättar/tunnpannkakshålelt... men det kanske också funkar. :A Chroma, du får återge resultatet! Riktigt tunna pannvåfflor borde kunna vara spröda... Ja jag återkommer och berättar om resultatet. 🙂 Fan det är gott! Smakar pannkaka...... men ändå våffla! Coolt. 🙂 😄
Overkill Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 😉 Klockan är 23:23! Då är dte någon som tänker på mig 😄
Dingbats Postat 20 januari 2007 Postat 20 januari 2007 Nej fan... skit också då kommer nån annan ha tagit den när jag vaknar i morron... 😉
Recommended Posts