Pazo Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 hmmm Tvättat och hängt upp kläderna Dammat av alla ytor Dammsugigt Moppat golvet Städat rummet japp!
david.roennlund Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 super ! Det gör inte jag! Inte jag heller, eller iaf inte just nu 😄
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Jag har lagt till en ganska tyst gitarr till vänster nu. Söker fortfarande efter något bättre och mer dominant(?) men den får duga så länge. 😆 Ska man snacka såser så är det Den rosa kebabsåsen som är godast på pizza. Tätt följt att Bearnaise sås 🙂 Jag tror du citerade fel? 😄
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 jag var hos jacob och grillade igår vad grillade ni? äckliga hamburgare. 😄
Pazo Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 aaahh! Repat och duscha nu också! 😄 Fett bra rep! Hur skönt som hellst! 😆 oCh man blir ju så sjukt svettig å får versta workouten! fyfan va bra! 🙂
Emulator Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 FIDDEN: jag tror det.... ? Hallå eller allihop Köpte 2Gb kort till kameran igår, sjukt billigt, tvåhundra nåt. varför har jag inte gjort det tidigar !? 😄
Pazo Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Jaaaa. coolt! Tidigare har de väl kostat mer för att de var svårare att tillverka dem
Pico Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Varit ute och stekt på ängen en 45min - timme. Nu jävlar skall jag ha mig en kall en.
musik (oregistrerad) Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Heter det "rövla"? Det där håret i arslet?
Dingbats Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Heter det "rövla"? Det där håret i arslet? Aldrig hört... inga relevanta träffar på google, inga i SAOB...
Neosus Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Varit ute och stekt på ängen en 45min - timme. Nu jävlar skall jag ha mig en kall en. 😄 Fan vad najs!
david.roennlund Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Heter det "rövla"? Det där håret i arslet? Aldrig hört... inga relevanta träffar på google, inga i SAOB... Måste ju finnas något ord för det , iaf en medicinsk term
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Jag har solat idag! Helt sjukt varmt ute ju. Skrev klart krönikan också. Nu ska jag göra lite musik och kanske lägga upp en till på forumet 😄
Dingbats Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Jag har solat idag! Helt sjukt varmt ute ju. Skrev klart krönikan också. Nu ska jag göra lite musik och kanske lägga upp en till på forumet 😄 😆 Jag har precis vart ute och sprungit i en knapp timme, och det riktigt painful. Stekande sol rakt igenom. *pust*
Overkill Postat 6 juni 2007 Postat 6 juni 2007 Jag har solat idag! 😄 Helt sjukt varmt ute ju. Skrev klart krönikan också. Nu ska jag göra lite musik och kanske lägga upp en till på forumet 😆 😉 Jag har precis vart ute och sprungit i en knapp timme, och det riktigt painful. Stekande sol rakt igenom. *pust*
Recommended Posts