david.roennlund Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Fan vad jag blev hackersugen nu! Har inte harvat runt i Linux riktigt rejält på evigheter nu. 😳 Måste nästan leta upp lite Blümchen-mp3:or och en live-cd åtminstone så är man igång. :A Jag har en Blümchen-CD 😱 , kan rippa om du vill 😄 Fast, jag har en bunt någerst... måste bara leta upp dem. :A ok... slipp då 😉
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 (redigerat) Fast fan... ikväll får det nog bli vin och TV istället. 😄 Fan vad jag blev hackersugen nu! Har inte harvat runt i Linux riktigt rejält på evigheter nu. 😉 Måste nästan leta upp lite Blümchen-mp3:or och en live-cd åtminstone så är man igång. :A Jag har en Blümchen-CD 😱 , kan rippa om du vill 😄 Fast, jag har en bunt någerst... måste bara leta upp dem. :A ok... slipp då 😉 Tack ändå... 😳😄 Jävla skit slå-ihop-med-föregående-inlägg-funktion! 😱 Edit: MEN WTH? Igen!! Redigerat 14 juni 2007 av Pico
david.roennlund Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Fast fan... ikväll får det nog bli vin och TV istället. 😄 Fan vad jag blev hackersugen nu! Har inte harvat runt i Linux riktigt rejält på evigheter nu. 😱 Måste nästan leta upp lite Blümchen-mp3:or och en live-cd åtminstone så är man igång. :A Jag har en Blümchen-CD 😉 , kan rippa om du vill 😳 Fast, jag har en bunt någerst... måste bara leta upp dem. :A ok... slipp då 😄 Tack ändå... 😱😄 Jävla skit slå-ihop-med-föregående-inlägg-funktion! 😉 Edit: MEN WTH? Igen!! mm, den är hopplös 😄
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Sommarlov nu killis? Vet inte om jag är van att se dig den här tiden på forat en torsdag.
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Sommarlov nu killis? Vet inte om jag är van att se dig den här tiden på forat en torsdag. Vilket iofs kan bero på att jag själv kanske inte hänger här den här tiden på torsdagar. 😄
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Sommarlov nu killis? Vet inte om jag är van att se dig den här tiden på forat en torsdag.Sen en vecka jue 😄
david.roennlund Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Sommarlov nu killis? Vet inte om jag är van att se dig den här tiden på forat en torsdag. Vilket iofs kan bero på att jag själv kanske inte hänger här den här tiden på torsdagar. 😄 vad brukar du göra då då?
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Sommarlov nu killis? Vet inte om jag är van att se dig den här tiden på forat en torsdag. Vilket iofs kan bero på att jag själv kanske inte hänger här den här tiden på torsdagar. 😄 vad brukar du göra då då? Vanligtvis sova. Ikväll blev det inte så dock. 😳
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 YAY, nu såg jag just en sån fjortis-systemet-reklam på TV6. Fast det var inte min favorit. 😄
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 YAY, nu såg jag just en sån fjortis-systemet-reklam på TV6. Fast det var inte min favorit. 😄 😳
david.roennlund Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 YAY, nu såg jag just en sån fjortis-systemet-reklam på TV6. Fast det var inte min favorit. 😄 😳 Systemet 😱
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 YAY, nu såg jag just en sån fjortis-systemet-reklam på TV6. Fast det var inte min favorit. 😄 😳 Systemet 😱 😱 Puerco! 😉
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Hmm... måste fan ha mig ett till glas vin. 😄 Mäh, så har man fått upp farten och det blir svårt att stanna av. Alkohol är farliga saker. 😳 Var nog ett tag sedan jag var rent onykter... men nu skulle jag nog inte sätta mig i en bil. Mja, i handskfacket då kanske. 😱
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Det måste vara en stor bil som har ett så stort handskfack - kanske en Jätta? 😄
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Det måste vara en stor bil som har ett så stort handskfack - kanske en Jätta? 😱 😄 Tack så mycket, nu sprayade jag skärmen med vin. 😳
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 David, din vildhund... provat Davidoff Grand Cru No. 1 nån gång? 😄
david.roennlund Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 (redigerat) David, din vildhund... provat Davidoff Grand Cru No. 1 nån gång? 😱 Each Davidoff cigar is the product of a carefully controlled series of events.The tobacco leaves are grown in areas especially chosen for their outstanding soils and climatic conditions. Matured up to four years, only the best leaves selected from various harvests are blended to guarantee consistent aroma, flavor and combustion. In the Dominican Republic, the art of traditional and fine cigar making has been carried on for centuries and passed on from generation to generation. Thus, the exacting quality standards for Davidoff cigars can be met there. This series offers the body, flavor and bouquet to delight the sense of veteran cigar devotees. The Grand Cru Series comes in five sizes, from half corona to the grand corona, which Zino Davidoff used in 1946 for his classic Chateaux cigars. Made by hand in the Dominican Republic, all are available in traditional natural wood cabinet-style boxes. Nej, det har jag inte.... rekomenderas ?? vildhund 😳😉 Mja, det där var ju rätt tungt lastat. mm.... 😄 EDIT: Faan ,nu slogs det ihop igen 😱 Redigerat 14 juni 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Det måste vara en stor bil som har ett så stort handskfack - kanske en Jätta? 😄 Tack så mycket, nu sprayade jag skärmen med vin. 😆 😄
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 David, din vildhund... provat Davidoff Grand Cru No. 1 nån gång? 😄 Each Davidoff cigar is the product of a carefully controlled series of events.The tobacco leaves are grown in areas especially chosen for their outstanding soils and climatic conditions. Matured up to four years, only the best leaves selected from various harvests are blended to guarantee consistent aroma, flavor and combustion. In the Dominican Republic, the art of traditional and fine cigar making has been carried on for centuries and passed on from generation to generation. Thus, the exacting quality standards for Davidoff cigars can be met there. This series offers the body, flavor and bouquet to delight the sense of veteran cigar devotees. The Grand Cru Series comes in five sizes, from half corona to the grand corona, which Zino Davidoff used in 1946 for his classic Chateaux cigars. Made by hand in the Dominican Republic, all are available in traditional natural wood cabinet-style boxes. Nej, det har jag inte.... rekomenderas ?? vildhund 😆😄 Mja, det där var ju rätt tungt lastat. mm.... EDIT: Faan ,nu slogs det ihop igen 😄 Ptja, tycker man om cigarrer så, absolut! En whisky och en cigarr kan vara alldeles kanonfint ibland. 😄
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 MÄH!111 Seriöst, så mycket har ju ju inte durckigt. Jag har hickea.
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 MÄH!111 Seriöst, så mycket har ju ju inte durckigt. Jag har hickea. Fast, när jag ser vad fan jag har skrivit så... kanske ändå..
Pico Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Näe, nu ger jag upp! Hmm, jag känner för att gå ut ikväll, mja... fredagkväll alltså. :A Ut och ragga lite kanske.
Recommended Posts