Neosus Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Vänta lite... är Neosus Grahn? God morgon! 😉 😱 Gumorron! 😄
Overkill Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Reason-specialen fanns inte på bibblan. 😱 Inga Studio-tidningar fanns faktiskt. Men jag lånade två Stephen King-böcker, två Mojo-tidningar och två gitarrböcker. 😉
Pico Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Reason-specialen fanns inte på bibblan. 😱 Inga Studio-tidningar fanns faktiskt. Men jag lånade två Stephen King-böcker, två Mojo-tidningar och två gitarrböcker. 😉 Men den finns väl kvar i butik? Såg den typ i förra veckan.
Pico Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 😱 Weeeeeeeeeeeeeee! 😄 Du fan, jag tänkte SMS-terrorisera dig för något tag sedan... sen gick jag vilse i teleboken. Vet inte vilket nummer som är ditt nuvarande. 😉
Micke H Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Hur säger man pingis-bord på engelska? Table tennis table? 😄
Gote Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 😆 Weeeeeeeeeeeeeee! 😄 Du fan, jag tänkte SMS-terrorisera dig för något tag sedan... sen gick jag vilse i teleboken. Vet inte vilket nummer som är ditt nuvarande. 😆 😄 Det slutar på George Orwell... 😄
Overkill Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Reason-specialen fanns inte på bibblan. 😆 Inga Studio-tidningar fanns faktiskt. Men jag lånade två Stephen King-böcker, två Mojo-tidningar och två gitarrböcker. 😆 Men den finns väl kvar i butik? Såg den typ i förra veckan. Ja men då kostar den ju pengar! 😄
Pico Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 😆 Weeeeeeeeeeeeeee! 😄 Du fan, jag tänkte SMS-terrorisera dig för något tag sedan... sen gick jag vilse i teleboken. Vet inte vilket nummer som är ditt nuvarande. 😄 🙂 Det slutar på George Orwell... 😄 Djurfarm? 😆
Pico Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Reason-specialen fanns inte på bibblan. 😆 Inga Studio-tidningar fanns faktiskt. Men jag lånade två Stephen King-böcker, två Mojo-tidningar och två gitarrböcker. 😄 Men den finns väl kvar i butik? Såg den typ i förra veckan. Ja men då kostar den ju pengar! 😄 Ahh men... hitta nå scoop dårå så får du ju in cash. 😆
Overkill Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 Reason-specialen fanns inte på bibblan. 😄 Inga Studio-tidningar fanns faktiskt. Men jag lånade två Stephen King-böcker, två Mojo-tidningar och två gitarrböcker. 😄 Men den finns väl kvar i butik? Såg den typ i förra veckan. Ja men då kostar den ju pengar! 😄 Ahh men... hitta nå scoop dårå så får du ju in cash. 😆 Jag har ju cash, jag är bara snål! 😆
Gote Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 😆 Weeeeeeeeeeeeeee! 🙂 Du fan, jag tänkte SMS-terrorisera dig för något tag sedan... sen gick jag vilse i teleboken. Vet inte vilket nummer som är ditt nuvarande. 😄 😄 Det slutar på George Orwell... 😄 Djurfarm? 😆 😄
Fidden Postat 11 juni 2007 Postat 11 juni 2007 (redigerat) Bada. Bada..? Bada!? Bada! BADA! Badabadabadabadabadabada! Baaaaaaaaaaaaaaada Wohooo, bada [åt höger] Wohooo, bada [åt vänster] (eller var det postbanken?) Redigerat 11 juni 2007 av Fidden
Recommended Posts