Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat

Seeping up through my skin

Staining the world before me

Darkness from within

All is black, I cannot see

What crime did I commit?

Why this endless pain?

Someone help me end it

Is it real? Am I insane?

The hopelessness inside

Separating the flesh from my bones

Pitch-blackness vivified

My punishment, a desperate groan

No more

Set me free

No more

Have mercy

No more

Set me free, unlock the chains

Postat

onc eupon a time there was illness

why was there, he asked

we don't know my dear but we'll find out in time anyway

cool he answered

chilly MOOOOOOON!!!!!!!

AND THEN DEATH

Postat

...And he looked at me with his big eyes, now black with sorrow. He opened his mouth and out spewed the darkness, surrounding us in an eternal swirl of slow crumbling.

Postat

Remember that these actions are individual and terrible and loathsome things will always happen when we deal with humans due to the dissimilarities between me and you; him and her; us and them - between all of us. Even twins have thoughts no one - in the whole wide world - will ever have since DNA isn't everything - our minds aren't controlled by DNA. Our minds are odd things. There's no 'basically' here - you can't summarize such a complex thing.

Postat

Vill hoppa i badkaret... men fan, man blir väl uttråkad efter 5 min som vanligt.

Är det att utmana ödet att ta med sig laptoppen dit? 😆

😉

Postat
Vill hoppa i badkaret... men fan, man blir väl uttråkad efter 5 min som vanligt.

Är det att utmana ödet att ta med sig laptoppen dit? 😲

😆

Ja, du kan ju tappa i den, och då blir det ju alldeles smutsigt badvatten!

Postat

😄

Spyware i badkaret? 😆

Postat

😄

Spyware i badkaret? 😆

ett och annat virus kanske kan simma ut också.. men ey, då slipper du det på datorn iallafall, så där går det nog på ett ut.

Postat (redigerat)

Fast, om det går in i kroppen då... vill inte ha en nimda-mask i mig. 😲

Men när jag tänker efter så funderar jag om jag inte har ett boot-sector-virus i kroppen redan. För det går alltid så jävla segt att boota på morgonen.

Redigerat av Pico
Postat

hmm, ja vi kan nog komma fram till att laptop + bad = dåligt. Och dåligt på engelska blir ju, eh, bad. Så då kan vi förenkla ekvationen till:

Laptop + bad = bad

Och då försvinner ju laptopen.

Postat
hmm, ja vi kan nog komma fram till att laptop + bad = dåligt. Och dåligt på engelska blir ju, eh, bad. Så då kan vi förenkla ekvationen till:

Laptop + bad = bad

Och då försvinner ju laptopen.

Vadå, så om man badar med laptop så löser den upp sig i vattnet? 😲

Postat

men fidden det där funkar ju bara på reella tal, tänk om du missar den imaginära delen?

Kan ju ha en hel del komplexa laptops som existerar i någon slags icke-existens, som odöda, bara för att du slarvar så.

vad blir sin/cos ?

Postat
men fidden det där funkar ju bara på reella tal, tänk om du missar den imaginära delen?

Kan ju ha en hel del komplexa laptops som existerar i någon slags icke-existens, som odöda, bara för att du slarvar så.

vad blir sin/cos ?

Shit... det tänkte jag inte på. Så om jag kvadrerar badet, dvs höjer upp det med två, eller så nära jag kan komma; fyller upp det med tvål, så kommer alla laptops som jag förlorat under årens lopp att komma tillbaks?

Postat (redigerat)

vad blir sin/cos ?

Men den imaginära delen är ju inte några Laptops i icke-existens!

Imaginära=virtuella såklart!

Alltså:

Laptop + Bad + Internet = Bad + värme.

Kom ihåg att man alltid tappar energi i form av värme!

Redigerat av Pazo
Postat

vad blir sin/cos ?

Du har en viktig poäng. Förmodligen går det väldigt många imaginära laptops på en reell, jag har till exempel ingen reell men en väldig massa imaginära, så i mitt fall är ratiot 1:oändligheten. Dock kan vi vara ganska säkra på att sin(laptop) är ~0,894, eftersom de flesta vinklar är räta. Då har jag iofs inte tagit med de godtyckligt många komplexa laptopparna i beräkningen.

Det är klurigt.

Postat

Nej nej, imaginära laptops är alla de du sett i reklamerna och fantiserat om att du hade.

Postat

Z= 2*Laptop + (oändligt)(img)(laptop)

Nej nej, imaginära laptops är alla de du sett i reklamerna och fantiserat om att du hade.

iof. 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.