Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag har lagt till en ganska tyst gitarr till vänster nu. Söker fortfarande efter något bättre och mer dominant(?) men den får duga så länge. 😛

Ska man snacka såser så är det Den rosa kebabsåsen som är godast på pizza. Tätt följt att Bearnaise sås 😆

Postat
Jag är trött. Funder om man ska köpa pizza. jag och bror ska iaf käka något.

Köp en Hawaii, de är godast.

Nej inte alls. Äckligt med annanas.

"husets" i Aneby grillen är nog bland de godaste (om inte den godaste) pizzan jag ätit. Kebabpizza med pommes på. Och då snackar vi riktig kebab. inte långa sladdriga, bleka, sura och konstiga rämsor som man får när man kommer längre upp än småland. (aja iag stockholm upp är jag 100 på)

Blir nog en calzone. eller vesuvius med pommes.

De får man tydligen inte längre NED än i Småland heller, enligt folk som bor i just Småland. Varför är kebaben annorlunda i Småland??

Pommes frites på pizza kan man nog inte få i Gbg - inte vad jag vet iaf. Tur är det, för Pommes frites är inte gott. Ris på pizza?

Favoritpizza är Maffioso, Provenciale, Acapulco eller nåt liknande. Oxfilé ska det vara...

😛

pft

Det ärju bara att säga "en xxx med pommes på".. säger de nej du kan inte få pommes på så säger man att man kan få dem brevi. och så lägger man på dem själv när man ska äta 😆

musik (oregistrerad)
Postat
Jag är trött. Funder om man ska köpa pizza. jag och bror ska iaf käka något.

Köp en Hawaii, de är godast.

Nej inte alls. Äckligt med annanas.

"husets" i Aneby grillen är nog bland de godaste (om inte den godaste) pizzan jag ätit. Kebabpizza med pommes på. Och då snackar vi riktig kebab. inte långa sladdriga, bleka, sura och konstiga rämsor som man får när man kommer längre upp än småland. (aja iag stockholm upp är jag 100 på)

Blir nog en calzone. eller vesuvius med pommes.

De får man tydligen inte längre NED än i Småland heller, enligt folk som bor i just Småland. Varför är kebaben annorlunda i Småland??

Pommes frites på pizza kan man nog inte få i Gbg - inte vad jag vet iaf. Tur är det, för Pommes frites är inte gott. Ris på pizza?

Favoritpizza är Maffioso, Provenciale, Acapulco eller nåt liknande. Oxfilé ska det vara...

😛

pft

Det ärju bara att säga "en xxx med pommes på".. säger de nej du kan inte få pommes på så säger man att man kan få dem brevi. och så lägger man på dem själv när man ska äta 😆

haha...

de har ingen pommes här, förutom på gatuköken...

Postat
Ont i skallen som satan.. osså kom jag på att det bara blev 1 kopp kaffe idag. :rolleyes:

Blev och blev, det är ju inte för sent att fylla på!

Men själv säger jag godnatt!

musik (oregistrerad)
Postat
Snippa...

det är en båt va?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.