Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det gick så dåligt på jobbet idag 😉

Jag isolerade svamp-DNA och fick inte ut något bra resultat.... men jag kände redan i fredags,när jag satt igång ned isoleringen, att det inte kändes helt 100%...gjorde ett par småfel... 😳

men grejen är den att det kanske kanske inte är mitt fel... för det är inte säkert att proverna ska ge resultat...

men jag lutar åt att jag har misslyckats( men jag gick igenom labbhandledningen idag och anteknade lite jox som förhoppningsvis ska göra att jag genomför det bättre nästa gång !)

Nä, nu ska jag försöka glömma jobbet och cykla en liten tur!

Redigerat av david.roennlund
Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
😳

Meddelandet var riktat till Musik och Pazo 😉

Jag förstod det. 😛 Men jag tycker det är kul att slänga in en smiley lite då och då 😄
Postat (redigerat)
😳

Jag förstod det. 😄 Men jag tycker det är kul att slänga in en smiley lite då och då 😄

Vi måste alla jobba mot det genensamma 4000 sidors målet 😛

Redigerat av david.roennlund
Postat
Det gick så dåligt på jobbet idag 😛

Jag isolerade svamp-DNA och fick inte ut något bra resultat.... men jag kände redan i fredags,när jag satt igång ned isoleringen, att det inte kändes helt 100%...gjorde ett par småfel... 😉

men grejen är den att det kanske kanske inte är mitt fel... för det är inte säkert att proverna ska ge resultat...

men jag lutar åt att jag har misslyckats( men jag gick igenom labbhandledningen idag och anteknade lite jox som förhoppningsvis ska göra att jag genomför det bättre nästa gång !)

Nä, nu ska jag försöka glömma jobbet och cykla en liten tur!

Det är nog lugnt hörru. Vi är ju alla mänskliga 😳
Postat
😳

Jag förstod det. 😛 Men jag tycker det är kul att slänga in en smiley lite då och då 😄

Vi måste alla jobba mot det genensamma 4000 sidors målet 😉

*sigh* 😆 :lol:

Postat

Jag ska till Liseberg nästa onsdag! Mina skånska kusiner ringde precis (eller, deras pappa - min farbror - ringde) och frågade om vi vill gå på Liseberg med dom! De har hyrt två hotelrum i Göteborg också. Jättekul 😆

Problemet är bara att jag inte åker något på Liseberg 😳 Men får göra det nu! 😆

Postat
Problemet är bara att jag inte åker något på Liseberg 😆 Men får göra det nu! 😛

Just denhär meningen förstår jag inte alls

HAHAHA! Jag ser att Musik och Pazo fortfarande hänger här i längsta tråden! 😆😉 ;)

Orkar ni verkligen göra musik också?

Hur går trummandet Pazo? 😄

😳

Postat
Jag läser den gröna milen nu. 😳

Grymt bra bok! sju resor bättre än filmen..som för övrigt är skitbra även den 😆

Postat (redigerat)

Jag har precis kommit hem från Jonas Karlsson som pratade om sin nya debutbok inför massa folk 😄 det var faktiskt kul

Fast jag är inte särskilt kåt 😉

Redigerat av Dingbats
Postat
Problemet är bara att jag inte åker något på Liseberg 😆 Men får göra det nu! 😄

Just denhär meningen förstår jag inte alls

😱 Jag åker inget(=inga hisnande attraktioner) på Liseberg. 😑
Postat
För att du är rädd och mesig? 😱
Hihi. Kanske det 😄 Jag vet inte, jag har bara inte testat de värsta, typ Balder. Men jag åker Flumride och den går ju snabbt så jag vet egentligen inte varför 😑

Men jag, som är 16, kan ju inte vara mesigare än min bror på 12 år och mina kusiner på 13 respektive 11 år 😆 Så jag får väl åka något 🙂

Postat
För att du är rädd och mesig? 😱
Hihi. Kanske det 🙂 Jag vet inte, jag har bara inte testat de värsta, typ Balder. Men jag åker Flumride och den går ju snabbt så jag vet egentligen inte varför 😄

Men jag, som är 16, kan ju inte vara mesigare än min bror på 12 år och mina kusiner på 13 respektive 11 år 😆 Så jag får väl åka något 🙂

lol!

Vågar du inte åka en vanlig berg och dal bana? 😑

Så du har inte åkt höjdskräcken? 😄

Postat
Näpp! 😆 Så du har vart på Liseberg?

haha ja. När jag gick i nian var väl senaste gången. Och då gick jag allt förutom de sakerna som bara snurrar. Har lätt för mig att må illa.

Så jag hade åkt alla grymma sakerna när jag var i din ålder 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.