musik (oregistrerad) Postat 9 juni 2007 Postat 9 juni 2007 http://pubertalgeografi.wordpress.com/Bögatan 😛 Det finns de som bor på Bög. 21... Förkortningar kan vara märkliga... 😄
tbruce Postat 9 juni 2007 Postat 9 juni 2007 http://pubertalgeografi.wordpress.com/Bögatan 😄 Det finns de som bor på Bög. 21... Förkortningar kan vara märkliga... 😄 Eller Bög. 6. 😛
Emulator Postat 9 juni 2007 Postat 9 juni 2007 kollade just lite på FL-tr¨åden där nån nybörjare vill ha hjälp. VARFÖR ska folk vara elaka och kaxiga? kan inte fatta det. Om någon frågar en fysiker om relativitettsteori så lär väl han tycke att gemene men är basic..måste man vara spydig för det? Det hör ju inte hemma på ett sånt här forum...
Overkill Postat 9 juni 2007 Postat 9 juni 2007 Pillade precis på lite trumljud. Det börjar låte bättre 😊
Fidden Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Citat från vandringen: "Äsch, varför blöta ner sina badkläder för?" [Plask] Grönbiologer badar nakna.
Overkill Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Citat från vandringen:"Äsch, varför blöta ner sina badkläder för?" [Plask] Grönbiologer badar nakna. Ojdå! 😕
Pico Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Jag har snart dragit i mig en hel sån förpackning Toblerone-glass.
Pico Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Seriöst, det måste vara förbannat mycket knark i barn-tv-branschen. 😕
Overkill Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Seriöst, det måste vara förbannat mycket knark i barn-tv-branschen. 😲 Kanske därför Kalle Anka pratar så konstigt? 😕
tbruce Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Så jävla förkyld jag är.. Jag med! Så jävla typiskt när det är fint väder, så går man och får nån dagissmitta.
Pazo Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 😕 Här sitter jag med ryggen och bröstet helt solbrännt efter att ha varit på vatterstranden å spelat bgeachvolley samt badat. Preis när vui började spela beachvoley så skulle jag ta sats å springa och så klart så gräve foten ner sig så mkt att jag lyckas komma till"under" sanden och riva upp halva nageln på ena tån 😲 Nu måste jag klippa av den halvan som sticker rakt upp. Fett ont!
Overkill Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 😕 Här sitter jag med ryggen och bröstet helt solbrännt efter att ha varit på vatterstranden å spelat bgeachvolley samt badat. Preis när vui började spela beachvoley så skulle jag ta sats å springa och så klart så gräve foten ner sig så mkt att jag lyckas komma till"under" sanden och riva upp halva nageln på ena tån 😆 Nu måste jag klippa av den halvan som sticker rakt upp. Fett ont! Sopa! 😉
Recommended Posts