Fidden Postat 25 juni 2007 Postat 25 juni 2007 Kanske var det bara sådär härligt skönt att sitta och skita på sin egen toalett.
Dingbats Postat 25 juni 2007 Postat 25 juni 2007 slussen londonviadukten henriksdal nacka trafikplats värmdö marknad charlottendal villagatan farstaviken gustavsbergs centrum gustavsbergs hästhagen ösbydalen holmviksskogen mölnvik älgstigen grisslinge ålstäket viks central grantomta fruvik kolvik hemmesta centrum näset hemmesta vägskäl Alla hållplatserna på linje 474 Slussen -- Hemmesta, utantill! 🙂 Godnatt!
Overkill Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Jävlar vilken fet låt som är första spår på Modest Mouse - The Lonesome Crowded West! Lyssnar på The SUbways nu. Också grymt schysst förstalåt! 😆
Overkill Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 ”Nothing sucks like an Electrolux.” – Påstådd slogan när Electrolux lanserade dammsugare i USA. ”Fit Sliq.” – H&M:s nya jeansmodell, inte helt lyckad på svenska. ”Honda Fitta – liten utanpå men stor när man kommer in.” – Hondas nya bil bytte snabbt namn till Honda Jazz när den lanserades i Europa. ”I ♥ cum” – Fastighetsbolaget Locums julkort, med dold ekivok innebörd. 😆
Micke H Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Nån som vet var man kan köpa en tom DVD-skiva på 8.5 GB? 😄
Micke H Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Hittade... http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=386931 Men det står att det är dual layer...vad är det...? 😄
Micke H Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Efter YTTERLIGGARE lite research, så upptäckte jag att man måste ha en dual layer-brännare för att kunna bränna dual layer-skivor... (duh!) så jag ska kolla upp om min brännare klarar av det. 😄
Overkill Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Jag såg The Terminal igår. Den var underbar! Jag älskar Tom Hanks! 😄 Det bästa var när han fick panik för att hans sökare pep. Då tog han upp den den och skrek till den "I coming! I coming!" 😄
Overkill Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Är det olagligt att hälla diskmedel i en fontän? Det kan väl inte vara vandalisering? 😳
Pico Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Är det olagligt att hälla diskmedel i en fontän? Det kan väl inte vara vandalisering? 😳 Om polisnurken tycker att eldandet på en glasspinne då man sitter i en trapp till ett hus är "försök till mordbrand" så kan jag mycket väl tänka mig att diskmedel i en fontän är vandalisering.
pompe Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 geeez...... IM THE DEVIL I LOVE METAL *dumdumdumdidumdumdumdi* CHECK THIS RIFF ITS FUCKING TASTY *daaadidaidaidadadaadadaaa*
Overkill Postat 27 juni 2007 Postat 27 juni 2007 Är det olagligt att hälla diskmedel i en fontän? Det kan väl inte vara vandalisering? 😮 Om polisnurken tycker att eldandet på en glasspinne då man sitter i en trapp till ett hus är "försök till mordbrand" så kan jag mycket väl tänka mig att diskmedel i en fontän är vandalisering. Har du gjort det? 🙂 :)
Pazo Postat 27 juni 2007 Postat 27 juni 2007 Jaha, Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Så jag skriver att jag läst ikapp nu.
Recommended Posts