musik (oregistrerad) Postat 15 juni 2007 Postat 15 juni 2007 Lyssnar på en radiostation via Last.fm nu; Bloc Party's Similar Artists. Kommer massa bra från musik då! 😉 😏 tack... 😆
Fidden Postat 15 juni 2007 Postat 15 juni 2007 vad har ni för er 🥰 Vi har ju fest.. vadå, har ingen bjudit dig? ooops. 😱
david.roennlund Postat 15 juni 2007 Postat 15 juni 2007 vad har ni för er 🥰 Vi har ju fest.. vadå, har ingen bjudit dig? ooops. 😱 .... och jag som såg er som mina enda riktiga vänner 🥰
Fidden Postat 15 juni 2007 Postat 15 juni 2007 vad har ni för er 🥰 Vi har ju fest.. vadå, har ingen bjudit dig? ooops. 😱 .... och jag som såg er som mina enda riktiga vänner 🥰 Sådär, nu har hela längstatråden-gänget utbringat en skål åt david.roennlund, det blev spiken i kistan för pazo som ligger i framstupa sidoläge i sängen som DoL envisades med att dra in i lokalen av någon anledning.
david.roennlund Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 vad har ni för er 😎 Vi har ju fest.. vadå, har ingen bjudit dig? ooops. 🥰 .... och jag som såg er som mina enda riktiga vänner 🥰 Sådär, nu har hela längstatråden-gänget utbringat en skål åt david.roennlund, det blev spiken i kistan för pazo som ligger i framstupa sidoläge i sängen som DoL envisades med att dra in i lokalen av någon anledning. 😱 tackar för skålen ! f.ö Godermorgon!
david.roennlund Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 Om man skulle ut och sprinag då kanske... 😱 hehe, du har verkligen blivit inspirerad av pazo 🥰
Overkill Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 Jag såg Good Will Hunting igår kväll. Den var lite seg. 😕
david.roennlund Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 Men den är ju bra! (tror det iaf, var några år sedan jag såg den sist)
Overkill Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 Det gör lite ont när man springer för jag har en blåsa på stortån. 😕 Har tre på händerna också från trummandet, men två har spruckit. 😄
Pico Postat 16 juni 2007 Postat 16 juni 2007 HMPF! och d[ dog HDD>n p[ b'rbara. S[ det fick bli en live/cd lite ofrivilligt.
Recommended Posts