Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Jag vet inte var jag har lagt mitt rep, det blåa...

Postat

skojskoj, sitter med 200 Mb ritning som skall autospara stup i kvarten. 😮

Ny superduperburk med 4Gb å grafikkort för en månadslön, osso klarar operativet inte av att hantera alltihop

😎

Postat

Nytt grymt rep idag igen! Förutom att vi fortfarande bara består av trummis, gitarrist (jag) och sångare...det roliga är att sångaren kan spela bas, så om vi låter honom göra det, får vi en Rush-ensamble...

Men jag vill ha keyboard!!!!!! 😆

musik (oregistrerad)
Postat

Jag talade om för honom i affären att jag skulle ha det för gymnastiska övningar, så han inte blev misstänksam och trodde jag skulle hänga mig i det.

😆

musik (oregistrerad)
Postat

Jag ska släppa en skiva...

😕

Postat
Nytt grymt rep idag igen! Förutom att vi fortfarande bara består av trummis, gitarrist (jag) och sångare...det roliga är att sångaren kan spela bas, så om vi låter honom göra det, får vi en Rush-ensamble...

Men jag vill ha keyboard!!!!!! 😕

Hö hö

Postat

Idag försov jag mig tjugo minuter. Men jag hann ändå duscha, bajsa, borsta tänderna, stoppa i linser, hämta kläder, ta på mig kläder, äta frukost och ta på mig ytterkläder på en halvtimme. Vad tyder det på? Att jag är duktig, förstås 😱

Postat
Idag försov jag mig tjugo minuter. Men jag hann ändå duscha, bajsa, borsta tänderna, stoppa i linser, hämta kläder, ta på mig kläder, äta frukost och ta på mig ytterkläder på en halvtimme. Vad tyder det på? Att jag är duktig, förstås 😱

Vart det en bra bajsning? 😉

Postat
Jag talade om för honom i affären att jag skulle ha det för gymnastiska övningar, så han inte blev misstänksam och trodde jag skulle hänga mig i det.

Haha... Gav du honom någon anledning att tro det?

Verkar ju konstigt att en säljare har såna förutfattade idéer. 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.