Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

So a Jew, a Pole, and a Black guy all die and go to heaven, and they're at the pearly gates and they meet up with Saint Peter, who says that they;re gonna have to pass a test before they can get into heaven.

So the Jew steps forward and says, "Being a Jew, I've beebn persecuted for most of my life, and I want to make sure that this isn't gonna happen in Heaven." Saint Peter says, "Of course not. Spell God and you can get in to heaven." So the Jew goes in.

The Pole steps up and says, "Well, being a Pole, I've been made fun of for my whole life, and I want to make sure that this isn't gonna happen in Heaven." Saint Peter says, "Of course not. Spell God and you can get in." So the Pole goes in.

The Back guy steps up and says, "Being Black, I've been dicsriminated against for most of my life...but that's not gonna happen in heaven, is it?" And Saint Peter says, 'Of course not. Spell chrysanthemum."

🙂😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Pico!

Jag håller i min hand två SDRAM-minnen (PC100, som du önskade). De är på 64MB vardera om jag inte räknat fel... Intresserad? 🙂

Absolut... men prisfrågan är ju av betydelse. 😆

Mjaa... jag vete fan. De är ju gamla som gatan. Ge ett bud. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket mörker... jag hatar världen idag. vet inte riktigt varför. bara önskar att världen kunde sprängas i småbitar... eller iallafall europa.. eller sverige.. eller linköping.. eller ryd.. eller mitt hus... eller iallafall min lägenhet.. eller mitt huvud. Det skulle vara toppen. må ni alla fastna med alla era fingrar i läskeblaskflaskor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket mörker... jag hatar världen idag. vet inte riktigt varför. bara önskar att världen kunde sprängas i småbitar... eller iallafall europa.. eller sverige.. eller linköping.. eller ryd.. eller mitt hus... eller iallafall min lägenhet.. eller mitt huvud. Det skulle vara toppen. må ni alla fastna med alla era fingrar i läskeblaskflaskor.

Låter inget vidare 😕

Nåt du vill dela med dig av?

*försökerfåutfingrarnaurvirablåtiraflaskan*

hur går låtsnickeriet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pico!

Jag håller i min hand två SDRAM-minnen (PC100, som du önskade). De är på 64MB vardera om jag inte räknat fel... Intresserad? 😎

Absolut... men prisfrågan är ju av betydelse. 😄

Mjaa... jag vete fan. De är ju gamla som gatan. Ge ett bud. 😎

Jao, vi tar det över msn imorgon eller någon dag. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket mörker... jag hatar världen idag. vet inte riktigt varför. bara önskar att världen kunde sprängas i småbitar... eller iallafall europa.. eller sverige.. eller linköping.. eller ryd.. eller mitt hus... eller iallafall min lägenhet.. eller mitt huvud. Det skulle vara toppen. må ni alla fastna med alla era fingrar i läskeblaskflaskor.

Låter inget vidare 🙂

Nåt du vill dela med dig av?

*försökerfåutfingrarnaurvirablåtiraflaskan*

hur går låtsnickeriet?

Tack för omtanken, värmer.

tror jag bara är allmänt uttråkad, måste hända nåt snart annars dör jag av tristess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket mörker... jag hatar världen idag. vet inte riktigt varför. bara önskar att världen kunde sprängas i småbitar... eller iallafall europa.. eller sverige.. eller linköping.. eller ryd.. eller mitt hus... eller iallafall min lägenhet.. eller mitt huvud. Det skulle vara toppen. må ni alla fastna med alla era fingrar i läskeblaskflaskor.

Låter inget vidare 🙁

Nåt du vill dela med dig av?

*försökerfåutfingrarnaurvirablåtiraflaskan*

hur går låtsnickeriet?

Tack för omtanken, värmer.

tror jag bara är allmänt uttråkad, måste hända nåt snart annars dör jag av tristess.

fucketifucketifucketifuck.

🙂🙂😠😠😠

Suttit och fjantat med ett klasiskt pianostycke, lagt på lite trummer och percussion, och det låter....skit 🙂

Vad du än gör i kväll så gör inte det iallafall 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

mm....

tänkte försöka labba med lite lounge-musik på skoj.....Gymnopedies no.1 av E.satie pianostycke kanske blir bla med lite ambienta svep och drumnbase-stuk...

eller så är man bara trött 🙂

Den är så jävla bra. Så jävla bra. Ska du verkligen ge dig på att skända den? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

mm....

tänkte försöka labba med lite lounge-musik på skoj.....Gymnopedies no.1 av E.satie pianostycke kanske blir bla med lite ambienta svep och drumnbase-stuk...

eller så är man bara trött  🙂

Den är så jävla bra. Så jävla bra. Ska du verkligen ge dig på att skända den? 🙂

Blir du orolig? 😉 Jag lovar att inte söka upp samtliga orginalinspelningar och dubba över dem!

Lugn bara lugn, har bara lagt på pianot än, och tagit bort trummorna. Den är ju faktiskt bäst orginal, fast ett par ljusa stråkar sitter faktiskt inte helt fel.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...