Neosus Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Fan... förkyld jue 🥰 ..värsta whiskeyrösten har jag 😄 Oh yeah.. 😉
david.roennlund Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Fan... förkyld jue 🥰 ..värsta whiskeyrösten har jag 😄 Oh yeah.. 😉 du får sjunga in nån bra låt nu då 😛
Neosus Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Fan... förkyld jue 🥰 ..värsta whiskeyrösten har jag 😄 Oh yeah.. 😉 du får sjunga in nån bra låt nu då 😛 Jofan funderar på det.. 😛
Emulator Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 afton 🥰 för de som orkar tanka hem en låt inklusive musikvideo (första utkastet) på 247 mb..... http://www.perfectbounce.se/canvasm.mpg 😉
Micke H Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Är det bara jag som tycker Myspace suger rätt styv balle i funktionalitet? Det är ju som ett praktexempel på dålig webbdesign.Jag håller med dig. Väldigt rörigt och svårt att hitta ibland. Myshit? Myspace har figurerat på många listor över världens sämsta websidor. Jävligt ful, rörig, buggig, ofunktionell, och en av världens populäraste communitys... 🥰
Fidden Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 afton 😉 för de som orkar tanka hem en låt inklusive musikvideo (första utkastet) på 247 mb..... http://www.perfectbounce.se/canvasm.mpg 😄 Yes, på päronens 0,00000000000005 kb/s modem. Tar det nog imorgon istället 🥰 (påminn mig!)
Emulator Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 kul att det är kilobit iallafall. Har haft vansinnes laddningar på typ TVÅ bit/s 🥰 hihi, skall påminna 😉
david.roennlund Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 afton 😉 för de som orkar tanka hem en låt inklusive musikvideo (första utkastet) på 247 mb..... http://www.perfectbounce.se/canvasm.mpg 😄 såklart man orkar 😛 Rekomenderar folk att ta en kik 🥰
Umemagnus Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Äntligen!!!! Hemtentan i psykologi är slutförd och skickad!!!! Tjohooo... här kommer sommaren!!
david.roennlund Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 morn! Igår hade jag köpt en kanellängd som jag skulle ta med till jobbet(ha kaffevecka och då ska man a med nått 1 gång/vecka) , när jag kom ner i köket i morse möttes jag av synen av en halv kanellängd 😉 Det var min lilla bror som kommit hem efter en fest mitt i natten och kände sig bullsugen så han åt upp halva .... FAAAAAAANNNNNNN!!!!! Nu måste jag ta bilen till jobbet och jaga bulle nu på morgonen...hade tänkt ta mig en trevlig cyckeltur i det fina vädret 😎 Over and out
Pazo Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 usgh Lilte trött nu. Men vaken! Måste städa å diska å packa klart!
Pazo Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Kul. 😄 Ja 😆 Men jag kommer ju vara längre bort från dig 😉 ! 😲
Micke H Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 (redigerat) 😆😄 Skriv lite kärleks-SMS, vet jag. 😲 Redigerat 7 juni 2007 av Lynxo
Pazo Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 😉😄 Skriv lite kärleks-SMS, vet jag. 😆 ghuhu 😲 Har ju faktiskt gratis sms! Ska bomba dig som fan! Har ju glömt bort att jag har ditt nummer jue! 😄
Micke H Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Tyvärr har inte jag gratis-SMS, så jag kan inte alltid svara...jag lägger hellre pengar på dyra instrument än på SMS-bombning. 😄
Pazo Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Tyvärr har inte jag gratis-SMS, så jag kan inte alltid svara...jag lägger hellre pengar på dyra instrument än på SMS-bombning. 😄 haha Vafan. Det är ju inte dyrt med gratis sms 😲 Telia Student abonnemang 😆
Micke H Postat 7 juni 2007 Postat 7 juni 2007 Alla pengar små... 😲 För övrigt pratar jag ytterst lite i telefon, så jag pallar inte att sätta mig in i allt det där. 😄
Recommended Posts