Overkill Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Tror ni jag vågar åka på en träff med fyra andra killar från ett annat forum som jag aldrig träffat förut och inte känner så bra på forumet heller nån gång sista helgen i juni? 😉 Om det är ett forum för tyska läderbögar så är mitt svar nej. 😛
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 1,1,2,3,5,8,13,21,34 ? 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987
Overkill Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 https://www.studio.se/index.php?s=&sh...st&p=616166 LYSSNA! 😉
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Tror ni jag vågar åka på en träff med fyra andra killar från ett annat forum som jag aldrig träffat förut och inte känner så bra på forumet heller nån gång sista helgen i juni? 😉 Om det är ett forum för tyska läderbögar så är mitt svar nej. 😛 Det är ett forum för såna som konstruerar språk för skojs skull... 😛
Pazo Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Tror ni jag vågar åka på en träff med fyra andra killar från ett annat forum som jag aldrig träffat förut och inte känner så bra på forumet heller nån gång sista helgen i juni? 😕 Om det är ett forum för tyska läderbögar så är mitt svar nej. 😕 Det är ett forum för såna som konstruerar språk för skojs skull... 😕 coolt
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 https://www.studio.se/index.php?s=&sh...st&p=616166 LYSSNA! 😕 Kommenterat! 😕
Pazo Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Tror ni jag vågar åka på en träff med fyra andra killar från ett annat forum som jag aldrig träffat förut och inte känner så bra på forumet heller nån gång sista helgen i juni? 😕 Om det är ett forum för tyska läderbögar så är mitt svar nej. 😕 Det är ett forum för såna som konstruerar språk för skojs skull... 😕 Är du med där för dit poesiskrivande. 😆
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 (redigerat) Tror ni jag vågar åka på en träff med fyra andra killar från ett annat forum som jag aldrig träffat förut och inte känner så bra på forumet heller nån gång sista helgen i juni? 😕 Om det är ett forum för tyska läderbögar så är mitt svar nej. 😕 Det är ett forum för såna som konstruerar språk för skojs skull... 😆 Är du med där för dit poesiskrivande. 😉 Nej, för mitt språkskapande... 😕 Nej om man skulle gå och kolla på lite negrer! EDIT: MEN SATAN VAFAN SKA DEN LÄGGA IHOP INLÄGGEN FÖR?? Redigerat 4 juni 2007 av Dingbats
Pazo Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Tror ni jag vågar åka på en träff med fyra andra killar från ett annat forum som jag aldrig träffat förut och inte känner så bra på forumet heller nån gång sista helgen i juni? 😕 Om det är ett forum för tyska läderbögar så är mitt svar nej. 😕 Det är ett forum för såna som konstruerar språk för skojs skull... 😆 Är du med där för dit poesiskrivande. 😉 Nej, för mitt språkskapande... 😕 Nej om man skulle gå och kolla på lite negrer! EDIT: MEN SATAN VAFAN SKA DEN LÄGGA IHOP INLÄGGEN FÖR?? ojdå. Coolt Gåre bra med det?
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Tror ni jag vågar åka på en träff med fyra andra killar från ett annat forum som jag aldrig träffat förut och inte känner så bra på forumet heller nån gång sista helgen i juni? 😕 Om det är ett forum för tyska läderbögar så är mitt svar nej. 😕 Det är ett forum för såna som konstruerar språk för skojs skull... 😆 Är du med där för dit poesiskrivande. 😉 Nej, för mitt språkskapande... 😕 Nej om man skulle gå och kolla på lite negrer! EDIT: MEN SATAN VAFAN SKA DEN LÄGGA IHOP INLÄGGEN FÖR?? ojdå. Coolt Gåre bra med det? Jorå, har väl en 30 sidor grammatik skrivet än så länge 😛
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Dingbats, svara på mitt svar! 😕 Gjort! Vet inte om det duger! 😕
Pazo Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Tror ni jag vågar åka på en träff med fyra andra killar från ett annat forum som jag aldrig träffat förut och inte känner så bra på forumet heller nån gång sista helgen i juni? 😕 Om det är ett forum för tyska läderbögar så är mitt svar nej. 😕 Det är ett forum för såna som konstruerar språk för skojs skull... 😆 Är du med där för dit poesiskrivande. 🙂 Nej, för mitt språkskapande... 😕 Nej om man skulle gå och kolla på lite negrer! EDIT: MEN SATAN VAFAN SKA DEN LÄGGA IHOP INLÄGGEN FÖR?? ojdå. Coolt Gåre bra med det? Jorå, har väl en 30 sidor grammatik skrivet än så länge 🙂 😉 Fan va het du verkar vara 😛
david.roennlund Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Fan va het du verkar vara 😕 Vem av dem är du? 😕
david.roennlund Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 idag blev det en lååång arbetsdag.... nästa exakt 12 timmar 😱
david.roennlund Postat 5 juni 2007 Postat 5 juni 2007 (redigerat) "Go moron!" Desamma Redigerat 5 juni 2007 av david.roennlund
Recommended Posts