Dingbats Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) Låten som jag snackade om ligger uppe i demoforumet nu! Här Redigerat 14 januari 2007 av Dingbats
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ha! Nu låstes de båda politikertrådarna! 😄 Undrar när nästa dyker upp...(troligen startad av Möken...) 😏 Så vad anser ni om att Sahlin framstår som den starkaste kandidaten till att bli ny partiledare för socialdemokraterna? Vilka effekter kommer detta få för partiets inriktning och svensk inrikespolitik i stort? Själv tror jag nog att man ska passa sig för att avfärda Sahlin som en kompetent oppositionsledare. Hon har en gedigen politisk erfarenhet och är en duktig debattör. Med tanke på alternativen så är hon den mest lämpade. Har aldrig riktigt gillat Mona Sahlin... Och verkar inte som de flesta gör det. Vilket är bra för då går det ännu sämre för Sossarna... Haha! Snälla...sluta...
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ugh... Läsa lite, varva ned och sova kanske? Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, så...(OBS: inte riktat till precis ALLA som skrev i dom där trådarna...) 😏
Pico Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ugh... Läsa lite, varva ned och sova kanske? Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, så...(OBS: inte riktat till precis ALLA som skrev i dom där trådarna...) 😏 Äsch, sluta nu Lynxo. Du gör det ju omöjligt för dem att INTE skriva mer. Låt det bara vara. 😄
Dingbats Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Låt det bara vara. 😏 Let it be, let it be! Let it be, let it be. There will be an answer, let it be.
Pazo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Låt det bara vara. 😏 Let it be, let it be! Let it be, let it be. There will be an answer, let it be. åhå!
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Du har nog rätt. Dingbats, jag får inte din låt att fungera! Den står och laddar och vägrar spela upp! 😏
Pazo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Fan va gott!! Två arepas, ett glas mjölk och ett avsnitt av greys anatomy! 😏 Så jälla gott med arepas 😄
Löken (oregistrerad) Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, Vilket trevligt tilltal.
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Fan va gott!!Två arepas, ett glas mjölk och ett avsnitt av greys anatomy! 😄 Så jälla gott med arepas 🙂 Ett glas mjölk? 😏 Har du ingen sprit hemma? 😄
Pazo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Fan va gott!!Två arepas, ett glas mjölk och ett avsnitt av greys anatomy! 😆 Så jälla gott med arepas 😉 Ett glas mjölk? 😄 Har du ingen sprit hemma? 😆 😆
Dreamtones Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Startade annars en ny tråd nu som är musikrelaterad...
Dreamtones Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) Ugh... Läsa lite, varva ned och sova kanske? Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, så...(OBS: inte riktat till precis ALLA som skrev i dom där trådarna...) 😆 Inlägg anmält, käre vän. Jag och Löken kommer nog inte diskutera politik här igen, men tycker inte vi förtjänar att bli kallade idioter... Redigerat 14 januari 2007 av Kricke
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ugh... Läsa lite, varva ned och sova kanske? Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, så...(OBS: inte riktat till precis ALLA som skrev i dom där trådarna...) 😆 Inlägg anmält, käre vän. Jag och Löken kommer nog inte diskutera politik här igen, men tycker inte vi förtjänar att bli kallade idioter... Du gillar verkligen att anmäla, va? Okej, det var kanske taskigt ordval. Min ståndpunkt står dock kvar: ge FAN i att diskutera politik här.
Löken (oregistrerad) Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Okej, det var kanske taskigt ordval. Ursäkt godtagen.
Dreamtones Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Ugh... Läsa lite, varva ned och sova kanske? Ja, tänker dom där idioterna förpesta denna tråden också, så...(OBS: inte riktat till precis ALLA som skrev i dom där trådarna...) 😆 Inlägg anmält, käre vän. Jag och Löken kommer nog inte diskutera politik här igen, men tycker inte vi förtjänar att bli kallade idioter... Du gillar verkligen att anmäla, va? Okej, det var kanske taskigt ordval. Min ståndpunkt står dock kvar: ge FAN i att diskutera politik här. Japp att anmäla de som förtjänar det... Den här tråden kanske stängs om d u fortsätter med det där språket...
Dreamtones Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Kricke:Skärp dig, va. Vad menar du, ska jag tillåta att bli mobbad?
Krokodil Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Kricke:Skärp dig, va. Vad menar du, ska jag tillåta att bli mobbad? Tig.
Dreamtones Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Kricke:Skärp dig, va. Vad menar du, ska jag tillåta att bli mobbad? Tig. In your dreams
Pazo Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Äschdå! han menade väl mest att du inte ska ta åt dig så mycket 🙂
Dreamtones Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Äschdå!han menade väl mest att du inte ska ta åt dig så mycket 🙂 Svårt att tolka över internet, min vän....
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Okej, Kricke, som du vill... Jag ber om ursäkt för mitt dåliga ordval. Allt jag ville ha sagt, var att jag inte vill att du och Löken och co ska börja snacka politik i just denna tråd. Hoppas du kan respektera det.
Dreamtones Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 (redigerat) Okej, Kricke, som du vill... Jag ber om ursäkt för mitt dåliga ordval. Allt jag ville ha sagt, var att jag inte vill att du och Löken och co ska börja snacka politik i just denna tråd. Hoppas du kan respektera det. Okej... D e lugnt Fast du nämnde politikertrådarna först faktiskt 🙂 Å sen antar jag att Löken började som gensvar på att du nämnde honom i den här tråden... Redigerat 14 januari 2007 av Kricke
Emulator Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 🙂 så, över till nåt helt annat; Hur skulle man bete sig för att sampla ljudet av det stromiga vädret ute? stoppa in en mick i ett puffskydd stort som rosersberg? OJ vad det blåser
Micke H Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 😏 så, över till nåt helt annat; Hur skulle man bete sig för att sampla ljudet av det stromiga vädret ute? stoppa in en mick i ett puffskydd stort som rosersberg? OJ vad det blåser Plocka fram mp3-spelaren? 😳
Recommended Posts