musik (oregistrerad) Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Jag har solat idag! Helt sjukt varmt ute ju. Skrev klart krönikan också. Nu ska jag göra lite musik och kanske lägga upp en till på forumet 😄 😆 Jag har precis vart ute och sprungit i en knapp timme, och det riktigt painful. Stekande sol rakt igenom. *pust* FRIVILLIGT? E du sjuk?
Dingbats Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 http://www.fuzzums.nl/talenknobbel/index.php Skriv in en text så gissar den vilket språk det är! Oftast inte så bra 😕
david.roennlund Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Pitvì ìm sùs jù prì jù srum! Är det ditt språk , skojsigt 😕
david.roennlund Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 http://www.fuzzums.nl/talenknobbel/index.php Skriv in en text så gissar den vilket språk det är! Oftast inte så bra 😕 nej, den fattar inte norska o svenska... 😉
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Ny version pav Cloud Nine finns i demoforumet under Pop/Country och snart kommer en ny låt upp - Different Eyes and Different Lives. Lyssna och kommentera gärna! 😕
Dingbats Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Ny version pav Cloud Nine finns i demoforumet under Pop/Country och snart kommer en ny låt upp - Different Eyes and Different Lives. Lyssna och kommentera gärna! 😕 Det ska jag göra sen 😉
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Ny version pav Cloud Nine finns i demoforumet under Pop/Country och snart kommer en ny låt upp - Different Eyes and Different Lives. Lyssna och kommentera gärna! 🙂 Det ska jag göra sen 🙂 Hihi 😕😉
Pazo Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Japp! Då sitter man hos bryshän ikväll igen och ska få gratismat! 😕
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Japp!Då sitter man hos bryshän ikväll igen och ska få gratismat! 😕 Därför du inte svarar på msn! 😉
Pazo Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Japp!Då sitter man hos bryshän ikväll igen och ska få gratismat! 😉 Därför du inte svarar på msn! 🙂 Ja! 🙂 Du är ju aldrig inne på några vettiga tider ju! 😄 Bara mitt på dan 😕
Pazo Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Skulle ju vara skönt att se på foppollen med kompisar på storbild å dricka öl å äta en nachos. Men aja blir inte av. Orka 😕
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Japp!Då sitter man hos bryshän ikväll igen och ska få gratismat! 🙂 Därför du inte svarar på msn! 😄 Ja! 😄 Du är ju aldrig inne på några vettiga tider ju! 😄 Bara mitt på dan 🙂 Tvärtom, min vän, tvärtom! Det är du som inte är inne på några vettiga tider. Och jag är faktiskt ingen tönt! Så det så! 😄😕 Snart, snart, snart! 😄 Har du Kanal 9 idag? 😄 Går ju visst på trean. 😉 Men varför slås skiten ihop! :Grr!
Pico Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Japp!Då sitter man hos bryshän ikväll igen och ska få gratismat! 🙂 Därför du inte svarar på msn! 😄 Ja! 😄 Du är ju aldrig inne på några vettiga tider ju! 😄 Bara mitt på dan Tvärtom, min vän, tvärtom! Det är du som inte är inne på några vettiga tider. Och jag är faktiskt ingen tönt! Så det så! 😄😕 Snart, snart, snart! 😄 Har du Kanal 9 idag? 😄 Går ju visst på trean. 😉 Men varför slås skiten ihop! :Grr! Tönt! 🙂
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Japp!Då sitter man hos bryshän ikväll igen och ska få gratismat! 😄 Därför du inte svarar på msn! 😄 Ja! 😄 Du är ju aldrig inne på några vettiga tider ju! 😄 Bara mitt på dan Tvärtom, min vän, tvärtom! Det är du som inte är inne på några vettiga tider. Och jag är faktiskt ingen tönt! Så det så! 😉 Snart, snart, snart! 😄 Har du Kanal 9 idag? 😄 Går ju visst på trean. 🙂 Men varför slås skiten ihop! :Grr! Tönt! 🙂 😕
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Jag vill köpa skivor 😕 Do it? 😉 Jag vet inte riktigt. 🙂 Nu är det ju sommarlov och då åker det ju pengar plus att man inte får studiebidrag. Sen har jag ju tänkt att köpa en gitarr med. 🙂
Pico Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Jag vill köpa skivor 😕 Do it? 😕 Jag vet inte riktigt. 😕 Nu är det ju sommarlov och då åker det ju pengar plus att man inte får studiebidrag. Sen har jag ju tänkt att köpa en gitarr med. 😕 Ja du, he gå int både skit o håll igen.
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Jag vill köpa skivor 😕 Do it? 😕 Jag vet inte riktigt. 😕 Nu är det ju sommarlov och då åker det ju pengar plus att man inte får studiebidrag. Sen har jag ju tänkt att köpa en gitarr med. 😕 Ja du, he gå int både skit o håll igen. 😳😄
Recommended Posts