Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Fan... förkyld jue 🥰

..värsta whiskeyrösten har jag 😄

Oh yeah.. 😉

du får sjunga in nån bra låt nu då 😛

Jofan funderar på det.. 😛

Postat
Är det bara jag som tycker Myspace suger rätt styv balle i funktionalitet? Det är ju som ett praktexempel på dålig webbdesign.
Jag håller med dig. Väldigt rörigt och svårt att hitta ibland.

Myshit? Myspace har figurerat på många listor över världens sämsta websidor. Jävligt ful, rörig, buggig, ofunktionell, och en av världens populäraste communitys... 🥰

Postat

morn!

Igår hade jag köpt en kanellängd som jag skulle ta med till jobbet(ha kaffevecka och då ska man a med nått 1 gång/vecka) , när jag kom ner i köket i morse möttes jag av synen av en halv kanellängd 😉

Det var min lilla bror som kommit hem efter en fest mitt i natten och kände sig bullsugen så han åt upp halva .... FAAAAAAANNNNNNN!!!!!

Nu måste jag ta bilen till jobbet och jaga bulle nu på morgonen...hade tänkt ta mig en trevlig cyckeltur i det fina vädret 😎

Over and out

Postat

Tyvärr har inte jag gratis-SMS, så jag kan inte alltid svara...jag lägger hellre pengar på dyra instrument än på SMS-bombning. 😄

Postat
Tyvärr har inte jag gratis-SMS, så jag kan inte alltid svara...jag lägger hellre pengar på dyra instrument än på SMS-bombning. 😄

haha

Vafan. Det är ju inte dyrt med gratis sms 😲

Telia Student abonnemang 😆

Postat

Alla pengar små... 😲

För övrigt pratar jag ytterst lite i telefon, så jag pallar inte att sätta mig in i allt det där. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.