Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Ha! Nu låstes de båda politikertrådarna! 😄

Undrar när nästa dyker upp...(troligen startad av Möken...) 😏

Så vad anser ni om att Sahlin framstår som den starkaste kandidaten till att bli ny partiledare för socialdemokraterna? Vilka effekter kommer detta få för partiets inriktning och svensk inrikespolitik i stort?

Själv tror jag nog att man ska passa sig för att avfärda Sahlin som en kompetent oppositionsledare. Hon har en gedigen politisk erfarenhet och är en duktig debattör. Med tanke på alternativen så är hon den mest lämpade.

Har aldrig riktigt gillat Mona Sahlin... Och verkar inte som de flesta gör det. Vilket är bra för då går det ännu sämre för Sossarna... Haha!

Snälla...sluta...

Postat
Ugh...

Läsa lite, varva ned och sova kanske?

Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, så...(OBS: inte riktat till precis ALLA som skrev i dom där trådarna...) 😏

Postat
Ugh...

Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, så...(OBS: inte riktat till precis ALLA som skrev i dom där trådarna...) 😏

Äsch, sluta nu Lynxo. Du gör det ju omöjligt för dem att INTE skriva mer.

Låt det bara vara. 😄

Löken (oregistrerad)
Postat
Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också,

Vilket trevligt tilltal.

Postat
Fan va gott!!

Två arepas, ett glas mjölk och ett avsnitt av greys anatomy! 😄

Så jälla gott med arepas 🙂

Ett glas mjölk? 😏 Har du ingen sprit hemma? 😄

Postat (redigerat)
Ugh...

Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, så...(OBS: inte riktat till precis ALLA som skrev i dom där trådarna...) 😆

Inlägg anmält, käre vän.

Jag och Löken kommer nog inte diskutera politik här igen, men tycker inte vi förtjänar att bli kallade idioter...

Redigerat av Kricke
Postat
Ugh...

Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, så...(OBS: inte riktat till precis ALLA som skrev i dom där trådarna...) 😆

Inlägg anmält, käre vän.

Jag och Löken kommer nog inte diskutera politik här igen, men tycker inte vi förtjänar att bli kallade idioter...

Du gillar verkligen att anmäla, va?

Okej, det var kanske taskigt ordval. Min ståndpunkt står dock kvar: ge FAN i att diskutera politik här.

Löken (oregistrerad)
Postat
Okej, det var kanske taskigt ordval.

Ursäkt godtagen.

Postat
Ugh...

Inlägg anmält, käre vän.

Du gillar verkligen att anmäla, va?

Okej, det var kanske taskigt ordval. Min ståndpunkt står dock kvar: ge FAN i att diskutera politik här.

Japp att anmäla de som förtjänar det...

Den här tråden kanske stängs om d u fortsätter med det där språket...

Postat

Okej, Kricke, som du vill...

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga ordval. Allt jag ville ha sagt, var att jag inte vill att du och Löken och co ska börja snacka politik i just denna tråd. Hoppas du kan respektera det.

Postat (redigerat)
Okej, Kricke, som du vill...

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga ordval. Allt jag ville ha sagt, var att jag inte vill att du och Löken och co ska börja snacka politik i just denna tråd. Hoppas du kan respektera det.

Okej... D e lugnt

Fast du nämnde politikertrådarna först faktiskt 🙂 Å sen antar jag att Löken började som gensvar på att du nämnde honom i den här tråden...

Redigerat av Kricke
Postat

🙂 så, över till nåt helt annat;

Hur skulle man bete sig för att sampla ljudet av det stromiga vädret ute?

stoppa in en mick i ett puffskydd stort som rosersberg?

OJ vad det blåser

Postat
😏 så, över till nåt helt annat;

Hur skulle man bete sig för att sampla ljudet av det stromiga vädret ute?

stoppa in en mick i ett puffskydd stort som rosersberg?

OJ vad det blåser

Plocka fram mp3-spelaren? 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.