Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1

Wernborg

Recommended Posts

Man kanske skulle dual boota GNU/Linux (tex Ubuntu) och OS X? 🙂 Synpunkter på det?

Do it! 😄

Jag funderar starkt på att gå och köpa en ny HDD, men 2,5:or är ju så dyra. 😎

Men, med en fungerande HDD blir livet lite roligare iofs, och då kommer jag ha plats för dual boot också. 😄

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Lynxo: Tänk "peat" som i "repeat". Re- betyder ju att man gör nånting igen, så "peat" är ju då att man gör nåt för första gången, i det här fallet postar på en sida 😄

Fast om du då har fått det fler än en gång som du sa i ursprungsposten, borde det inte då vara just en repeat? 🙂😄

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Jag däckade i sängen igår eftermiddag. Sov en och en halv timme. Men sen kunde jag inte sova på kvällen 😉

Kunde du sova på natten?

Dela på andra sajter

Ojdå! Mina skivor kommer inte förrän om två veckor.

Mailade CDON också och frågade om Ataxias Automatic Writing II kommer, samt varför de inte säljer några tidiga Death Cab-skivor. Fick svar att om skivorna är på mindre bolag som inte är anslutna till Grammotex så kommer de inte. Men både AWII och DCFC-plattorna ligger på bolag som CDON säljer skivor av. 😉😄

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.