Overkill Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 MQ har rea ikväll jag ska dit kanske köpa något jag vet inte får se hoppas det
Krokodil Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Seeping up through my skin Staining the world before me Darkness from within All is black, I cannot see What crime did I commit? Why this endless pain? Someone help me end it Is it real? Am I insane? The hopelessness inside Separating the flesh from my bones Pitch-blackness vivified My punishment, a desperate groan No more Set me free No more Have mercy No more Set me free, unlock the chains
Dingbats Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 onc eupon a time there was illness why was there, he asked we don't know my dear but we'll find out in time anyway cool he answered chilly MOOOOOOON!!!!!!! AND THEN DEATH
Dingbats Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 until adultery do us part we shall perish in the world of mist
Krokodil Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 ...And he looked at me with his big eyes, now black with sorrow. He opened his mouth and out spewed the darkness, surrounding us in an eternal swirl of slow crumbling.
Overkill Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Remember that these actions are individual and terrible and loathsome things will always happen when we deal with humans due to the dissimilarities between me and you; him and her; us and them - between all of us. Even twins have thoughts no one - in the whole wide world - will ever have since DNA isn't everything - our minds aren't controlled by DNA. Our minds are odd things. There's no 'basically' here - you can't summarize such a complex thing.
Pico Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Vill hoppa i badkaret... men fan, man blir väl uttråkad efter 5 min som vanligt. Är det att utmana ödet att ta med sig laptoppen dit? 😆 😉
Fidden Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Vill hoppa i badkaret... men fan, man blir väl uttråkad efter 5 min som vanligt.Är det att utmana ödet att ta med sig laptoppen dit? 😲 😆 Ja, du kan ju tappa i den, och då blir det ju alldeles smutsigt badvatten!
Pico Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Vill hoppa i badkaret... men fan, man blir väl uttråkad efter 5 min som vanligt.Är det att utmana ödet att ta med sig laptoppen dit? 😲 😄 Ja, du kan ju tappa i den, och då blir det ju alldeles smutsigt badvatten! Spyware i badkaret? 😆
Fidden Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Vill hoppa i badkaret... men fan, man blir väl uttråkad efter 5 min som vanligt.Är det att utmana ödet att ta med sig laptoppen dit? 😲 😄 Ja, du kan ju tappa i den, och då blir det ju alldeles smutsigt badvatten! Spyware i badkaret? 😆 ett och annat virus kanske kan simma ut också.. men ey, då slipper du det på datorn iallafall, så där går det nog på ett ut.
Pico Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 (redigerat) Fast, om det går in i kroppen då... vill inte ha en nimda-mask i mig. 😲 Men när jag tänker efter så funderar jag om jag inte har ett boot-sector-virus i kroppen redan. För det går alltid så jävla segt att boota på morgonen. Redigerat 13 juni 2007 av Pico
Fidden Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 hmm, ja vi kan nog komma fram till att laptop + bad = dåligt. Och dåligt på engelska blir ju, eh, bad. Så då kan vi förenkla ekvationen till: Laptop + bad = bad Och då försvinner ju laptopen.
Dingbats Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 hmm, ja vi kan nog komma fram till att laptop + bad = dåligt. Och dåligt på engelska blir ju, eh, bad. Så då kan vi förenkla ekvationen till: Laptop + bad = bad Och då försvinner ju laptopen. Vadå, så om man badar med laptop så löser den upp sig i vattnet? 😲
Emulator Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 men fidden det där funkar ju bara på reella tal, tänk om du missar den imaginära delen? Kan ju ha en hel del komplexa laptops som existerar i någon slags icke-existens, som odöda, bara för att du slarvar så. vad blir sin/cos ?
Fidden Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 men fidden det där funkar ju bara på reella tal, tänk om du missar den imaginära delen? Kan ju ha en hel del komplexa laptops som existerar i någon slags icke-existens, som odöda, bara för att du slarvar så. vad blir sin/cos ? Shit... det tänkte jag inte på. Så om jag kvadrerar badet, dvs höjer upp det med två, eller så nära jag kan komma; fyller upp det med tvål, så kommer alla laptops som jag förlorat under årens lopp att komma tillbaks?
Pazo Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 (redigerat) men fidden det där funkar ju bara på reella tal, tänk om du missar den imaginära delen? Kan ju ha en hel del komplexa laptops som existerar i någon slags icke-existens, som odöda, bara för att du slarvar så. vad blir sin/cos ? Men den imaginära delen är ju inte några Laptops i icke-existens! Imaginära=virtuella såklart! Alltså: Laptop + Bad + Internet = Bad + värme. Kom ihåg att man alltid tappar energi i form av värme! Redigerat 13 juni 2007 av Pazo
Dingbats Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 men fidden det där funkar ju bara på reella tal, tänk om du missar den imaginära delen? Kan ju ha en hel del komplexa laptops som existerar i någon slags icke-existens, som odöda, bara för att du slarvar så. vad blir sin/cos ? Du har en viktig poäng. Förmodligen går det väldigt många imaginära laptops på en reell, jag har till exempel ingen reell men en väldig massa imaginära, så i mitt fall är ratiot 1:oändligheten. Dock kan vi vara ganska säkra på att sin(laptop) är ~0,894, eftersom de flesta vinklar är räta. Då har jag iofs inte tagit med de godtyckligt många komplexa laptopparna i beräkningen. Det är klurigt.
Dingbats Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Men den imaginära delen är ju inte några Laptops i icke-existens!Imaginära=virtuella såklart! Nej nej, imaginära laptops är alla de du sett i reklamerna och fantiserat om att du hade.
Pazo Postat 13 juni 2007 Postat 13 juni 2007 Z= 2*Laptop + (oändligt)(img)(laptop) Men den imaginära delen är ju inte några Laptops i icke-existens!Imaginära=virtuella såklart! Nej nej, imaginära laptops är alla de du sett i reklamerna och fantiserat om att du hade. iof. 🙁
Recommended Posts