Pazo Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 jag börjar på fredag... känns som om musiken ko mmer lida en del då också :/ Yeah right... du lär ju hinna släppa "Absolute Tentaångest" volym 1, 2 och 3. 🙂😄
Fidden Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Imorgon börjar ny kurs. Eller 2. En helfart och en halvfart. 150% i några veckor alltså, så det dröjer nog ett tag innan jag kan pilla musik igen. helt säker på det? Jag tykcer att musik brukar lixom....ta sig fram först i kön iallafall...oavsett planer 🙂 sant.. och det kan nog ha någonting att göra med den berömda tentaångesten som pico nämnde 😄
ChromaWoods Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Gratis Chroma! 😄 Är jag verkligen så billig? 😱 🥰
Overkill Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Jag slutade tidigare idag 😄 Ska nog spela Rollercoaster Tycoon (ettan) snart 😆
musik (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Overkill... det finns ett annat märke jag upptäckt nyligen...
Overkill Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 😆😮 När jag försöker ladda en banna som jag har sparat så trycker jag på "Hämta sparat spel" men då stängs hela spelet ner istället för att det hämtar spelet. Kan inte ni spelnördar hjälpa mig? 😄
musik (oregistrerad) Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 😆😮 När jag försöker ladda en banna som jag har sparat så trycker jag på "Hämta sparat spel" men då stängs hela spelet ner istället för att det hämtar spelet. Kan inte ni spelnördar hjälpa mig? 😄 Det beror på att du lyssnat för mycket på Basshunter, om du försöker banna.
ChromaWoods Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 😮 🙂 När jag försöker ladda en banna som jag har sparat så trycker jag på "Hämta sparat spel" men då stängs hela spelet ner istället för att det hämtar spelet. Kan inte ni spelnördar hjälpa mig? 😄 Det beror på att du lyssnat för mycket på Basshunter, om du försöker banna. Haha 😆
Emulator Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 🙁 🙁 När jag försöker ladda en banna som jag har sparat så trycker jag på "Hämta sparat spel" men då stängs hela spelet ner istället för att det hämtar spelet. Kan inte ni spelnördar hjälpa mig? 😄 Det beror på att du lyssnat för mycket på Basshunter, om du försöker banna. Haha 😄 kulkul 🙂 Undras varför så många på forumet har denna basshunteraversion...gillar inte sån musik, men killen har ju trots allt lyckats rätt bra och har säkert rätt kul på vägen till banken också? 🙂 ungefär som gessle; avskyr hans musik men bevisligen vet han hur man snor ihop nåt som säljer. nu kanske gessle är lite mindre one-hit-wonder än basjägarn....dålig liknalse kanske ja,. mm, undrar varför jag tog upp det här?? 🙂
Fidden Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Men det, herr Emulator, vet jag! Såhär är det: Basshunter -> Asshunter Gessle -> (upp ett tonsteg enligt torr tråd) -> Assle -> Arsle Den första jagar alltså den andra, och de två hör således ihop.
Emulator Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Men det, herr Emulator, vet jag!Såhär är det: Basshunter -> Asshunter Gessle -> (upp ett tonsteg enligt torr tråd) -> Assle -> Arsle Den första jagar alltså den andra, och de två hör således ihop. ahhhhhhhh, nu är det kristallklart 😎😆 Nehepp, dra till jobbet kanske nu då.....
Dingbats Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 Jag har munsår! Och jag kan inte låta bli att pilla på det!
Recommended Posts