Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Frågan är vad som är värst - vampyrer eller tolvstegsprogrammet för alkoholister? 😳

Tolvstegsprogrammet är inte töntigt, det är seriöst och personligt, något man kan relatera till. Jag kan inte relatera till monster. 😳

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Frågan är vad som är värst - vampyrer eller tolvstegsprogrammet för alkoholister? 🥰

Tolvstegsprogrammet är inte töntigt, det är seriöst och personligt, något man kan relatera till. Jag kan inte relatera till monster. 😳

Tänk på DoL så kan du nog också relatera till monster... 😳
Postat (redigerat)

Ugh, blev ingen lång promenad... jävla regn. Iofs kan det vara småskönt med sommarregn, men jag var inte på G idag.

Utnämner härmed denna dag till "Gran Turismo"-dagen. 😳

Redigerat av Pico
Postat
Ugh, blev ingen lång promenad... jävla regn. Iofs kan det vara småskönt med sommar regn, men jag var inte på G idag.

Utnämner härmed denna dag till "Gran Turismo"-dagen. 😳

Ojdå! 🥰 Jag har Gran Turismo 2 till Playstation 1 här någonstans... 😳 Bränt, såklart 😄
Postat (redigerat)

Hon hade inte tid med våra komplicerade låtar. 😳

För den delen var det en ren chansning att sätta in en annons här, förväntade mig egentligen inget svar...men vi är desperata!!! 😳

Redigerat av Lynxo
Postat
Hähä! Jag pratade precis i telefon i 20 minuter! Typ personligt rekord ju 😳
Vart ligger Vänersborg?
map.gif

Typ där!

Säg inte att du pratar göteborska! 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.