Pazo Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 hmmm Efter att jag kom hit till uppsala vid 18 så gick jag te min bror å käkade. efter det var planen att jag skulle gå hem å softa å somna rätt tidigt. Men närå! Ringde Per å han var med aron å kollade på ett skönt funkband. så då vare att gå dit å kolla. sen ringde Max aron å sa att han skulle hänga med sin kusin å sånt. Så aja. Det blev en öl å hänga på pubb å nu kom jag hem 😛
Pazo Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Och imorgon finns det ett tåg 21.14 från uppsala till västerås! Passar klockrent Sen plockar viktor upp mig i västerås station sen drar vi tillbaks till goda småland!
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Jag har läst klart den gröna milen nu. Sjukt bra bok.
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Det är dåligt väder ute och jag har ingen snygg tröjja!Du har väl massa!
Pazo Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Det är dåligt väder ute och jag har ingen snygg tröjja!Du har väl massa! Men inga i uppsala Får köra skjorta och kavaj 🙂
Dingbats Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Undra hur lång tid det tar innan Ardour har blivit tillräckligt bra och användarvänligt så man kan switcha helt över till Linux... 😕
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Det är dåligt väder ute och jag har ingen snygg tröjja!Du har väl massa! Men inga i uppsala Får köra skjorta och kavaj 😕 tönt
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Coffey - som det man dricker, fast det stavas annorlunda.
david.roennlund Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Undra hur lång tid det tar innan Ardour har blivit tillräckligt bra och användarvänligt så man kan switcha helt över till Linux... 😕 Så du har testat det idag , hur funkade allt ? installerade du Ubuntu Studio ? Nu sitter jag och tvättat rötter från vetaplantor... sjukt tråkigt
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Jag ska in till körskolan med Jacob, ha nska göra syntest. Det blåser massa ute idag. Blir nog jacka 😕
Dingbats Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Undra hur lång tid det tar innan Ardour har blivit tillräckligt bra och användarvänligt så man kan switcha helt över till Linux... 😕 Så du har testat det idag , hur funkade allt ? installerade du Ubuntu Studio ? Nej, jag struntar i att ladda ner det. Jag har läst recensioner och så och det verkar som att det kanske är ett seriöst alternativ till Logic om ett par år eller så. Det är tydligen inte särskilt användarvänligt.
Pazo Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Det är en bra fråga 😉 Pillar du i linux i vanliga fall elle? 🥰
Dingbats Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 Nej, jag kör Mac, men jag skulle egentligen vilja köra Linux, för jag tycker det är fel med proprietära program egentligen. Men det enda som håller mig kvar på Mac är Logic (och EZDrummer), allt annat skulle jag kunna köra lika bra på Linux med fria program. Jag hoppas på att Ardour utvecklas till att bli nånting riktigt bra. 😉
Overkill Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 hej, det blåser massa idag. feta motvinden när vi cyklade hem till jacob. men feta medvinden när jag skulle hem! 😉
Micke H Postat 14 juni 2007 Postat 14 juni 2007 (redigerat) Jag känner mig blåst. 😉 Fan, du hann först... Redigerat 14 juni 2007 av Lynxo
Recommended Posts