david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 (redigerat) Jag har ställt klockan på 0:55 så att jag vaknar då! Ska se reprisen av Jordan, rättsläkare då 😱 Avsnittet innan var sånt där "to be continued..." och spännande så jag måste se andra avsnittet! Ok, så du ska naana kudden nu? 😕 snacka om att vända dygnet... vad säger päronen om det 😱 Redigerat 21 juni 2007 av david.roennlund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Jag vill titta på melo...äta meloner. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 har inga 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Sprang milen 😛 Sitter här nydushat i bara handduk nu. Fett skönt! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 mums fillibabba.... blodpudding o äppelmos 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Idag har jag målat staket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Jag har ställt klockan på 0:55 så att jag vaknar då! Ska se reprisen av Jordan, rättsläkare då 😄 Avsnittet innan var sånt där "to be continued..." och spännande så jag måste se andra avsnittet! Ok, så du ska naana kudden nu? 😛 snacka om att vända dygnet... vad säger päronen om det 😛 Vadå. Jag ska ju bara se ett tv-program 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Jag har ställt klockan på 0:55 så att jag vaknar då! Ska se reprisen av Jordan, rättsläkare då 😎 Avsnittet innan var sånt där "to be continued..." och spännande så jag måste se andra avsnittet! Ok, så du ska naana kudden nu? 😛 snacka om att vända dygnet... vad säger päronen om det 😄 Vadå. Jag ska ju bara se ett tv-program 😎 ja... det brukar låta så ja! men alla vet ju att tv-program är inkörsporten till tyngre saker... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Verkar som vi ska ut till kusten ändå. 😛 Så då får jag be någon spela in det åt mig. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 n00b Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 En på drummersunites stavar 'sjukt' 'sjugd' 😛 Där snackar vi n00b! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Verkar som vi ska ut till kusten ändå. 😛 Så då får jag be någon spela in det åt mig. 😛 drygt , eller nått 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 En på drummersunites stavar 'sjukt' 'sjugd' 😛 Där snackar vi n00b! 😄 låter nästan som mig 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Nu har jag beställt ett nybörjardyrkset 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Nu har jag beställt ett nybörjardyrkset 😛 åh,kul 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Jag sitter på Windows Vista just nu. 😛 Och en ascool värstingdator. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 dingis ,kika på mig låt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 dingis ,kika på mig låt 😛 Kände mig inte riktigt kvalificerad att svara i låtkritiktråden (är inte så haj på folkmusik...), men det låter fint 😛 Är det nyckelharpa det där som spelar lead? Lite tanter i näverkläder som lallar på det där så vore det fulländat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Nu har jag beställt ett nybörjardyrkset 😛 Grymt! Vad kostade det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 hehe, vet inte hur jag ska tolka detta 😛 ...Lite tanter i näverkläder som lallar på det där så vore det fulländat!... men kul att du tycke det var fint 😛 det är f.ö hardingfele jag spelar som lead Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Nu har jag beställt ett nybörjardyrkset 😛 Grymt! Vad kostade det? 200 spänn plus frakt, rätt billigt, man får med en liten instruktionsbok också! 😛 Måste bara få tag på nåra bra lås också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 hehe, vet inte hur jag ska tolka detta 😛 ...Lite tanter i näverkläder som lallar på det där så vore det fulländat!... Bara en spontan association 😛 det är f.ö hardingfele jag spelar som lead Aldrig hört talas om 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 hehe, vet inte hur jag ska tolka detta 😕 ...Lite tanter i näverkläder som lallar på det där så vore det fulländat!... Bara en spontan association 😛 det är f.ö hardingfele jag spelar som lead Aldrig hört talas om 😛 menmen , hardingfele som är så grymt o mysigt 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 David, om jag frågade dig om det vi skulle ha lite analt, skulle svaret på den frågan då vara samma som svaret på den här frågan? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Nu har jag beställt ett nybörjardyrkset 🥰 Grymt! Vad kostade det? Inte nybörjardykset då??? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts