Krokodil Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Alkohol är bra för nerverna. - You're fired! 🙂🙂
Dingbats Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Meh. Kissnödighet är ju inge coolt. Det är ju att vara bajsnödig som ger cred.
Pazo Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Meh. Kissnödighet är ju inge coolt. Det är ju att vara bajsnödig som ger cred. Men jag bajsar bara en gång om dagen (om magen mår bra) Och det har jag redan gjort! Bajsadfe när jag var hemma hos rasse.
Pazo Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Här var jag i köket när det kommer inte tre asiater. två tjejer å en kille. Dessa akompanjerade av en svensk tjej. Tydligen ska de flytta in i ett av rummen i korridoren. vilken jag inte ens visste var ledigt. hade ingen aning om att tyskan hade flyttat.. aja iaf... Här får man upp hoppet lite av att en annan tjej kanske flyttar in. för en av dedär tjejerna verkade ju snygg jue! Sen bara bla bla bla bla tiden går å sen får jag höra av dogge att det är fucking KILLEN! som ska flytta in... KUKEN! 😳
Dark Of Light Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 😳 Ge dig för Guds skull inte. Ta reda på var brudarna bor och ta sedan reda på om det är sant att de har den på tvären eller inte. 😆
Dingbats Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Jag hatar min scroll! Den fastnar HELA TIDEN! 😕
Dark Of Light Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 😕 Var den på tvären? Egna efterforskningar på området gör gällande att den inte är det... Men mer forskning på området krävs dock, känner jag alldeles bestämt.
Overkill Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Är det där talet på engelska eller? Nä. Det är på svenskan 😕
Overkill Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 😕 Var den på tvären?Egna efterforskningar på området gör gällande att den inte är det... Men mer forskning på området krävs dock, känner jag alldeles bestämt. Bajskorven? 😆
ChromaWoods Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Det har hunnit bli lunch, och fortfarande finnes ingen själ här inne.. Har ni blivit bannade hela bunten?
Dingbats Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Det har hunnit bli lunch, och fortfarande finnes ingen själ här inne.. Har ni blivit bannade hela bunten? 😮 Jag är här! 🙂 Men jag börjar snart så bajsknirv på dig du!
ChromaWoods Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Det har hunnit bli lunch, och fortfarande finnes ingen själ här inne.. Har ni blivit bannade hela bunten? 😮 Jag är här! 🙂 Men jag börjar snart så bajsknirv på dig du! Detsamma! 😄
Micke H Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Ibland så måste man jobba istället...hur gärna man än vill hänga här istället... 😮
Pazo Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 fan jag har ju precis vaknat så det är min bortförklaring! 🙂 Börjar plugget imöra 😮
Micke H Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Såhär ser min roliga kod ut, som innehåller någon miss! var XStartPos:Number = 0; var XIncrement:Number = 30; var YStartPos:Number = 0; var YIncrement:Number = 20; var ButtonText:Array = new Array("Text 1","Text 2","Text 3"); function createGallery(){ var YPos:Number = XStartPos; var XPos:Number = YStartPos; var tempGalleryHolder = this.createEmptyMovieClip("galleryholder_mc",this.getNextHighestDepth()); tempGalleryHolder._x = 0; tempGalleryHolder._y = 0; galleryInterval = setInterval(function(){ for(var i:Number = 1; i <= 5; i++){ var TempButton:MovieClip = tempGalleryHolder.createEmptyMovieClip("picHolder_mc",tempButton.getNextHighestDepth()); TempButton.loadMovie("bild0" + i + "-liten.jpg") TempButton._x = XPos; //TempButton._y = YPos; XPos += XIncrement; }; if(i >= 5){ clearInterval(galleryInterval); } },40); }; createGallery(); Och jag hittar inte vad det är!!! 😮
Overkill Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Och jag hittar inte vad det är!!! 😮 Inte jag heller om det är till någon hjälp.
Pazo Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Ska det inte vara semicolon efter denhär raden!? TempButton.loadMovie("bild0" + i + "-liten.jpg") 😮
Pazo Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Jag lyssnade igenom andra skivan på Six degress igår när jag la mig. Nu sitter jag å lyssnar på Scenes from a amemory 😮
Overkill Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Jag lyssnade igenom andra skivan på Six degress igår när jag la mig.Nu sitter jag å lyssnar på Scenes from a amemory 😮 Nu lyssnar jag också på scenes 🙂
Recommended Posts