Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HALLÅ! 🙂 När jag kommer hem sen ska jag skriva klart krönikan och artikeln, fixa kaggen och basen på min låt och kanske göra något med gitarren så att det blir ett tydligare tema. 🙂

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag har nog varken tid eller lust att skriva allt åt dig 😛 men jag kan ställa upp om du har frågor om något eller så.

Självklart inte! Jag vill inte det heller, det är bara om jag får nåt specifikt problem nånstans 🙂

Fast jag har inte provat min egna portfolio särskilt väl i olika browsrar än. 🙂

Kan du inte lova mig att inte testa den i Internet Explorer? Folk som kör IE förtjänar ändå inte att se sidan ordentligt 🙂

Jag brukar sitta med IE 7 ned till 3. 😛 Att få det att fungera i 3:an brukar vara en utmaning som jag aldrig har lyckats tillfredsställande med... 🙂 4:an eller 5:an brukar dock inte vara något problem, om man har några saker i åtanke när man tillverkar själva hemsidan. 🙂

Postat
Dingbats, tycker du att jag behöver skapa en ordning på ackorden eller funkar det när ackorden är oregelbundna så som det är? 🙂

Oregebundet is teh shit! Lägg på någon riktigt skum melodislinga ovanpå också, så blir den grym! 🙂

BTW, lyssnade på din låt igår, men hade inte möjlighet att kommentera. Basen för hög, och kanske händer det för lite, men annars låter det riktigt bra! Bra första försök. 😛

Postat
Dingbats, tycker du att jag behöver skapa en ordning på ackorden eller funkar det när ackorden är oregelbundna så som det är? 🙂

Oregebundet is teh shit! Lägg på någon riktigt skum melodislinga ovanpå också, så blir den grym! 😛

BTW, lyssnade på din låt igår, men hade inte möjlighet att kommentera. Basen för hög, och kanske händer det för lite, men annars låter det riktigt bra! Bra första försök. 😛

🙂 Basen ska sänkas men dte är meningen att det ska hända lite. 🙂 Men med sång på så händer det mer 🙂
Postat

Nu har jag ringt tilll han som är föreståndare för kyrkan jag ska jobba på i sommar, det var pinigt men jag lyckades 🙂 Ok det känns ltie larvigt att tycka att det skulle vara jobbigt men ändå 🙂

Postat

Nej. Det gick inte. Jag försökte på alla sätt den sa skulle gå, men det enda som hände var att skivan matades ut efter omstarten och så var allt som vanligt.

🙂

Postat
Och som en bonus har min förstärkare gått sönder också.

Har du prövat att installera om den? 😳

Tack för tipset 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.