Dingbats Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Fick det här i ett spammejl: Wind, sleet. The branches sway, they sit with their wives all day in the sun, With a hand freed from weight, Your gloved hands covering your lips' good-bye Green lilac buds appear that won't survive By the design of our own silent eyes In realms of dingy gloom and deep crevasse Everywhere, utterly. As if your absence now concluded long ago. Partly stone, partly the absence of stone, Place of absorbing snow, itself to be But what I am looking at is hardened snow, In the sound of the snow. What the countless Alberti, Brunelleschi, Sangallo, trainer flips young alligators over on their backs, Not so much of place as of renewed hope, Shadows keep piling up as surfaces Seized from creation by nonentity, The earth beneath his feet, in its dark cape,
david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Tröööööttt! Det tror jag inte på. Precis , "Upp till bevis" 🙂
david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Jag gör värsta grymma låten nu 🙂 😉 får vi höra sen ??
Emulator Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Jag gör värsta grymma låten nu 🙂 🙂 får vi höra sen ?? vafan kollega inte iväg och boka upp dig på för många ställen nu 😉
david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 (redigerat) Jag gör värsta grymma låten nu 🙂 🙂 får vi höra sen ?? vafan kollega inte iväg och boka upp dig på för många ställen nu 😄 Får jag inte ens lyssna på nån annan musik än vår 🙂 oj, läste visst inte det finstilta i kontraktet... 😉 Redigerat 3 juni 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Snart kan ni få höra början 😉 Men trummrona blir väldigt låga 🙂
david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😉 Fint intro 🙂 Emu: se inte detta som vänsterprassel 🙂
Overkill Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 Fint intro 🙂 Emu: se inte detta som vänsterprassel 🙂 🙂😉
david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂 Fint intro 🙂 Emu: se inte detta som vänsterprassel 😕 🥰😊 🥰
Dingbats Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Oj den ska jag lyssna på sen! ---------- Nu har sista Six feet under varit! Sista nånsin! 😕😊🥰
david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Oj den ska jag lyssna på sen! ---------- Nu har sista Six feet under varit! Sista nånsin! 😊🥰🥰 Så, vad ska du göra nu 😕
Micke H Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 [...]Paranoid, Number of the beast, Black album, osv... 🥰 Beatles, Jan Johanssen och Justin Timberlake, va? 🙂 Just precis! 🥰 Dingbats börjar komma i kiss och bajsåldern. 😕 Jag tror snarare att jag börjar komma ur den... Är det ett tydligt tecken på det att man istället börjar säga snopp i rumpa? 😊
david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 [...]Paranoid, Number of the beast, Black album, osv... 🥰 Beatles, Jan Johanssen och Justin Timberlake, va? 🙂 Just precis! 🙂 Dingbats börjar komma i kiss och bajsåldern. 😕 Jag tror snarare att jag börjar komma ur den... Är det ett tydligt tecken på det att man istället börjar säga snopp i rumpa? 😊 🥰
Overkill Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Jag har snart sommarlov! 😱 jag lyssnar på modest mouse nu. De är grymt bra egentligen.
Dingbats Postat 4 juni 2007 Postat 4 juni 2007 Jag tror inte jag har nån matte idag... isåfall börjar jag 11:55... men jag är inte säker... fast jag tror det... jag kör på det... skitsamma om jag egentligen har matte... jag har ändå mvg i vilket fall... ... Hej 😱
Recommended Posts