Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Hur får man tag i Ataxias nya då 😄

Du kostade mig just 775kr pga den frågan. 😕

Såg frågan och fick för mig att browsa lite Ginza... slutade med impulshandling av filmer. 😄

Postat

Såg frågan och fick för mig att browsa lite Ginza... slutade med impulshandling av filmer. 😄

Haha 😛

Men köpa filmer...? 😳 Såna pengar lägger man ju såklart på skivor. Jag har en korg som väntar på mig faktiskt. Men jag väntar lite 😄

Postat

Haha 😄

Men köpa filmer...? 😳 Såna pengar lägger man ju såklart på skivor. Jag har en korg som väntar på mig faktiskt. Men jag väntar lite 😄

Men köpa skivor...? 😛 Såna pengar lägger man ju såklart på filmer.

Postat

Är det några som är el fåntratto grande så är det töntarna i systemets reklamer.

"Om du inte köper ut till mig så kanske inte jag har lust att gå ut gymnasiet." 😕

Postat (redigerat)
Är det några som är el fåntratto grande så är det töntarna i systemets reklamer.

"Om du inte köper ut till mig så kanske inte jag har lust att gå ut gymnasiet." 😕

Åhh, jag bara älskar den där vindögda tjejen. Så söt och urbota korkad. 😄

Redigerat av Pico
Postat

Hon säger nått om att de är sex stycken som ska dela på en vinflaska och att 12% delat på 6 personer ger personerna 2% alkohol var. Hallå sommarskola? 😄
Postat

Hon säger nått om att de är sex stycken som ska dela på en vinflaska och att 12% delat på 6 personer ger personerna 2% alkohol var. Hallå sommarskola? 😄

Var kan man se denna underabar reklam ??? TV4? har isf missat den 😳

Postat

Du, jag tänkte inte ens på vad hon sa... bara looken liksom. 😳

Antingen är hon sig själv eller bra skådis. Och jag hoppas på det senare.

Postat

Den gick på femman för ett par minuter sedan. 😕 Jag gillar Schweppes reklam som gick för inte så länge sen när en man red dressyr med en tjur; "The slightly more sophisticated cowboy." Helt underbart! 😄

Postat

Du, jag tänkte inte ens på vad hon sa... bara looken liksom. 😛

Antingen är hon sig själv eller bra skådis. Och jag hoppas på det senare.

Men kolla hon som säger att hon inte går ut i gymnasiets "skådespeleri". Sånbt där typiskt skratta-eller-gråta-läge. 😳
Postat
Den gick på femman för ett par minuter sedan. 😕 Jag gillar Schweppes reklam som gick för inte så länge sen när en man red dressyr med en tjur; "The slightly more sophisticated cowboy." Helt underbart! 😄

😄

Postat (redigerat)

mv vin /usr/belly

Kernel panic --> Bladder overflow.

Edit: Behöll ett svenskt ord för att slippa missförstånd. 😄

Redigerat av Pico
Postat (redigerat)

Fan vad jag blev hackersugen nu! Har inte harvat runt i Linux riktigt rejält på evigheter nu. 😄

Måste nästan leta upp lite Blümchen-mp3:or och en live-cd åtminstone så är man igång. :A

Redigerat av Pico
Postat
Fan vad jag blev hackersugen nu! Har inte harvat runt i Linux riktigt rejält på evigheter nu. 😳

Måste nästan leta upp lite Blümchen-mp3:or och en live-cd åtminstone så är man igång. :A

Jag har en Blümchen-CD 😱 , kan rippa om du vill 😄

Postat
Fan vad jag blev hackersugen nu! Har inte harvat runt i Linux riktigt rejält på evigheter nu. 😳

Jag har en Blümchen-CD 😱 , kan rippa om du vill 😄

Fast, jag har en bunt någerst... måste bara leta upp dem. :A

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.