Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu ska jag gå och bajsa. Jag är osäker på om det kommer gå. Det känns som om det kanske bara blir en sån där lång utdragen luftprutt men ingen verkstad. Återkommer med mer information.

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Det blev som jag befarade. Det började direkt när jag satt mig med en sån där ihålig prutt och sen vart det inget mer. Jag pressade rätt ordentligt men det ville sig inte. Bättre lycka nästa gång.

Postat
av-6744.gif

🙂

😄

Kommer ni ihåg att jag skickade in en ansökan till lokaltidningens ungdomsredaktion? 😄 De ringde idag! 😄 :D 😄 Det lät i princip klart för att jag ska få testa och han sa att jag ahde "mycket goda möjligheter" 😄 Skitglad nu! 😎

Postat
Kommer ni ihåg att jag skickade in en ansökan till lokaltidningens ungdomsredaktion? 🙂 De ringde idag! 😄 :D 😄 Det lät i princip klart för att jag ska få testa och han sa att jag ahde "mycket goda möjligheter" 😄 Skitglad nu! 😎

Grattis! 😄😄

Postat
av-6744.gif

😄

😄

Kommer ni ihåg att jag skickade in en ansökan till lokaltidningens ungdomsredaktion? 😄 De ringde idag! 😎😄 :D Det lät i princip klart för att jag ska få testa och han sa att jag ahde "mycket goda möjligheter" 😄 Skitglad nu! 😎

Grattis!!!

😄😄😄

Dingbats: Tvingas vi ånjuta (?) fortsättningen av din historia ? 🙂

🙂

Postat
Dingbats: Tvingas vi ånjuta (?) fortsättningen av din historia ? 🙂

Jag har väl redan avslutat den tror jag? Eller är du så nyfiken på att få veta när jag kommer lyckas bajsa nästa gång? 😄

Postat
Kom igen nu! Inte ett inlägg på en timme och tjugo minuter!

Läs i din demotråd!

Ja, det är typiskt att det inte ska funka... det funkade iaf för mig från skolan idag. :S

Postat
Kom igen nu! Inte ett inlägg på en timme och tjugo minuter!

Läs i din demotråd!

Ja, det är typiskt att det inte ska funka... det funkade iaf för mig från skolan idag. :S

Nu har jag skickat den till dig på mejl.

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nu ska jag kommentera i 1-5-tråden.

musik (oregistrerad)
Postat

Du tryckte ju på tangenterna riktigt fint där.

Postat

fan vad mkt tjejer det börjar komma hi nu.. en efter en bara dropparin.. :S

Va händer då då med denna grabbiga anda?*orolig*

Postat
fan vad mkt tjejer det börjar komma hi nu.. en efter en bara dropparin.. :S

Va händer då då med denna grabbiga anda?*orolig*

😳 Åh vi kommer att fortsätta att flockas kring de och vara... Så där härligt patetiska och grabbiga, fast lite nertonat och ultratrevligt samt låtsas moget sådär...

Postat

från det ena till det andra..

Kan inte undgå att påpeka hur gullig lilla Nexus är.. Hahaha, så söt o mogen pojke!:

Fast än att jag har bassunter några msn adresser bort så håller jag mig till det som jag redan har. ph34r.gif .

Ta vara på tipsen här från forumet istället, så mycket enklare =).

Postat
Fidden, glodde på din hemsida tidigare...satan så snygga bilder!

bilder? Är du säker på att du kollade på min hemsida? 😳

Eller var det en pik att jag borde uppdatera min bildsektion kanske 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.