Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Hace freakin' calor!

😎

Inte alls ju!

Mäh, 16 grader i skuggan och solen lyser. Varmt i solen och varmare får jag väl hoppas att det blir. 😛

Postat
Hace freakin' calor!

😎

Inte alls ju!

Mäh, 16 grader i skuggan och solen lyser. Varmt i solen och varmare får jag väl hoppas att det blir. 😄

typ 12 grader jättemulet och fuktigt 😛

Igår vare svinkallt och regnade hela dgen 🙂

Postat

Jag fick sluta halv 11 idag! 😆

Och jag fick veta av min elkunskapslärare att jag kommer få MVG! LOL! :rolleyes: Det är bara för att jag fuskade på slutprovet! 😆

musik (oregistrerad)
Postat
Jag äter Kellogs All-bran :rolleyes:

hmm. Inte gott..

Jag fick ettkonstigt sug för mina gamla Deep Purple Vinyler nu.

Håller med - All Bran är märkliga.

Deep Purple - just nu, då? Hur märkligt som helst. Jag satte på en VHS med dem, en dokumentär, bl.a. om Fireball samtidigt som dig!! Har inte spelat dem på åratal...

😆

Postat
Jag såg lite på Crash idag 😲

Lite på? Helgerån! Antingen ser man hela filmen på en gång eller så skiter man i det helt! :rolleyes:

🙂

Postat
Jag såg lite på Crash idag 😲

Lite på? Helgerån! Antingen ser man hela filmen på en gång eller så skiter man i det helt! :rolleyes:

😉

Men jag kollade på den lite med tvåorna men sen skulle vi ha klassråd... 🙂 Men den verkade ganska bra så jag får väl se den ändå! 🙂
Postat
Jag såg lite på Crash idag 🙂

Lite på? Helgerån! Antingen ser man hela filmen på en gång eller så skiter man i det helt! 😲

🙂

Men jag kollade på den lite med tvåorna men sen skulle vi ha klassråd... 😉 Men den verkade ganska bra så jag får väl se den ändå! 😄

Kan den verkligen vara nåt att ha? :rolleyes:

Postat

Lite på? Helgerån! Antingen ser man hela filmen på en gång eller så skiter man i det helt! 😲

🙂

Men jag kollade på den lite med tvåorna men sen skulle vi ha klassråd... 😉 Men den verkade ganska bra så jag får väl se den ändå! 😄

😄
Postat

🙂

😄

Läget idag?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.