Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hmmm

Efter att jag kom hit till uppsala vid 18 så gick jag te min bror å käkade. efter det var planen att jag skulle gå hem å softa å somna rätt tidigt. Men närå!

Ringde Per å han var med aron å kollade på ett skönt funkband. så då vare att gå dit å kolla. sen ringde Max aron å sa att han skulle hänga med sin kusin å sånt. Så aja. Det blev en öl å hänga på pubb å nu kom jag hem 😛

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Undra hur lång tid det tar innan Ardour har blivit tillräckligt bra och användarvänligt så man kan switcha helt över till Linux... 😕

Postat
Undra hur lång tid det tar innan Ardour har blivit tillräckligt bra och användarvänligt så man kan switcha helt över till Linux... 😕

Så du har testat det idag , hur funkade allt ? installerade du Ubuntu Studio ?

Nu sitter jag och tvättat rötter från vetaplantor... sjukt tråkigt :rolleyes:

Postat

Så du har testat det idag , hur funkade allt ? installerade du Ubuntu Studio ?

Nej, jag struntar i att ladda ner det. Jag har läst recensioner och så och det verkar som att det kanske är ett seriöst alternativ till Logic om ett par år eller så. Det är tydligen inte särskilt användarvänligt.

Postat

Nej, jag kör Mac, men jag skulle egentligen vilja köra Linux, för jag tycker det är fel med proprietära program egentligen. Men det enda som håller mig kvar på Mac är Logic (och EZDrummer), allt annat skulle jag kunna köra lika bra på Linux med fria program. Jag hoppas på att Ardour utvecklas till att bli nånting riktigt bra. 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.