Overkill Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 aphorknän. gick ju inte att springa. fick gå typ 1/3. 😱
musik (oregistrerad) Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 Vad är aphor? Låter som nåt känsligt porslin. Porslinsknä?? 😱
Overkill Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 nja. jag har haft problem med knäna ganska länge. Fick inläggssulor för två år sedan och det har blivit bättre sen dess. Men det kommer och går lite.
musik (oregistrerad) Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 Overkill : Träna upp bananmusklerna runt knäet då. Det är viktigt.
Fidden Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETUUUUUUUUUUUUUUUUURRR!!! 😱 hur går det?
Pico Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 nja. jag har haft problem med knäna ganska länge. Fick inläggssulor för två år sedan och det har blivit bättre sen dess. Men det kommer och går lite. Morbus Schlatter fick jag dras med under ett par år från 14-15-års åldern. Fast, jag upplever det som att de aldrig blev riktigt bra efter det heller, trots att skadorna (mja, båda knäna 😱) "läkt"... 😲
Fidden Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 Knän är jobbiga... har alltid haft problem med mina. Har inte kunnat springa de senaste 2 åren, men det är ändå skönare med promenader 😆
Pazo Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 Jag är precis hemkommen från jönköping. och jag är trött
Overkill Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 jag har vart hos jacob. Han lyssnar på Fredrik och Filips bok ("två nötcreme...") och i början säger de deras mobilnummer. Jacob trodde det var några fejknummer så han testade att ringa men då kom han till telefonsvarare. Sen när han ringde så svarade Filip 🙂
Fidden Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 Men hjälp, vad har jag ätit idag egentligen? Gaser i magen som luktar ruttna ägg * oändligheten...
musik (oregistrerad) Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 Jag föll illa för två år sedan och krossade broskbaksidan av bägge knäskålarna. Det enda som gäller är att träna upp styrkan i musklerna runtom, så att de tar upp stötarna istället! Inget ont nu. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 29 juni 2007 Postat 29 juni 2007 jag har vart hos jacob. Han lyssnar på Fredrik och Filips bok ("två nötcreme...") och i början säger de deras mobilnummer. Jacob trodde det var några fejknummer så han testade att ringa men då kom han till telefonsvarare. Sen när han ringde så svarade Filip 😆 LYSSNA på en bok? Då finns den nog i skriven form också. Ska jag kolla in... 🙂
Recommended Posts