Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Min står ut hela tiden 😳

Det är för du inte kan sluta tänka på mig... 🥰

NEJ, det är mig han tänker på 😮

Vågar du göra upp som en riktig bö^H^H man? 😊

Aja, gonatt!

Postat
Min står ut hela tiden 😊

Grahnens står ju som bekant så grön och grann i stugan.

Själv är jag lite annorlunda, tycker det blir så jobbigt efter ett tag.... Jag står liksom inte ut, så då gör inte den det heller. Står ut alltså.

Postat
Själv är jag lite annorlunda, tycker det blir så jobbigt efter ett tag.... Jag står liksom inte ut, så då gör inte den det heller. Står ut alltså.

😊

Postat
Little miss sunshine har jag sett nu... hjälp vad bra.

Ja, den är underhållande. Såg den på planet till Buenos Aires i mars 😊 Dock med det sedvanligt kackiga ljudet som det lätt blir i flygplan...

Postat

Idag har jag varit på OKs gör-det-själv-hall och försökt klegga igen ett hål jag har mellan grenröret och katalysatorn...

En bit av packningen mellan dem har mystiskt försvunnit...

Men jag tog ett avgasbandage och massa avgaslagningsklegg och gojsade för hålet!

Hoppas det håller genom besiktningen på torsdag 😉

Postat

Nu har jag suttit och ändrat i en UltraStar-fil till "Master and servant"... vem hade trott att det skulle vara en bpm på 127,75?!

Så nu är det bara att bjuda in polarna på karaokekväll 😉

musik (oregistrerad)
Postat

BPM 32 är lagom.

Postat

Ja, dom får gärna flytta på reklamen. Känns som att tanken med forumet är att använda den som en jävla reklampelare... 🙂

Men vafan... dom måste väl få in pengar som med allt annat. 😊

Postat
Jag får snart veta mitt bteyg i datakunskap 🙂

Jag har MVG! 😊

MVG i:

Data

El

Ljudteknik

Franska

Svenska

Matte

Inte säker på alla men i stort sett 😉

Postat

Haha jag kom just på vad jag drömde i natt! Jag drömde att min engelskalärare sa att min uppsats jag lämnat in var så krångligt skriven att hon inte kunde hänga med i den 🙂 Och så drömde jag att jag hade stora slajmiga blålila slemgrejer som hängde från min säng.

Postat

Jag har fått veta att jag har mvg i matte, data, svenska och historia. Jag är också helt säker på mvg i engelska och natur och förmodligen i samhäll också. Tyska och spanska får jag inte betyg i förrän i vinter. (det var meningen att quota dingbats men jag vet inte om det blev så.)

Postat
Jag har fått veta att jag har mvg i matte, data, svenska och historia. Jag är också helt säker på mvg i engelska och natur och förmodligen i samhäll också. Tyska och spanska får jag inte betyg i förrän i vinter. (det var meningen att quota dingbats men jag vet inte om det blev så.)

Fan, ett mer än mig. 😉 Aja, men jag är ledig idag så det jämnar ut sig 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.