Dark Of Light Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 🙂SAaAaAAAaAaAaAandrAa... KoOoOom uUuUuUt i KvÄäLlLl... Jag sTåÅåÅr vid hÖöÖrnet av... av... Ööh... Hm..? 😱
Emulator Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 hemma på eftermiddan idag igen, jobbade till 02:30 i morse och åkte iväg 07:30 igen och nu tillbaksa till legobyggande etc etc med förkylda dottern. Funderar på om vi istället ska slänga på alfons eller fem myror på dvd'n så man kan halvsova lite? Och annars då Pazo? allt väl? 😎
Pazo Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 joooråå! allt bra precis hängt upp tvätten på tork. Äter en banan å dricker ett glas mjölk nu. Sen ska jag te en polare å skriva labbrapporter! yeeei....
Dark Of Light Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 joooråå! allt bra precis hängt upp tvätten på tork. Äter en kall hot dog å dricker ett glas öl nu. Sen ska jag te en polare å kolla på phôrr! yeeei.... 😄 Ja, min pôjk sköter sig...
musik (oregistrerad) Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Jag är torr bakom öronen. Huden flagnar.
ChromaWoods Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Jag är torr bakom öronen. Huden flagnar. Men det är väl bra? Vi konstaterade ju att det var ett tecken på mognad nyss. 😄 ..och möjligen ett tecken på att man har tråkig humor visserligen.. ..eller också är du bokstavligen bara torr bakom öronen. 😮
musik (oregistrerad) Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 (redigerat) Jag talade om för honom i affären att jag skulle ha det för gymnastiska övningar, så han inte blev misstänksam och trodde jag skulle hänga mig i det. Haha... Gav du honom någon anledning att tro det? Verkar ju konstigt att en säljare har såna förutfattade idéer. Han FRÅGADE faktiskt till och med!!! "Ja hej, kan jag få 3 meter rep." Inget svar...han går iväg till rullarna med de olika sorterna... "Jaha, och vad ska du med det till?" Ser djävligt misstänksam och granskande ut. "Eehhh...vi ska ha dragkamp." "Jaså! Är det det du ska ha det till!" Märkbart lättad... Nåt sånt...approximativt. 😮 Redigerat 17 januari 2007 av musik
ChromaWoods Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Jag talade om för honom i affären att jag skulle ha det för gymnastiska övningar, så han inte blev misstänksam och trodde jag skulle hänga mig i det. Haha... Gav du honom någon anledning att tro det? Verkar ju konstigt att en säljare har såna förutfattade idéer. 😮 Han FRÅGADE faktiskt till och med!!! "Ja hej, kan jag få 3 meter rep." Inget svar...han går iväg till rullarna med de olika sorterna... "Jaha, och vad ska du med det till?" Ser djävligt misstänksam och granskande ut. "Eehhh...vi ska ha dragkamp." "Jaså! Är det det du ska ha det till!" Märkbart lättad... Nåt sånt...approximativt. 🙁 Haha.. 😄 ........du SKA väl inte hänga dig?? 😉
Pico Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 En dragkamp mellan två av nackens starkaste kotor?
musik (oregistrerad) Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Nej, men jag skadade ryggmusklen en tid efter det, så det blev aldrig nån dragkamp. Hade ont där idag igen, 1.5 år efteråt. Kan vara väldigt försvagande och efterhängset med sådana skador. Däremot har jag skrivit en novell om en kvinna som hängde sig. 😳
Neosus Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 De e populärt med hänga gubbe nu igen verkar det som.
musik (oregistrerad) Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Är det? Det spelade vi i mellanstadiet... 😮
Emulator Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Är det? Det spelade vi i mellanstadiet... 😮 heh, vi oxo, och det var ändå på 80-talet 😉
Overkill Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 😮SAaAaAAAaAaAaAandrAa...BILD KoOoOom uUuUuUt i KvÄäLlLl... Jag sTåÅåÅr vid hÖöÖrnet av... av... Ööh... Hm..? 😆 😆😱
Overkill Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Ska skriva ett agrumenterande tal (oc hsedan hålla det inför klassen) i svenskan. Vet inte riktigt vad jag ska prata om dock. 😆
ChromaWoods Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Ska skriva ett agrumenterande tal (oc hsedan hålla det inför klassen) i svenskan. Vet inte riktigt vad jag ska prata om dock. 😆 Gjorde nåt liknande i kursen vi hade som hette "speech" i gymnasiet. Jag argumenterade MOT aktiv dödshjälp. Om jag fortfarande står för vad jag stod för då, vet jag inte. Orkar inte ta ställning riktigt.. Men det är alltid ett "hett" ämne som du kan göra nåt bra med, oavsett ståndpunkt. 😱
Dingbats Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 (redigerat) "Växjö" eller nån variant på det är det bästa hänga gubbe-ordet. EDIT: Det är jävligt bra i alfapet med. Redigerat 17 januari 2007 av Dingbats
Overkill Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Jag tycker dte är svårt att hitta ett intressant ämne. Har funderat lite på Irak-kriget, USAs lägga-sig-i-allt-politik, dödsstraff och skatter. Funderar fortfarande. 😆
Dingbats Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Jag tycker dte är svårt att hitta ett intressant ämne. Har funderat lite på Irak-kriget, USAs lägga-sig-i-allt-politik, dödsstraff och skatter. Funderar fortfarande. 😆 Debattera bajsporr vs. bögporr, vilket som är bäst. Gärna med slutsatsen att en kombination av båda är mest tillfredsställande.
Overkill Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Jag tycker dte är svårt att hitta ett intressant ämne. Har funderat lite på Irak-kriget, USAs lägga-sig-i-allt-politik, dödsstraff och skatter. Funderar fortfarande. 😱 Debattera bajsporr vs. bögporr, vilket som är bäst. Gärna med slutsatsen att en kombination av båda är mest tillfredsställande. 😆
Overkill Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Jag tror jag ska prata om att alkohol borde förbjudas.
Overkill Postat 17 januari 2007 Postat 17 januari 2007 Inget jag står helt och hållet bakom men det går att prata om det 🙂
Recommended Posts