Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Borde det inte vara rätt pinsamt att spela in sexscener? Jag menar, det är ju högst naturligt att få stånd då, speciellt om man ligger på tjejen (i bara behå) och känner tuttarna liksom 🙁 Samtidigt som hon känner att den hårdnar 😄

Nu fattar jag ingenting!!

Utan erigerat tillstånd blir det inte mycket till vaginal sexakt, eller hur?!

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Borde det inte vara rätt pinsamt att spela in sexscener? Jag menar, det är ju högst naturligt att få stånd då, speciellt om man ligger på tjejen (i bara behå) och känner tuttarna liksom 😄 Samtidigt som hon känner att den hårdnar 😄

Nu fattar jag ingenting!!

Utan erigerat tillstånd blir det inte mycket till vaginal sexakt, eller hur?!

😕

:rolleyes: Sexscener i vanliga filmer, inte p-rullar såklart! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaknar, tar en snabbdusch, fixar macka, brud 2 ringer och kollar om inte jag har lust att komma över och kolla på 😱 "hennes stereo som krånglar". Ja visst svarar jag glad ihågen, lägger på. Hinner knappt äta mackan förrns´grannflickan ( 😱 brud 1 visar det sig) ringer på dörren och är... väldigt "vänskaplig" med mig i en timma eller så... Precis när hon har gått ringer brud 2 och undrar vart jag tog vägen. Kväver impulsen att säga "- Men... jag kom ju precis" och säger istället att jag är på väg "hittade inte mina nycklar liksom".

På väg dit ringer brud 4 och undrar om inte vi kan gå på bio "eller nåt" i kväll...

Jo, svarar jag då, kommer överens om en tid och lägger på samt ringer på dörren till brud 2. "Fixar hennes stereo", vi går ut och äter, jag bjuder. Lämnar av henne vid hennes dörr, "vi ses, hoppsan nu ringer mobilen, hej då". Det visar sig vara brud 3 som står vid min dörr och "hade liksom vägarna förbi och undrar var jag är?"...

"Handlar" säger jag förstås och ångrar mig genast då jag ju måste handla något på vägen för att det hela inte ska verka för misstänksamt. Kastar mig in i affären köper en del skit jag egentligen inte behöver, kommer hem. Släpper in mig själv och brud 3 som stått och väntat. Vi hånglar loss i hallen och nuppar loss. Duschar tillsammans, hon undrar om inte jag vill följa med henne hem och sova över. "EEHEH, njae... Jo... Näh det går ju inte. Har ju lovat morsan att hjälpa henne med en soffa snart och..." 😱 Brud 3 går och här ska jag snart iväg på bio... Eller nåt...

Vilken dag...

😱 Jag behöver en stand in DoL... Eller en filofax... Kan kloning vara något..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså grejen är att jag har blivit vänskaplig med ett gäng tjejer och håller alla på samma nivå ung. Alltså inga löfter om "flytta ihop eller så" utan bara... Ja, umgänge på ovanstående vis... Det absolut djävliga är att rätt som det är så rasar väl hela luftslottet (den ena får nys om den andra och det blir ett djävla liv). Då får jag börja från början igen, ett djävla slit...

Låter väl härligt..?

Är det också, men sådana här dagar börjar picken kännas lite sliten...

Vet att problemet är det omvända för de flesta, och javisst, detta ÄR ett i-lands problem.

Men detta var/är en rätt så slitig dag måste jag ändå säga...

Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läser gärna din bok, DoL. 😱

😱 Ja, djävlar...

Hm...

Titel då???

"The Book Of DoL"..?

"Tales from The Dark Of Light"..?

"NUPP - En handbok"..?

"Nuppolog - Något för dig?"..?

"En Nuppologs Bekännelser..?

"Ja, djävlar!..?

😱😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...