Pazo Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Jag kom hem nyss. Vari ångström å pluggade till 20. Sen drog jag å en kompis å käkade god mat på nation 🥰
Dingbats Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Jag kom hem nyss.Vari ångström å pluggade till 20. Sen drog jag å en kompis å käkade god mat på nation 😳 Såg precis Shaun of the dead på DVD, den var asgrym 🥰 Godnatt!
Pazo Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Jag kom hem nyss.Vari ångström å pluggade till 20. Sen drog jag å en kompis å käkade god mat på nation 😳 Såg precis Shaun of the dead på DVD, den var asgrym 🥰 Godnatt! pussen godnatten!
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Den kommer hem till mig om nåra dar 😳 🥰 shyrre!
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 helt slut efter veckans jobb.... ont i ryggen o trött.. tänkte dra på relaxen på fyrishov efter jobbet idag, men var så trött att jag bara körde direkt hem 🥰
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på??
Overkill Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på?? Att man ska bli så deppig som möjligt.
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 (redigerat) klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på?? Att man ska bli så deppig som möjligt. Låter ju trevligt... låter lite "tonnårstjej-deppar-och-skär-sig-i-armarna" Redigerat 1 juni 2007 av david.roennlund
Pazo Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på?? Att man ska bli så deppig som möjligt. Låter ju trevligt... låter lite "tonnårstjej-deppar-och-skär-sig-i-armarna" haha, Nej inte så Vanlig såndär "teen drama" serie liksom. Och det brukar alltid vara så känslosama å sånt. Man blir på såndär skön deppsmtäming av att kolla på det 🥰
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på?? Att man ska bli så deppig som möjligt. Låter ju trevligt... låter lite "tonnårstjej-deppar-och-skär-sig-i-armarna" haha, Nej inte så Vanlig såndär "teen drama" serie liksom. Och det brukar alltid vara så känslosama å sånt. Man blir på såndär skön deppsmtäming av att kolla på det 🥰 😛
Umemagnus Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Det är ju skitsvårt att spela gura och sjunga samtidigt testa att rita cirklar med högerfoten samtidigt, så ska du få se på nå svårt.. haha
Overkill Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Det är ju skitsvårt att spela gura och sjunga samtidigtfast det är aslätt att spela trummor och sjunga! 😳 Jag skriker ganska mycket när jag trummar 😄
Pazo Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Det är ju skitsvårt att spela gura och sjunga samtidigt testa att rita cirklar med högerfoten samtidigt, så ska du få se på nå svårt.. haha Haha ja! Kan dock all koordination som inte implicerar rösten! 😄 bra att kunna som trummis 😳 Annars så kan jag faktiskt sjunga en del bakom trummorna. Int ealls lika svårt.
Pazo Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Testade precis att spela Tiger lou - Sam as in samantha. och sjunga samtidigt. Det gick hyffsat bra. och själva sången lät ju inte dåligt 😳 Övade upp genom att köra med musiken också 😄
Umemagnus Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 klar med säsong 1 nu 😳 Oth är bra 😄 Vad går OTH ut på?? Ja, fa fasen är OHT? Finns det på halvliter?
david.roennlund Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 klar med säsong 1 nu 😳 Oth är bra 😄 Vad går OTH ut på?? Ja, fa fasen är OHT? Finns det på halvliter? Tror det står för OligoThetraHydrat, så det ska nog gå att fixa på halvliter!
Recommended Posts