Umemagnus Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 (redigerat) http://www.pop.nu/show_user.asp?user=9452Nu är jag nog klar! 🙁 🙂 hmm.. undra hur lång tid det tar att lägga in 400 skivor??? Nu har du ju en bra anledning att göra dig av med dina 300 Hasselhoff-skivor! 😄 hmmm ... måste jag räkna bort mina Hasselhoff??? 😄 Då blirä ju ba 12 skivor kvar... Å det är med Arvingarna... EDIT; Fel av mig... hade en Peter Stormare också.... snyft.. Redigerat 31 maj 2007 av Umemagnus
Emulator Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 but for fucks sake david, inget ryggont som sabbar mina stråkar va ? 😄 mixat lite till 🙁
Overkill Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Bytte piano på en låt här nu och det blev sjukt mycket bättre 😄
Umemagnus Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 (redigerat) Gör han skivor? 😄 Om du menar stormare så..ja... han har spelat in en skiva... tyvärr... Låter lite som en brunstig älgtjur, fast me kotlett-frilla Redigerat 31 maj 2007 av Umemagnus
david.roennlund Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 (redigerat) but for fucks sake david, inget ryggont som sabbar mina stråkar va ? 😄 mixat lite till 🙂 Jo, det är faktiskt lite jobbigt att spela harpa med ryggont , men jag har pinat mig för din skull 😄 Om du kika på samma adress som förra gången ligger frächa harpfiler och väntar på mix 🙂 EDIT : Emu, var är du? 🙂 Logga in på MSN nu! 🙂 EDIT2: Du får gärna ta bort pianot i breaket !! 🙁 Redigerat 31 maj 2007 av david.roennlund
david.roennlund Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 (redigerat) meeeeeen!! Du kan ju inte lägga dig nu 😄 Klegg ?? är det från snoppen?? 🙁 Redigerat 31 maj 2007 av david.roennlund
Dingbats Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 meeeeeen!!Du kan ju inte lägga dig nu 😄 Klegg ?? är det från snoppen?? 🙁 Jopp! Alla andra i huset gör det så jag måste också göra det. Ska lägga mig och läsa. Gonatt!
david.roennlund Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Låter shysst! vad är det för nå band du har? Vad förslags musik spelar ni??
Neosus Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Låter shysst! vad är det för nå band du har? Vad förslags musik spelar ni?? Nä vi lirar bara rockcovers. Typ...ja...typ rock`n`roll...typ. 😄 ...typ Status Quo, Beatles, å alla vad dom nu heter...gamla rockrävarna...typ Chuck Berry å alla dom där...typ. 🙁
david.roennlund Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Låter shysst! vad är det för nå band du har? Vad förslags musik spelar ni?? Nä vi lirar bara rockcovers. Typ...ja...typ rock`n`roll...typ. 😄 ...typ Status Quo, Beatles, å alla vad dom nu heter...gamla rockrävarna...typ Chuck Berry å alla dom där...typ. 🙁 Prima saker 😄
Neosus Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Låter shysst! vad är det för nå band du har? Vad förslags musik spelar ni?? Nä vi lirar bara rockcovers. Typ...ja...typ rock`n`roll...typ. 😄 ...typ Status Quo, Beatles, å alla vad dom nu heter...gamla rockrävarna...typ Chuck Berry å alla dom där...typ. 🙁 Prima saker 🙂 Jorrå..vi rockar på rätt så duktigt faktiskt. 🙂😄
ThomasJ Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Låter shysst! vad är det för nå band du har? Vad förslags musik spelar ni?? Nä vi lirar bara rockcovers. Typ...ja...typ rock`n`roll...typ. 😄 ...typ Status Quo, Beatles, å alla vad dom nu heter...gamla rockrävarna...typ Chuck Berry å alla dom där...typ. 🙁 Prima saker 🙂 Jorrå..vi rockar på rätt så duktigt faktiskt. 🙂😄 Halleluleja!
Overkill Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Jag såg precis ett One Tree Hill-avsnitt. Snart är jag klar med säsong 1. Sen är det tre säsonger till, sen ska jag se hela House, Entourage, Veronica Mars, Heroes och Friday Nigh Lights. Har säkert glömt någon också 😄 Plus att jag måste ju se O.C. massa gånger till! 🙁
Overkill Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Pazo, trummorna du använde till låten, är det från Drum Kits 2.0 eller 1.0? 😄
Neosus Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Låter shysst! vad är det för nå band du har? Vad förslags musik spelar ni?? Nä vi lirar bara rockcovers. Typ...ja...typ rock`n`roll...typ. 😕 ...typ Status Quo, Beatles, å alla vad dom nu heter...gamla rockrävarna...typ Chuck Berry å alla dom där...typ. 😊 Prima saker 🙂 Jorrå..vi rockar på rätt så duktigt faktiskt. 😎😄 Halleluleja! 🥰
ThomasJ Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Låter shysst! vad är det för nå band du har? Vad förslags musik spelar ni?? Nä vi lirar bara rockcovers. Typ...ja...typ rock`n`roll...typ. 😕 ...typ Status Quo, Beatles, å alla vad dom nu heter...gamla rockrävarna...typ Chuck Berry å alla dom där...typ. 😊 Prima saker 🙂 Jorrå..vi rockar på rätt så duktigt faktiskt. 😎😄 Halleluleja! 🥰 Hur står det till i skogen?
Emulator Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 but for fucks sake david, inget ryggont som sabbar mina stråkar va ? 🥰 mixat lite till 😎 Jo, det är faktiskt lite jobbigt att spela harpa med ryggont , men jag har pinat mig för din skull 😕 Om du kika på samma adress som förra gången ligger frächa harpfiler och väntar på mix 🙂 EDIT : Emu, var är du? 😄 Logga in på MSN nu! 🙂 EDIT2: Du får gärna ta bort pianot i breaket !! 😊 Japp jupp jorå, pianot åker 🙂 Kanske msn senare, we'll se about that 🙂 dra lite painkillers 🙂
Neosus Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Låter shysst! vad är det för nå band du har? Vad förslags musik spelar ni?? Nä vi lirar bara rockcovers. Typ...ja...typ rock`n`roll...typ. 😕 ...typ Status Quo, Beatles, å alla vad dom nu heter...gamla rockrävarna...typ Chuck Berry å alla dom där...typ. 😊 Prima saker 🙂 Jorrå..vi rockar på rätt så duktigt faktiskt. 🙂😎 Halleluleja! 😄 Hur står det till i skogen? Jorrå det rullar på. Självrå? 🥰
david.roennlund Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 skulle citera på Emu:s medelande och fick detta felmedelande ... Du har gjort ett inlägg som innehåller fler smileys än vad som är tillåtet. Reducera antalet och försök igen Va fan är det för skit 😕
david.roennlund Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Japp jupp jorå, pianot åker 😊 Kanske msn senare, we'll se about that 🥰 dra lite painkillers 😄 shysst, kasta ut det genom fönstret, eller ner för trappen 😕
Emulator Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Japp jupp jorå, pianot åker 🥰 Kanske msn senare, we'll se about that 😄 dra lite painkillers 😎 shysst, kasta ut det genom fönstret, eller ner för trappen 😊 😕
Krokodil Postat 31 maj 2007 Postat 31 maj 2007 Jag spelade volleyball idag och fick bollen på ringfingret, så att det stod åt fel håll. Mysigt var det 😕
Recommended Posts