ThomasJ Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 En kaffe och snus då kanske? ja jävlar i min lilla låda. Koka sig lite kaffe, ut på altanen o ta en snus. Sen bort till studion o pillavidare lite i röran kanske?! Mkt bra idè! Föresten vad fan gör ni inne en så fin dag? Jag har att skylla på att jag redan varit ute större delen av dagen!
Pico Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 En kaffe och snus då kanske? [...] Föresten vad fan gör ni inne en så fin dag? Jag har att skylla på att jag redan varit ute större delen av dagen! Precis som alla andra då? Nån gång får man ju stanna till och fylla på energiförrådet också. Middagsdags! 😉
Pazo Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 En kaffe och snus då kanske? [...] Föresten vad fan gör ni inne en så fin dag? Jag har att skylla på att jag redan varit ute större delen av dagen! Precis som alla andra då? Nån gång får man ju stanna till och fylla på energiförrådet också. Middagsdags! 😉 Vadå! Här hare inte varit såå bra väder. Lite disigt och lite moln här å var visst syns solen men liksom ändå
Dingbats Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Kaffe och snus, så ni håller på... själv nöjer jag mig med en glass 😉
Pico Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Kaffe och snus, så ni håller på... själv nöjer jag mig med en glass 🙂 Oj, ja det är ju inte så dumt heller. Lite glass till kaffet tex. 😄
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Kommit hem från jobbet nu 🙂 Slagit mig ner framför datorn med ett glas rödvin och.... .. ska fortsätta jobba hemma 😄
Neosus Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Bethåven å Måsart vet jag vilka dom är.. Grymma tavlor dom gjort 😄
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 (redigerat) Bethåven å Måsart vet jag vilka dom är.. Grymma tavlor dom gjort 🙂 mm, tror jag gillar måsarts självporträtt mest 😄 (undra varför han avbildade sig framför ett klavikord 😲 Redigerat 1 juni 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 But darling when I hold you, don't you know I feel the same 😄 November Rain är ju helt galet bra. Feta pukorna också! 🙂
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Snart fyller ju Appetite for Destruction 20 år 🥰 vem/vad/vilka är det?
Overkill Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Snart fyller ju Appetite for Destruction 20 år 🥰 vem/vad/vilka är det? Vilken planet kommer du ifrån? 😳😛 Världens bästa hårdrocksplatta gjord av Guns N' Roses 🥰
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Snart fyller ju Appetite for Destruction 20 år 😛 vem/vad/vilka är det? Vilken planet kommer du ifrån? 😳😛 Världens bästa hårdrocksplatta gjord av Guns N' Roses 🥰 ok.... har aldrig hört om plattan 🥰
Recommended Posts