Pico Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Inday were I out and walked and my knee gave fold. 😄 Did it evil? 🤪 Nay, not so dangerous, but it was on the limit!
david.roennlund Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Ska vi sätta igång racet till sidan 4000 nu? Såklart 😱
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Just det ja, jag skulle ju lyssna på Overkills låt. Jag ska leta upp den nu.
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Jag håller också på med en låt nu 😱 Den kommer bli en blandning mellan The Network, Jesus and Mary Chain och BB King.
Overkill Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Jag spelade beachvolleyboll idag med skolan 😱 Jag är sjukt röd i ansiktet 😳
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Jag spelade beachvolleyboll idag med skolan 😳 Jag är sjukt röd i ansiktet 😄 Är det för att du skäms för att du spelade så dåligt 😱
Overkill Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Jag spelade beachvolleyboll idag med skolan 😄 Jag är sjukt röd i ansiktet 😄 Är det för att du skäms för att du spelade så dåligt 😱 Snarare Gud som tyckte det i så fall 😳
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Nu ska jag ut och springa i en timme... det är jättevarmt... 😉 om jag inte skriver nå mer idag är det för att jag är död.
david.roennlund Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Nu ska jag ut och springa i en timme... det är jättevarmt... 😛 om jag inte skriver nå mer idag är det för att jag är död. May the force be with you 😉
Overkill Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 https://www.studio.se/index.php?automodul...mp;showfile=111 😉
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Tror ni jag vågar åka på en träff med fyra andra killar från ett annat forum som jag aldrig träffat förut och inte känner så bra på forumet heller nån gång sista helgen i juni? 😉
Pazo Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Wääh! Spelade Beachvolley nyss! Var riktigt kul! Dock så stukade jag tummen stenhårt och kan inte hålla i nånting hårt med tummen 😉
Pazo Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 aj helvete. nu har jag handen på en såndär kall plastgrej man har i kylen å sånt. Det slutar ju liksom att göra ont för stukningne och börjaristället göra ont för att det är sjukt kallt 😉
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 aj helvete.nu har jag handen på en såndär kall plastgrej man har i kylen å sånt. Det slutar ju liksom att göra ont för stukningne och börjaristället göra ont för att det är sjukt kallt 😉 Gå ut i solen, där är det sjukt varmt... iaf här 😛
Recommended Posts