Micke H Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Fan vad svårt det är att säga FFF FFS så snabbt du kan flera gånger i rad... 😆
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Fan vad svårt det är att säga FFF FFS så snabbt du kan flera gånger i rad... 😆 Blir lätt "FS".
Micke H Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Fan vad svårt det är att säga FFF FFS så snabbt du kan flera gånger i rad... 😆 Blir lätt "FS". Eller Feff, feff...hjärnan vill BÖRJA med F:et, inte sluta... 😆
Dingbats Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 (redigerat) Den som först kan förstå den här meningen vinner: Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo. EDIT: Kanske borde lägga till att det är på engelska då. Redigerat 19 januari 2007 av Dingbats
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Min hand är sjukt sliten nu... Vi jammade ett tag och sen körde vi igenom låtslistan till spelningen som kommer. Sissta hälftena v listanklrde jag på ren vilja för handen köttade!!
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Ni vet att Pazos spelning är på min födelsedag va? 😉
Dingbats Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Ni vet att Pazos spelning är på min födelsedag va? 😄 Åååååååååååååååh guuuuuuuuuud va gulligt!! 😉 En födelsedagsspelning, BARA för din skull... 😉
D Vibe Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Frontline Assembly spelar på Arvikafestivalen i sommar! Kanske borde göra ett besök där i år.. Var ett tag sen nu. http://www.arvikafestivalen.se/index.php?p...=256&artist=155
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Ni vet att Pazos spelning är på min födelsedag va? 😎 Åååååååååååååååh guuuuuuuuuud va gulligt!! 😉 En födelsedagsspelning, BARA för din skull... 😉 Men harn bor för långt för att kunna se den 🙁 Men om NI ALLA har jättemkt tur så kommer den spelningen att spelas in. Behöver bara godkännandet från de andra i bandet, och lite av deras cash! 😄
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Tre helt nya blåsor på vänsterhanden, den stora blodblåsan har blivit större och fylld med nytt blod. Fingrarna skakar när jag slappnar av med handen... hmmmm och skinnet svider 😉
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 hmmm... De verkar bli fest ikväll 😉 Jag har sjukt bra potential att bli stupfull å såntdär ikväll. inte så bra kanske men de blir ju biliga fyllor om man lyckas kontrolera den. Har ju inte mkt vätska i kroppen plus att jag knappt ätit nånting heller 😄 Hoppas de inte bli fel 😉
Shredder Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Vet ni att champinjoner bara innehåller 0.2% fett? Visste ni förresten att stockholmare åker oftare till USA än till Fittja!
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Vet ni att champinjoner bara innehåller 0.2% fett? Visste ni förresten att stockholmare åker oftare till USA än till Fittja! Nej, Nej... Kul...
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 😆 Vilka grejer jag kommer på! Vart är mitt favoritoffer (läs: Lynxo)? 😉
Kurt Cobain Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Lucky star, Zlato pramen, stockholm ...... någon som vet vad jag pratar om? Vet ni varför tjejer över 30 inte kan leka kurragömma? Ingen j*vel som letar efter dom!
Dark Of Light Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Om man skakar måste man dock vara försiktig, det är lätt att det stänker dit man inte vill... 😲 Det är så barn blir till...
Dark Of Light Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Tre helt nya blåsor på vänsterhanden, den stora blodblåsan har blivit större och fylld med nytt blod. Fingrarna skakar när jag slappnar av med handen... hmmmm och skinnet svider 😲 Du MÅSTE skaffa tjej! 😉
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Tre helt nya blåsor på vänsterhanden, den stora blodblåsan har blivit större och fylld med nytt blod. Fingrarna skakar när jag slappnar av med handen... hmmmm och skinnet svider 🙂 Du MÅSTE skaffa tjej! 😎 🙂
Micke H Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Om man skakar måste man dock vara försiktig, det är lätt att det stänker dit man inte vill... 🙂 Det är så barn blir till... 😎 Inte av urin i alla fall... 🙂
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Nu är jag astrött..................zzzzzzz Jag med. Jag sa till Pazo att jag skulle vara uppe till tre då han trodde att han skulle komma hem men jag tror inte jag orkar det 🙂 Förlåt Paz 😎 Men snart går dte kanske över? 🙂 Grejar ju med lite bra musik också 😎
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Om man skakar måste man dock vara försiktig, det är lätt att det stänker dit man inte vill... 🙂 Det är så barn blir till... 😎 Inte av urin i alla fall... 🙂 Äckligt och pissa när man är färdig 😎
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Lillkillen är trött och måste sova! 🙂 Jag är inte liten! 🙂 Jag fyller snart 16 ju! 😎
Frekvens Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 jag pluggar till omtenta nu. läser 400 sidor om romantikens musik, romantisk opera, instrumentalmusik, programmusik, salongskulturen, neoklassicistisk musik, atonal musik, serialistisk musik, folk/nationalmusik, tolvtonsmusik, slumpmusik, bebop, jazz, avantgarde... intressant men jobbigt, så om det nån som har det bättre och sitter på en öl och så vill jag bara säga "vad roligt för dig då"
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Vi tittade på en snutt från Martin Luther Kings tal (när han sa "I have a dream") på svenskan idag. Det måste vart riktigt mäktigt att ha sett det live.
Recommended Posts