Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Vad är aphor?

Låter som nåt känsligt porslin. Porslinsknä??

😱

Postat

nja. jag har haft problem med knäna ganska länge. Fick inläggssulor för två år sedan och det har blivit bättre sen dess. Men det kommer och går lite.

musik (oregistrerad)
Postat

Overkill : Träna upp bananmusklerna runt knäet då. Det är viktigt.

Postat
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETUUUUUUUUUUUUUUUUURRR!!!

😱

hur går det?

Postat
nja. jag har haft problem med knäna ganska länge. Fick inläggssulor för två år sedan och det har blivit bättre sen dess. Men det kommer och går lite.

Morbus Schlatter fick jag dras med under ett par år från 14-15-års åldern.

Fast, jag upplever det som att de aldrig blev riktigt bra efter det heller, trots att skadorna (mja, båda knäna 😱) "läkt"... 😲

Postat

Knän är jobbiga... har alltid haft problem med mina. Har inte kunnat springa de senaste 2 åren, men det är ändå skönare med promenader 😆

Postat

jag har vart hos jacob. Han lyssnar på Fredrik och Filips bok ("två nötcreme...") och i början säger de deras mobilnummer. Jacob trodde det var några fejknummer så han testade att ringa men då kom han till telefonsvarare. Sen när han ringde så svarade Filip 🙂

Postat

Men hjälp, vad har jag ätit idag egentligen? Gaser i magen som luktar ruttna ägg * oändligheten...

musik (oregistrerad)
Postat

Jag föll illa för två år sedan och krossade broskbaksidan av bägge knäskålarna. Det enda som gäller är att träna upp styrkan i musklerna runtom, så att de tar upp stötarna istället!

Inget ont nu.

🙂

musik (oregistrerad)
Postat
jag har vart hos jacob. Han lyssnar på Fredrik och Filips bok ("två nötcreme...") och i början säger de deras mobilnummer. Jacob trodde det var några fejknummer så han testade att ringa men då kom han till telefonsvarare. Sen när han ringde så svarade Filip 😆

LYSSNA på en bok?

Då finns den nog i skriven form också. Ska jag kolla in...

🙂

musik (oregistrerad)
Postat
bakade precis kladdkaka

Dingbats?

🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Ja...

hade inte du bajsat?

🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.