david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 hej, har precis kommit hem från skogen ! Varit ute sen igår och sovit i ett mysigt vedeldat torp 😊
Dingbats Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 hej, har precis kommit hem från skogen !Varit ute sen igår och sovit i ett mysigt vedeldat torp 😊 Mysigt 😊
Overkill Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 jag är lite röd på armarna idag. inte alls som igår men ändå. jag hade ju faktiskt solskyddsfaktor 20 också.
Dingbats Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH 😊 slog höften i skrivbordet 😊
Dingbats Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 juaaaaaa iaiiiaiiiai ao ()()()898989()()()898989 ????????????
ThomasJ Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Nepp.. dax att begesig till studion o påbörja något nytt projekt. Skall bara smällta den hemmagrillade 500g hamburgaren och glassen som blidde till efterrätt..! Kyss o nyp i stjärten på er!
Micke H Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Hungrig... 😉 Hur kan man förresten inte känna till Appetite for destruction? 😄 Jag menar, det är som att inte känna till Paranoid, Number of the beast, Black album, osv... 😄
Pico Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 [...]Paranoid, Number of the beast, Black album, osv... 😉 Beatles, Jan Johanssen och Justin Timberlake, va? 😄
Micke H Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 [...]Paranoid, Number of the beast, Black album, osv... 😄 Beatles, Jan Johanssen och Justin Timberlake, va? 😆 Just precis! 😄 Dingbats börjar komma i kiss och bajsåldern. 😉
david.roennlund Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 (redigerat) [...]Paranoid, Number of the beast, Black album, osv... 😊 Beatles, Jan Johanssen och Justin Timberlake, va? 😆 Just precis! 😱 Dingbats börjar komma i kiss och bajsåldern. 😉 Börjar... 😄 Hungrig... 😆 Hur kan man förresten inte känna till Appetite for destruction? 😳 Jag menar, det är som att inte känna till Paranoid, Number of the beast, Black album, osv... 😊 Det är lätt att inte känna till... 😄 EDIT : Gillar inte att svaren slås ihop 🙁 Redigerat 3 juni 2007 av david.roennlund
Dingbats Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 [...]Paranoid, Number of the beast, Black album, osv... 😄 Beatles, Jan Johanssen och Justin Timberlake, va? 😆 Just precis! 😄 Dingbats börjar komma i kiss och bajsåldern. 😉 Jag tror snarare att jag börjar komma ur den...
Recommended Posts