Dingbats Postat 29 maj 2007 Postat 29 maj 2007 Min står ut hela tiden 😊 Det är för du inte kan sluta tänka på mig... 😳
david.roennlund Postat 29 maj 2007 Postat 29 maj 2007 Min står ut hela tiden 😊 Det är för du inte kan sluta tänka på mig... 😮 NEJ, det är mig han tänker på 😳
Dingbats Postat 29 maj 2007 Postat 29 maj 2007 Min står ut hela tiden 😳 Det är för du inte kan sluta tänka på mig... 🥰 NEJ, det är mig han tänker på 😮 Vågar du göra upp som en riktig bö^H^H man? 😊 Aja, gonatt!
Fidden Postat 29 maj 2007 Postat 29 maj 2007 Min står ut hela tiden 😊 Grahnens står ju som bekant så grön och grann i stugan. Själv är jag lite annorlunda, tycker det blir så jobbigt efter ett tag.... Jag står liksom inte ut, så då gör inte den det heller. Står ut alltså.
Dingbats Postat 29 maj 2007 Postat 29 maj 2007 Själv är jag lite annorlunda, tycker det blir så jobbigt efter ett tag.... Jag står liksom inte ut, så då gör inte den det heller. Står ut alltså. 😊
Umemagnus Postat 29 maj 2007 Postat 29 maj 2007 Little miss sunshine har jag sett nu... hjälp vad bra. Ja, den är underhållande. Såg den på planet till Buenos Aires i mars 😊 Dock med det sedvanligt kackiga ljudet som det lätt blir i flygplan...
david.roennlund Postat 29 maj 2007 Postat 29 maj 2007 Idag har jag varit på OKs gör-det-själv-hall och försökt klegga igen ett hål jag har mellan grenröret och katalysatorn... En bit av packningen mellan dem har mystiskt försvunnit... Men jag tog ett avgasbandage och massa avgaslagningsklegg och gojsade för hålet! Hoppas det håller genom besiktningen på torsdag 😉
Fidden Postat 29 maj 2007 Postat 29 maj 2007 Nu har jag suttit och ändrat i en UltraStar-fil till "Master and servant"... vem hade trott att det skulle vara en bpm på 127,75?! Så nu är det bara att bjuda in polarna på karaokekväll 😉
david.roennlund Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Hittade precis denna i vårt kära arkiv : Playerskolan 😉 trevlig läsning, nu sticker jag på jobb...
Micke H Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Jag tycker forumet känns liiiite trångt på 1024x768 med reklamen. Tur att jag kör på mer än så... 🙂
Neosus Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Ja, dom får gärna flytta på reklamen. Känns som att tanken med forumet är att använda den som en jävla reklampelare... 🙂 Men vafan... dom måste väl få in pengar som med allt annat. 😊
Dingbats Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Jag får snart veta mitt bteyg i datakunskap 🙂 Jag har MVG! 😊 MVG i: Data El Ljudteknik Franska Svenska Matte Inte säker på alla men i stort sett 😉
Dingbats Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Haha jag kom just på vad jag drömde i natt! Jag drömde att min engelskalärare sa att min uppsats jag lämnat in var så krångligt skriven att hon inte kunde hänga med i den 🙂 Och så drömde jag att jag hade stora slajmiga blålila slemgrejer som hängde från min säng.
Overkill Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Jag har fått veta att jag har mvg i matte, data, svenska och historia. Jag är också helt säker på mvg i engelska och natur och förmodligen i samhäll också. Tyska och spanska får jag inte betyg i förrän i vinter. (det var meningen att quota dingbats men jag vet inte om det blev så.)
Dingbats Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Jag har fått veta att jag har mvg i matte, data, svenska och historia. Jag är också helt säker på mvg i engelska och natur och förmodligen i samhäll också. Tyska och spanska får jag inte betyg i förrän i vinter. (det var meningen att quota dingbats men jag vet inte om det blev så.) Fan, ett mer än mig. 😉 Aja, men jag är ledig idag så det jämnar ut sig 🙁
Recommended Posts