Pazo Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Ännu en dag med strålande sol!! 😳 Om man skulle ta och springa idag då. Och sen Promenera till plugget 😄
Dingbats Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Idag ska jag iväg och se min lillasyrras killes band spela på en liten festival. De stora dragplåstrena är Dogge Doggelito och The Poodles 🙂
ThomasJ Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Phu. Varmt e vad det är! Solat ett tag nu, nästan lite jobbigt! Setat ett tag i studion osså, men fick nästan dåligt samvete gentimot vädret!
Pazo Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Woääh! Nu får jag skjuta upppluggandet ännu mer idag! Blir Beachvolley vid 14! 🙂😎 Fint med mkt motion idag! Springa, Spela Volleyboll och sen gå 1 mil 😄
Pazo Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Å nu ska jag tydligen också ner en snabbis på stan! 🙂 Haka på Felix när han ska köpe lite grejs 😎
Dingbats Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Å nu ska jag tydligen också ner och dra en snabbis! 😎Med Felix 😄 🙂
Dingbats Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 YES! Har fått igång inspirationen till en låt! 🙂 MJUK HAND SOFT HAND
Dingbats Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 will I wait a lonely lifetime? if you want me to I will
Neosus Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Jag? Näe...har legat inne å sovit hela dan 😕 Fast ska snart gå ut en sväng...till bilen 🙁🙂
Overkill Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Så mycket som jag vart ute idag har jag nog inte vart på hela året 😕 Vart ute och grejat sen klockan halv tolv. Bara vart inne och duschat innan vi åkte till pråmen och åt! 🙂 200g hamburgare liksom! 🙁
Pico Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 (redigerat) Så hor-jävla-kuk-svin-äckligt jävla tragiskt o inte ha den där kanaljäveln! 🙂 Hmpf! 😕 Redigerat 2 juni 2007 av Pico
Overkill Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Jävla fittreason 😕 Suttit drygt en timma med att försöka bygga ett fint trumset och sen så kan jag inte spara det som jag kommit fram till! JAG VILL KUNNA SPARA! 🙂
Pico Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 22:00 på SVT1; Musikgeniet - För den som inte har annat för sig. "Derek Paravinci är blind och autistisk sedan födseln, kan inte räkna till tio eller skilja på höger från vänster men är en av världens största musikaliska talanger." 🙂 Jävla fittreason 😕 Suttit drygt en timma med att försöka bygga ett fint trumset och sen så kan jag inte spara det som jag kommit fram till! JAG VILL KUNNA SPARA! 🙂 Varför sådana problem att spara i Reason? 🙁
Emulator Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 Girl of sixteen Whole life ahead of her slahed her wrists bored with life did'nt succed thank the lord for small mercies fighting back the tears mother reads the note again siteen candles burn in her mind she takes the blame -its always the samt she goes down on her knees and prays. I dont want to start any blasphemous rumors but I think that god's got a sick sence of humor and when I die I expent to find him laughing Girl of eighteen fell in love woth everything find new life in jesus crist hit by a car ended up on a life support machine summers day as she passed away birds were singing in the summer sky then came the rain and once again a tear fell from her mothers eye i dont want to start.... Så! jag är åter
Overkill Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 22:00 på SVT1; Musikgeniet - För den som inte har annat för sig. "Derek Paravinci är blind och autistisk sedan födseln, kan inte räkna till tio eller skilja på höger från vänster men är en av världens största musikaliska talanger." 🙂 Jävla fittreason 😏 Suttit drygt en timma med att försöka bygga ett fint trumset och sen så kan jag inte spara det som jag kommit fram till! JAG VILL KUNNA SPARA! 🙂 Varför sådana problem att spara i Reason? 😳 Det undrar jag med.
Pazo Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Äh! Han är kass. Det ska visst gå och spara i reason. Har du kollat så du inte har sångfilerna som skrivskyddade?
Dingbats Postat 3 juni 2007 Postat 3 juni 2007 Idag ska jag göra backup på allting och ominstallera operativet... håll tummarna för mig!
Recommended Posts