Overkill Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 http://emuse.ebaumsworld.com/video/watch/5828/ många roliga tolkningar av artister!
Dingbats Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Jag har 22 spår i sequencern på dne här låten Får vi en genomgång?
Pazo Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 ojdå! Jag har typ gjort klart en elektronisk låt. Det var fan längesen! Gjorde det imorse faktiskt. Bara att jag inte haft tid om att snacka om den för jag har hängt med folk å varit på golfbana i några timmar och haft trevligt med kompisar och snart ska vi ut och bada å grilla marshmellows and stuff! Fett gott kommereva!
Dingbats Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Jag vet inte om jag är skitnödig eller har ont i ryggen... kanske lite av båda.
Fidden Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Hej kära längsta-vänner. Här är en sång ni kan sjunga på natten lång: Your browser does not support the HTML5 audio tag Love is an ancient myth I'm not sure i believe in it anymore Marriage replaced with sin That's a fact if you're 83 The kids of today are bright they know just about everything They go out and stay up all night For sure And all they really talk about is Genitals and intercorse They dont use those words It doesn't matter, all the same Still genitals and intercorse All the boys and girls Well my generation's the same Does anyone get married these days? I dont really know who to blame Pollution or politics I wish i could change the world I wish i could change my own mind Cause when i walk there on the streets And see some woman that i like It's all about Genitals and intercorse I dont use those words It doesn't matter all the same Still genitals and intercorse For what it's worth I wish i felt another way It's genitals and intercorse That fills up my head When i wake in the morning Genitals and intercorse La-la-di-da...
musik (oregistrerad) Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 hmmmNu har solbrändheten lagt sig rätt mkt. Måste skaffa mig lite solkräm 😉 Hur menar du nu?? Solkräm EFTERÅT? Kräm? Vad...? 🙂
Overkill Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 Ugh. Jag vaknade tidigt så jag gick ut och sprang 😮😳
Neosus Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 Fan va skönt Pico... själv ska jag snart gå på promenad...till bilen. 😮😳
Pazo Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 Ugh. Jag vaknade tidigt så jag gick ut och sprang 😮😳 😄:D:D:D 😮
Pazo Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 Hej kära längsta-vänner. Här är en sång ni kan sjunga på natten lång: Your browser does not support the HTML5 audio tag Love is an ancient myth I'm not sure i believe in it anymore Marriage replaced with sin That's a fact if you're 83 The kids of today are bright they know just about everything They go out and stay up all night For sure And all they really talk about is Genitals and intercorse They dont use those words It doesn't matter, all the same Still genitals and intercorse All the boys and girls Well my generation's the same Does anyone get married these days? I dont really know who to blame Pollution or politics I wish i could change the world I wish i could change my own mind Cause when i walk there on the streets And see some woman that i like It's all about Genitals and intercorse I dont use those words It doesn't matter all the same Still genitals and intercorse For what it's worth I wish i felt another way It's genitals and intercorse That fills up my head When i wake in the morning Genitals and intercorse La-la-di-da... 😳
Pazo Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 la da diii la di daaa 😳 Lada da di lada dadaaa! Lada da di lada dadaaaa! Lada da didaaaa lada da da didaaa! Lada diii lada daaa dadaaaaa!
Overkill Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 Ugh. Jag vaknade tidigt så jag gick ut och sprang 😄😮 😄:D:D:D 😮 😳
Dingbats Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 Det är himla snyggt pianoljud 🙂 Och introt låter verkligen som Bittersweet Symphony på ett ställe! Fast det låter som du har överdrivet kompressorerna en hel del på bitarna med trummor i.
Overkill Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 Det är himla snyggt pianoljud 🙂 Och introt låter verkligen som Bittersweet Symphony på ett ställe! Fast det låter som du har överdrivet kompressorerna en hel del på bitarna med trummor i.Jag får nog lyssna på den låten! 😄 Är det överdrivet med kompressorn på bara trummorna eller allt överlag och så märks det extra tydligt när trummorna är med? 🙂
Overkill Postat 12 juni 2007 Postat 12 juni 2007 Lyssnar nu på Bittersweet Symphony och den har jag ju hört 🙂
Recommended Posts