Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag har lagt till en ganska tyst gitarr till vänster nu. Söker fortfarande efter något bättre och mer dominant(?) men den får duga så länge. 😆

Ska man snacka såser så är det Den rosa kebabsåsen som är godast på pizza. Tätt följt att Bearnaise sås 🙂

Jag tror du citerade fel? 😄
Postat

FIDDEN: jag tror det.... ?

Hallå eller allihop :rolleyes:

Köpte 2Gb kort till kameran igår, sjukt billigt, tvåhundra nåt. varför har jag inte gjort det tidigar !?

😄

musik (oregistrerad)
Postat

Heter det "rövla"? Det där håret i arslet?

:rolleyes:

Postat
Heter det "rövla"? Det där håret i arslet?

Aldrig hört... inga relevanta träffar på google, inga i SAOB...

Måste ju finnas något ord för det , iaf en medicinsk term

Postat

Jag har solat idag! :rolleyes: Helt sjukt varmt ute ju. Skrev klart krönikan också. Nu ska jag göra lite musik och kanske lägga upp en till på forumet 😄

Postat
Jag har solat idag! :rolleyes: Helt sjukt varmt ute ju. Skrev klart krönikan också. Nu ska jag göra lite musik och kanske lägga upp en till på forumet 😄

😆

Jag har precis vart ute och sprungit i en knapp timme, och det riktigt painful. Stekande sol rakt igenom. *pust*

Postat
Jag har solat idag! 😄 Helt sjukt varmt ute ju. Skrev klart krönikan också. Nu ska jag göra lite musik och kanske lägga upp en till på forumet 😆

😉

Jag har precis vart ute och sprungit i en knapp timme, och det riktigt painful. Stekande sol rakt igenom. *pust*

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.