Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat
bajsabajsabajsa bajs

bajs3-760452.jpg

:rolleyes:

Postat
Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. :rolleyes:

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 🙂 Hej förresten.

Postat
Vad har jag missat?

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 🙂 Hej förresten.

Tror iofs kiss- och bajssnacket har avtagit något. Blev själv aldrig speciellt imponerad av det. 🙂

Hej Chroma! 😄

Postat
Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. 🙂

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 😄 Hej förresten.

That's the spirit! Tjena! Allt väl? Går det bra med Uppsala-bruden? :rolleyes:
Postat
Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. 😄

Tror iofs kiss- och bajssnacket har avtagit något. Blev själv aldrig speciellt imponerad av det. 🙂

Hej Chroma! 😄

Samma här... :rolleyes:

Tjena förresten, Chromis. 🙂

Postat
Vad har jag missat?

Om ens hälften håller samma nivå som denna så är det nog lika bra att jag inte ägnar min tid åt att läsa dem. 😄 Hej förresten.

Hej Chroma! 😄

Hej Roger! 🙂

Postat
Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. 🙂

That's the spirit! Tjena! Allt väl? Går det bra med Uppsala-bruden? :rolleyes:

Tokbra! Vi ska ut och resa i sommar och grejer, det är riktigt stabilt. 🙂

Postat
Vad har jag missat?
Ungefär 167 sidor. 🙂

Tror iofs kiss- och bajssnacket har avtagit något. Blev själv aldrig speciellt imponerad av det. 😄

Hej Chroma! 🙂

Samma här... :rolleyes:

Tjena förresten, Chromis. 🙂

Heeeeeej. 😄

Postat
Jävlar, jag minns inte.. Andreas, eller var det din bror som hette så? :rolleyes:

Jag är imponerad av att kommer ihåg att jag har bror! Men ja, Andreas var det ja. 🙂

Postat
Chroma är poppis. :rolleyes:

Haha... äh, jag tycker om att göra entré bara. Jag är snart lika tråkig som förut. 🙂

Postat

Av vissa anledningar känns det lite märkligt att skriva på det här forumet. Jag kommer att begränsa min aktivitet här till denna tråd endast. Jag kom hit av en enda anledning allena: Att återuppta kontakten med er. :rolleyes: Skönt att se era nunor igen!

Jag måste gå nu, ska fortsätta på en låt jag började med igår. Hörs! 🙂

Postat
Av vissa anledningar känns det lite märkligt att skriva på det här forumet. Jag kommer att begränsa min aktivitet här till denna tråd endast. Jag kom hit av en enda anledning allena: Att återuppta kontakten med er. :rolleyes: Skönt att se era nunor igen!

Jag måste gå nu, ska fortsätta på en låt jag började med igår. Hörs! 🙂

Vi förstår din situation (nåja, åtminstone jag 😄). Lycka till med låten. 🙂
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.