Dingbats Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 la'i'o'o la'i'o'o la'i'o'o Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 Ego omnis divisus sum in partes tres. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 Öh, emulator, är det inte så att jag redan bouncat ner retur? Eller var det någon annan? Jag minns inte... Kommer bara ihåg att det var ett PUSSEL. 🙂 Om det är så och du har den kvar kan du ju faktiskt skicka den till Pazo om du känner för det. Jag kommer nämligen inte hem på ett tag, och han kanske vill börja typ jätte-nu eller nåt. ja, jag hade mycket riktigt tänkt att testa retur, och mixa lite o andra drums, men eftersom filerna inte hade gemensam startpunkt så är det rätt så öken..... 😄 lite så inspirationskiller lixom. men visst, han kan få dem om det är så bråttom 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 haha, jag tycker den remixen du skickade till mig var kung 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 jobbigt att moderatorerna måste godkänna nya låtar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 jobbigt att moderatorerna måste godkänna nya låtar 😆 mm. / Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 jobbigt att moderatorerna måste godkänna nya låtar 😉 mm. / hehe, ja du hade ju redan hört detta gnället på msn ... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emulator Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 kommer nog tas bort vad det lider..sen 8 mb vafan...jag vill ju ha mer 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 precis! hur ska man kunna ladda upp sina 45 min progrock-låtar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 20 juni 2007 Dela Postat 20 juni 2007 Wäh Wäh! WahWah! Närmare bestämt Jim Dunlop 535Q. Blir en sån! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 (redigerat) Nu har jag laddat upp min första låt Folkmusik såklart! EDIT : fick peata, peta .... sida ! Redigerat 21 juni 2007 av david.roennlund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 jag är trött. egentligen så skulle jag åkt till kusten för midsommarfirande nu men det är dåligt väder så vi ska vara hemma istället. skönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 MATT DAMON!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 jag är trött. egentligen så skulle jag åkt till kusten för midsommarfirande nu men det är dåligt väder så vi ska vara hemma istället. skönt. OKej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 apa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 orkade inte jobba idag... så ajag ska bara slappa med datorn hela dan + att jag har en liten att-göra-lista på bilen : - byta bromsskivor - byta bromsok - bromsrör - hänga upp/svetsa ihop avgassystemet - svetsa länkarmarnasinfästningen på båda sidor fram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Klarar du av sånt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 meeeeeen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Klarar du av sånt? 😕 Näe... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
david.roennlund Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 (redigerat) Klarar du av sånt? 😱 Näe... 😱 Hur vet du att jag inte klarar det?? 😕 Jovisst klarar jag sånt, tror det ska gå bra 🙂 Det är inte så jobbigt/svårt som det låter, delarna som ska lagas/bytas sitter liksom ganska så bra till på bilen. Redigerat 21 juni 2007 av david.roennlund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Jag gjorde ett emotest på gp: "Superemo Oj oj, du kanske borde tona ned din stil lite. Du är så emo man kan bli. Fortsätt gärna lyssna på emomusiken men tänkt på att det inte hjälper att älta sina gamla känslor. Och snälla, snälla, håll dig borta från de alldeles för små t-shirtarna som många emokids bär runt på. Lagom är bäst!" 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Nu gör jag sådäer igen jag har lust att göra musik men vet inte vad, så jag börjar gå igenom alla grejer som hjag har liggandes i hopp om att något går att pilla på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Du skickade en låt en gång till mig osm lät sjukt mycket Bloc Party. Greja på den då! Den var ju bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Neeeee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 jag är trött. egentligen så skulle jag åkt till kusten för midsommarfirande nu men det är dåligt väder så vi ska vara hemma istället. skönt. Det ska ÖSREGNA hela helgen här... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Här öste det ner som fan hela morgonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Jag har ställt klockan på 0:55 så att jag vaknar då! Ska se reprisen av Jordan, rättsläkare då 😕 Avsnittet innan var sånt där "to be continued..." och spännande så jag måste se andra avsnittet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 21 juni 2007 Dela Postat 21 juni 2007 Jag har ställt klockan på 0:55 så att jag vaknar då! Ska se reprisen av Jordan, rättsläkare då 😱 Avsnittet innan var sånt där "to be continued..." och spännande så jag måste se andra avsnittet! Ok, så du ska naana kudden nu? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts