Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Spela in eller skriva eller städa

det är frågan

musik (oregistrerad)
Postat

Sorterar och slänger papper och reklam m.m. Räknar med att det kommer att ta cirka 100 timmar.

Vad tror ni?

😲

musik (oregistrerad)
Postat

Har inte hittat annat än uppgifter om Kapitalsamlingskonto ännu, Overkill.

musik (oregistrerad)
Postat
Saving Private Ryan var bra 🙂

Hade ingen helt ärligt ingen aning om att man kunde ha PrivatSparande hos Ryan (Air). Där ser man...

😊

Postat
Vad är peatar?

När man tar första inlägget på en ny sida 🙂 Vet inte om det är en allmänt accepterad term, men 🙂

Menar du inte peakar? 😊 Verkar mer logiskt i alla fall. 🙂

Postat

Lynxo: Tänk "peat" som i "repeat". Re- betyder ju att man gör nånting igen, så "peat" är ju då att man gör nåt för första gången, i det här fallet postar på en sida 🙂

Postat
Lynxo: Tänk "peat" som i "repeat". Re- betyder ju att man gör nånting igen, så "peat" är ju då att man gör nåt för första gången, i det här fallet postar på en sida 😛

Men peakar är ju toppar. Och du hamnar i toppen om du postar på en ny sida? Att peaka en sida tycker jag är mer logiskt. 😛

Postat

en stilla fundering är varför det överhuvudtaget är nödvändigt med begrepp för nåt sånt numerologiskt fenomen 😛

Postat (redigerat)
Lynxo: Tänk "peat" som i "repeat". Re- betyder ju att man gör nånting igen, så "peat" är ju då att man gör nåt för första gången, i det här fallet postar på en sida 😛

Men peakar är ju toppar. Och du hamnar i toppen om du postar på en ny sida? Att peaka en sida tycker jag är mer logiskt. 😎

Jag tycker det "borde" heta att peta en sida !

Eftersom man liksom petar in inlägget som får sidan att bli full 😛

Redigerat av david.roennlund
Postat

Öh öh ÖH öh

hihi ghu ghuuu huhu.

Igår satt jag inte vid datorn någoning!

Däremot låg jag och kollade på tv precis hela dagen! Men undantag för matpauser då 🙂

Riktigt skönt! 😄 :D

Idag blev jag nyss väckt av en Åhlénstant som undrade ifall jag kunde komma och jobba vid 13. Jag svarade ju såklart ja 😎

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.